Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Offarille morsian (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28675)

2x4WD 18.11.2014 21:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja SUPI4x4 (Viesti 1178283)
Kun nyt löytiäs ees yhen 20-50 ween, niin siitä vois lähtee kattoon

Jos muutat pikkusen vaatimusta niin 20W-50 vois löytyä helpostikin, ihan hyvässä lykyssä lähi essolta.

Samsonite 18.11.2014 21:40

20 talvella ja 50 kesällä taas kuulostaa huonolta, ennemmin toisinpäin...:p

veijon-esso 19.11.2014 09:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178464)
Hyvin mahdollista - tosin ei niistä ole kuin 2 semmoista joita voisin oikeesti edes yrittää vikitellä :D
Yks on jo sitten ihan liian nuori :p

Kimppuun niinku sika limppuun! :D

Monesti sitä katuu vähempi mitä on tullu tehtyä vs mitä on jäänyt tekemättä.. Riippuu toki henkilöstä. Tarpeeks ku puuhailee niin ehkä homma kääntyy jo toisinkin päin!

Gary Grand 19.11.2014 09:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite (Viesti 1178482)
20 talvella ja 50 kesällä taas kuulostaa huonolta, ennemmin toisinpäin...:p

Eikös tuo pitäis sopivasti lämpösenä?:confused: talvella lisää lämpöä ja kesällä vähän viileämpää menoa..:D:cool:

Hippanoppa 19.11.2014 11:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1178589)
Eikös tuo pitäis sopivasti lämpösenä?:confused: talvella lisää lämpöä ja kesällä vähän viileämpää menoa..:D:cool:

Et sitte taida tietää kuin kuumana ne 5-kymppiset käykään - oli kesä tai talvi ;)

Ja niin veijonessolle - ei noita miehiä kannata kauheella vimmalla ahdistella, muuten ne juoksee karkuun. Pitää lähestyä hiljaa hivuttaen ;)

Kaitsu67 19.11.2014 11:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178626)
Et sitte taida tietää kuin kuumana ne 5-kymppiset käykään - oli kesä tai talvi ;)

:D Kerro lisää... :D :D :D

Gary Grand 19.11.2014 11:47

Lainaus:

Ja niin veijonessolle - ei noita miehiä kannata kauheella vimmalla ahdistella, muuten ne juoksee karkuun. Pitää lähestyä hiljaa hivuttaen ;)

Kyllä mää tiedän..:D:rolleyes::eek:

Väsytys on ihan hyvä tekniikka sekin, jos ei voi olla varma täsmäiskun osumisesta.:cool:

veijon-esso 19.11.2014 12:06

Lainaus:

Ok. Mä en kyl tosta vinkistä kovin paljoa hyödy, mut mites niitä naisia kuulus lähestyä kiinnostais enempi?! :D

Hippanoppa 19.11.2014 14:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso (Viesti 1178633)
Ok. Mä en kyl tosta vinkistä kovin paljoa hyödy, mut mites niitä naisia kuulus lähestyä kiinnostais enempi?! :D

No tuotanoin... mä olen aika huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska en toimi yleensä niinkuin normaalit naiset :o
Toki muhunkin vetoo jos mies huomioi tuomalla kukkia jne. mutta varmaan sun kannattaa osoittaa kiinnostusta naisen harrastuksia kohtaan, ni sitä kautta ainakin vois kuvitella saavansa plussapisteitä.
Mut mä ihmettelen aika usein itsekkin naisten järjenjuoksua, niin en oo todellakaan paras neuvomaan :D

Kaitsu - en mä ala sulle kertomaan, sun pitää ottaa ite selvää ;)

rane58 20.11.2014 04:19

Nukkuu kuin hevonen, kengät jalassa....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178676)
No tuotanoin... mä olen aika huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska en toimi yleensä niinkuin normaalit naiset :o
Toki muhunkin vetoo jos mies huomioi tuomalla kukkia jne. mutta varmaan sun kannattaa osoittaa kiinnostusta naisen harrastuksia kohtaan, ni sitä kautta ainakin vois kuvitella saavansa plussapisteitä.
Mut mä ihmettelen aika usein itsekkin naisten järjenjuoksua, niin en oo todellakaan paras neuvomaan :D

"Harrastuksia kohtaan..?" :o -Jos on heppatyttö niin tuo paalin heiniä...? :p

Hippanoppa 20.11.2014 06:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1178875)
"Harrastuksia kohtaan..?" :o -Jos on heppatyttö niin tuo paalin heiniä...? :p

