![]() |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta pojaat kuulkaa kummää olen vähän outo, ni mua ei oikeestaan kiinnosta paljonko miehellä on omaisuutta tms. Mua kiinnostaa mitä sen korvien välissä tapahtuu --> osaako se ajatella kans :rolleyes: |
Lainaus:
Eikai noilla muoveilla muutenkaan voi rehennellä, rahamiehillä on käteistä :D |
Lainaus:
Hmm - oonkohan mää sitte rahamies ku mulla on käteistä... :p |
Saippuasarjaa seuraten....
|
Lainaus:
|
Mul on kuulemma aivot korvien välissä ;) lääkäri sanoi kun kuvasivat pään .
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mitähän tähän vastais... paitti sen, et mää olen sua 11 vuotta vanhempi, niin tuota... :confused: karisallahan on hyvä tilanne kun se voi todistaa et sillä on aivot :D Mulla on vaan todistus siitä, et mun lääkitys on kohdillaan :D :D :D |
Älkää hyvät ihmiset tuijottako liikaa ikää, sehän on vaan numeroita. Ikäeroa on mun vaimokokelailla ollut -5 viiva +9 vuoden verran ja on kait sitä joku samanikänenkin ollut ja ihan samalla lailla se on aina mennyt perseelleen joten ei se ainakaan iästä voi johtua! :D:)
|
Jos ei ole ollut tarpeeksi ikäeroa?!?:confused:
|
Lainaus:
Poikkeuksiakin toki löytyy :) |
Mä oon aina sopeutunu kaikkeen mut akat ne vaan sähisee! :D Gary Grandin ideaa pitääkin miettiä, ehkäpä ikäeroa ei oo ollu tarpeeks. Eli jotain parikymppisiä misuja siis kattelemaan seuraavaks..! :D
|
..vanhassa vara parempi.:rolleyes:
Mutta pitääkö nuoria olla kaks, että ne ymmärtää yhtä paljon kun yks vanha..:confused: Tää ihmettely taitas mennä enemmän tuonne "Kysy mitä vaan.." ketjuun. |
Lainaus:
Mullon omaki elämä, ni ei mua haittaa miehen omat menot. Ainoo asia mistä mää pillastun on se, et sovituista asioista ei pidetä kii. Et jos on sovittu jotain, ni se sitte kans pidetään. Toki joskus joutuu peruun jotain, mutta ne on soviteltavia juttuja ne - jos toinen ilmottaa et "emmää ehi/jaksa/muista jotain" joka kerta, ni aika nopeesti se saa sitte lapikasta meikäläiseltä... Ja kari krandille vinkki - pitää olla ainaki se 2 ;) |
Kyllä yks viiskymppinen on parempi kuin kaks kaksvitosta
|
Lainaus:
|
Kun nyt löytiäs ees yhen 20-50 ween, niin siitä vois lähtee kattoon
|
Lainaus:
Mutta rimaa en ala alentamaan kun tiän, et mun laatuvaatimukseni täyttäviä miehiä ON olemassa ;) (tunnen jopa 3 semmoista) |
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Niillä lienee samat ongelmat kuin mulla - jos hyvää ei saa, ni huonoo ei huoli :rolleyes: :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Yks on jo sitten ihan liian nuori :p |
Sivu luotu: 23:41 (GMT +2). |
|