![]() |
Jokkis kisat tuli käytyä hinaamassa
että on niitä kurttusia harrastekoneita muillakin kun meillä. http://forums.offipalsta.com/picture...&pictureid=516 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hellou...
Nyt ois lukko ja snorkkeli paikallaa, enää vinssipedin hitsaus ja taas mennää... Millos ootte meinannu mennä ajaa/ tekee uusia reittejä??? |
Mitens Ticru ne hitsaus-, ym.hommat? Puhaltelin eilen 100kg hiekkaa kunnes kompuran voimansiirto petti. Ens tiistaina 10. päivä oon pajalla koko päivän, jos jouat nii metallihommat onnistuu.
Seuraavista ajoista eii oo viel tietoo.. |
Joo siitäpä pitikin sulle soitella, voisin tulla tiistaina vaikkapa hitsaamaa sen vinssi pedin uudet kiinnikkeet, ni sit rupee toimii.
Soittelen sulle tossa viim. maanantaina. Sen jälkee saattaa vähä poltella, et pääsis testaamaa, oliko mitää hyötyä, vai mennääkö takasin pajalle:) |
No sehän on varmaa että nyt jäät vielä pahempii paikkoihin jumiin mitä ennen lukkoa...ehehe.
Täytyy lähtä tästä viikonlopuks päijäthämeeseen kattelee niitä vormulaveneitä. |
Jumaklavita MÄ osasin ,aika hyvin,löysin tänne kun on ollu niin hiljasta ku toi simolin vissii sano BUFtai PÖH,hähähähähähähähäh!
|
kahvitelua ke. klo. 19:00 korian ABC ?
|
Joo. Käypi ihan hyvin
|
Ei pysty kun oon sotimassa Kiila-08 harjoituksessa viikon päivät. Otan kuvia okkiMille parhaista tuomiopäivän koneista.
|
Kiva. Odottelen kuvia innolla
|
1 Liiteet
Olipa tylsää....
|
Kaffe
Kaffet Korian ABC 25.6.08 kello 19
|
tullaan kaffelle
|
Niin muuten tullaaki!
|
Juu kahville yritän keretä...
Kävin tänää vähän testaamassa lukkoa ja melkein kaadoin koko paskan...:D Hyvin se kyllä meni verrattuna vanhaan kitkalukkoo, mutta tietty se on niin ku atte sano että saattaa jäädä vähän pahempiin paikkoihin jumiin. |
Ei taija kaffelle keretä ku toi kaveri mikä mulle maksaa muka palkkaa on järjestäny just sillekin illalle töitä,mutta
millon ajetaan oikeasti eikä vaan kaffe kupin ääressä |
Ehkä ehdin kahville. Ehkä ajeltas 5.7 lauantaina. Selviää tuossa lähiaikoina..
|
Seuraava ajopäivä ois sitte kuitenkin sunnuntaina 6.7 normaaliin aikaan. Ketkäköhän mahtaa joutaa paikalle?
Täytyy kattoo tilannetta loppuviikosta jos on ajelijoita tai sitte yrittää myöhemmin uudelleen... |
Pientä pajotusta vaatii mut eiköhän sitä pitäis ehtiä.
|
Ei pääse sunnuntai kun on ipanan rippijuhlat
ja onhan tota pajotustakin viellä jaljellä. |
Maalaushommissa....
mtn laitetaa tänne muuten kuvia ?
|
Perutaan osallistuminen omaltakin osalta, kalusto vaihtui ja tekemistä on jonkun verran lisää.
|
Onnea "uudesta" Toyotasta
|
Sivu luotu: 12:10 (GMT +2). |