Suurinpiirtein noin :rolleyes:

Tosin mulla ei oo hevosta, ni mulle ei kannata tuoda heiniä :D

Gary Grand 20.11.2014 08:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178879)
Suurinpiirtein noin :rolleyes:

Tosin mulla ei oo hevosta, ni mulle ei kannata tuoda heiniä :D

Mitähän tää kertos, jos paalin kanssa ovelle ilmestys..:eek:
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58
-Jos on heppatyttö niin tuo paalin heiniä...? :p

;-) Jos sää sille 400kg paalin viet, niin annatpahan samalla näytteen kuletuskaluston kapasiteetista.. :D:cool:
Tuskin voi ihan olankohautuksella ohittaa..

Hippanoppa 20.11.2014 13:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1178893)
Mitähän tää kertos, jos paalin kanssa ovelle ilmestys..:eek:

Eiks se oo pääasia et tekee lähtemättömän vaikutuksen = kaikki keinot sallittuja :D

alfred_j_kwak 20.11.2014 13:15

Eikös se ollut klassikkoelokuva Coctail, josta löytyy totuus ... oli ... google varmisti...

'I don't care how liberated this world becomes - a man will always be judged by the amount of alcohol he can consume - and a woman will be impressed, whether she likes it or not.'

Vapaa käännös voisi olla vaikka: "Sanotaan mitä tahansa, mutta mies mitataan aina viinapäänsä mukaan - se tekee vaikutuksen naiseen piti tämä siitä tai ei."

-Jussi-

veijon-esso 20.11.2014 13:27

Eli tuhannen päissään raahaa heinäpaalia emäntä ehdokkaiden oven taakse, niin pitäis tehota vai? :D

Hippanoppa 20.11.2014 14:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso (Viesti 1178945)
Eli tuhannen päissään raahaa heinäpaalia emäntä ehdokkaiden oven taakse, niin pitäis tehota vai? :D

Ehkä tai sitten ei :rolleyes:

Ainakaan mun oven taakse ei kannata tulla kännissä kuin käki... :o

Mase 20.11.2014 14:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178942)
Eiks se oo pääasia et tekee lähtemättömän vaikutuksen = kaikki keinot sallittuja :D

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso (Viesti 1178945)

Eikö toi aika lähtemättömän vaikutuksen jo tee :eek:

Hippanoppa 20.11.2014 14:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ford59 (Viesti 1178963)
Eikö toi aika lähtemättömän vaikutuksen jo tee :eek:

Taatusti, mutta ei mun kohdalla positiivisessa mielessä :D

Siinä ois kahdet treffit samalla kertaa - ekat ja vikat, jos kännissä paikalle saapuu... :o

Mase 20.11.2014 15:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178942)

Pikkasen sotii tota vastaan :p

veijon-esso 20.11.2014 15:46

Vaik 400kg heinäpaalia retuuttas mukanaan...?! :D

Mä vaan kasasin intternetistä löytämääni tietoa (soveltaen!)

Hippanoppa 20.11.2014 15:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ford59 (Viesti 1178971)
Pikkasen sotii tota vastaan :p

Ei lainkaan - lähtemättömän vaikutuksen tekee taatusti, mutta onko se vaikutus positiivinen vai negatiivinen onkin sit eri juttu :)

Kaitsu67 20.11.2014 23:45

Mä vein yksille ekoille treffeille heinäpaalin heppanaiselle Lantikan kattotelineellä, oli vissiin tässä ketjussa maininta joskus(?), ei ens uskonu mut sit nauro et on se heinäpaali :D

EDIT: ei mulla ollu et piti ostaa...ekan kerran kyllä ostanu jollekin emännälle heiniä kun yleensä on kukkapuodissa tullu asioitua :rolleyes: mut ei se sit lähteny lentoon muista syistä

Kaitsu67 21.11.2014 20:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1178676)

Eli empiirisiä tutkimuksia pitää alkaa harjoittamaan.... :rolleyes:

Hippanoppa 22.11.2014 20:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1179363)
Eli empiirisiä tutkimuksia pitää alkaa harjoittamaan.... :rolleyes:

Mut aattele kuin kivaa se onkaan tehdä tärkeää tieteellistä tutkimusta moisesta asiasta :D :D :D

Samsonite 22.11.2014 20:25

:D
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1178589)

Eeei kyllä se 50 lämmittäs kylmillä enemmän ja 20 ois helpompi ja nopeempi käsitellä kun kesällä on kiire aina. :D

Sivu luotu: 09:30 (GMT +2).