![]() |
Joo elikä harmaa hilu missä kylkiputket valoilla!
Tunnistit varmaan jo!! |
Tätä mä arvelin...
Ps. lukekaas uudenrauman tekstaripalstaa... |
Onkos tuo piuken hilu jotain sinisen ja violetin väliltä?
|
Lainaus:
Mä olen luullut, että noita on pelkästään täälläpäin, mut näyttää tarttuvan.. |
Onkos aamukahvi pitkiksel ennen ajoi???????????
|
Lainaus:
|
Mä ja Sakke ainaki käydää pitkiksel kafeeoleel aamul.
|
Voi jee koko päivä ajelua eikä auto hajonnu kertaakaa,kohta uusiks ja ehkä pitäs tehdä silta ni jäis enemmän aikaa rymytä
|
Juu mahottoman hauskaa oli :D kadero tais mennä pikkasen rikki......huomenna selviää kuinka paljon. Takajousi ainakin on poikki jaja edessä on jtn feelua, saattoi olla tämä päivä kaderon viimeinen:( jos seuraavan lelun tekis jostain muusta kuin sitimaasturipajerosta.
|
Saat kaderosta 50€ ilman pyöriä ja moottoria. ;)
|
Lainaus:
|
Jep jep, meitsiki pääsi fiilistelemään Bj:iin kans ja tahtoo lisää ajelua metsässä!!! Sitä ennen tarttis kyl saada akseleita ylös ettei joka kiveen kolise! :) Vauriot täytynee tarkistaa aamulla, öljynpainemittari ei tykänny toimia kun pääsin kotio...Mistä lie ottanu nokkiinsa :confused:
|
Jees oli todella kivaa. Uudesta reitistä tulee hyvä kunhan sillat tulee kuntoon
Kalustovauriota tuli hieman: Peltiä putos taas paljon jonnekkin (ainakin syntyneistä reijistä päätellen) ja ohjaustanko alkoi taipuilemaan. No vahvistetaan. Kuvia ja vireoota saa laittaa. Mä jätän seuraavan kerran väliin, on toi selkä nytkin niin helevetin kipee. Kaderosta 80€ |
Lainaus:
|
No kevennetään ja korotetaan. Jätetään vielä akselit ja laatikkokin pois niin 150€.
No itse päivästä. Kiukutti ihan kympillä kun ei ehtiny olla kuin aamupäivän mukana. Pakkohan töitäkin on tehtävä mut miks just ajopäivänä. PRKL. Aamupäivältä muutama kuvatus profiilissa Reititalkoot 4.10 |
Juu mukava oli päivä. Silta on kyllä kiva. Ei yhden ojan takia kaikkien kannata ostaa Warnin vinssiä ja särkeä puskureita ym.
Kuvat: http://s254.photobucket.com/albums/h...u04/?start=all |
Hyvin näköjään porukka selvis takasinkin päin.=) Jos joku löytää mun tilhen teräsuojuksen, niin ilmotelkaa:)
|
Lähdettiin Juisin kanssa takasinpäin kun kalliolta kuului vielä miehekkään hapetuksen ääni, ja samanlaiset talkoot oli meilläkin sen ojan kanssa. Mimmosta maastoa sieltä kallion päältä tuli näkyviin?
|
Lainaus:
|
Ainiin kadero, tuo jumalan lahja syntiselle offarille :D Vikalistaa.....Kone heittää öljyä jostain kartanolle, runko ainakin kahdesta kohtaa poikki ja eturenkaat elää jotain omaa elämää.
Enempää en jaksanut tutkia kun tuli joku syys myräkkä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nii just. Kaasuu annetaa vaa sillai juur ja juur varpait kipristelle. :D
|
joo kommiaa oli. millon olisi uusinta?
|
Olisko tietoo 8 mm fe levystä ~420x420
8 kpl tai vastaava määrä levynä?
Jos sais halavalla paloja niin polttelis renkuloita niistä:p |