![]() |
|
Lainaus:
|
:D:D
|
:D:D
|
Hei elkää ottako nii vakavasti, se on vaa offroutia :D
Oikein hyvät uudet vuodet kaikille seuran jäsenille minun puolesta ja kiitos kuluneesta vuodesta :) |
Mä pääsin nyt töistä kotiin, onks joku mettäs vielä?:D:D
Hyvää uutta vuotta täältäkin! |
1 Liiteet
Noup
Edittii et en oo kyl ollukkaa :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hyvää uuttavuotta täältäkin. Ja Lepan kanssa hyvin samanlaiset aatokset, eli tänä vuonna beejii ajoon...:eek::eek:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
pitäis varmaan ihan oikeasti alkaa välittämään sitä jakolaatikkoa.. |
Takkeja
Laitetaanpas nyt vielä tännekin:
Takkimalli valittu, sovittaa voi meillä :) Täällä koot L-3XL Hinta siis painettuna 125 eur / kpl sis. alv. 24 % http://www.mainostekstiilit.com/main...2-leon-jacket/ Sitovat tilaukset 20.1.2016 mennessä osoitteeseen salonseudunoffroadry@gmail.com |
Ajot
Koska ne maan kuuluisat synttäri ajot on?
Vai onko niitä? Ps toivottavast ne ei oo 23.1 |
Ne maan kuuluisat synttäriajot :)
Elikkäs synttäriajellaan 30.1.2016, lumitilanteesta riippuen jossain päin kuusjokea. Ja totuttuun tapaan tötteröhatut päähän, pientä syömätarjoiluakin on.
|
jee minä tuun ainakin.
|
Lainaus:
|
Mä tuun kans! Täytyy varmaan alkaa jo valmistautumaan, biizeissä on akut aivan tyhjät ja kesänafta tankissa...
|
niin varmaan tulet.aika monta kertaa aikasemmin tuo sama kuultu.:)ei kukaan usko sua enää.
|
Täytyys oikein tulla ihmettelemään:).
Aiai kun ois lunta oikein maan perskuleesti... |
Lainaus:
b."Ei pääse työjuttujen takia" c.joku muu selitys?:D |
Kohdat a ja b on vahvasti sidoksissa toisiinsa:D Kun tekee työtä mistä tykkää niin ei se niin haittaa vaikka harrastaminen vähän välillä kärsiikin.
|
ai välillä kärsis????ukko ei ole ajoissa käyny vuoteen. tonin kohdat pitää täysin paikkansa.:)siihen listaan pitäis lisätä haravointi.no tepahan potki sut kerhosta pihalle jo:D
|
Anteeks tyhmä kysymys, mutta kenen synttärit ne on? :)
|
tepan ja kaisan
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 11:28 (GMT +2). |
|