![]() |
Sama täällä. Paperitehtaalla turvekuljettimessa ollu 12 tuntia niin joutunee pari Koffia huitaseen.
Huomenna taas perkele sama rumba.:mad: |
Vahingossa muutama Karhu menny täs matsia odottaessa :eek:
|
Mathis ha kolmas erä.:D
|
Vittuku pitää hillua tuolla auringossa teepaitasillaan. Nyt sit on nahka kärtsähtäny :( Pitää siis ottaa vilvoittavaa Karhua :D Ja pomon perkulekin pistää vituttaan, kaikenlaista oli sovittu perjantaille, tärkeimpänä tietty rynnäkkö Satakuntaan, niin tänään sit ilmotti et sä oot muuten sit perjantainki töissä. Vittuperkele :mad: Nyt otan kyl Karhua.
|
Lainaus:
mä otan muutaman pirkan ja oon hengessä mukana.. :D:D ja samalla tuon kinkki mönkkärin sähköjä ihmettelen :eek: |
Lainaus:
Vittumaista, kun työt haittaa harrastuksia....:rolleyes: |
Nyt on sit vielä pahemmin nahka palanu :mad: Noista perkeleen aurinkolubrikanteista ei oo mihinkään. Olishan se pitäny tajuta, vähän tyttömäistä edes rasvata :D Vittu, Karhu ei petä. Otan siis sitä.
|
Lainaus:
Ja sit kunnon löylyihin...:D:cool::D:D |
Lainaus:
|
Yksinkö mä matsia katon? :eek:
|
Kyl täs kiekkoo kans kyttäilen ja annan hieman nahkalle armoo samalla, ku kans tuolla katolla keikkumisesta ei oikein suomalainen hipiä näin keväällä oikein tykkää...:cool:
Mut ei keppanaa tänään(kään)... Jos vaik lauantaina ottais yhden...laatikollisen pirkkaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
No ku sunnuntaina pitäis ajaa kotiin... |
Lainaus:
|
Kait tässä on kohta pari haettava...
|
Lainaus:
|
Pitäskö se yks ruis nalle sit imasta. Ku kerkee kolmannen erän kattoo matsii :D
|
Pakko juua kaljaa ku ei tullu ees Salkkareita. Tollanen jääkiekkopaska voitais siirtää maksukanaville sotkemasta normaalien ihmisten elämän rytmiä.
|
Lainaus:
|
No eikä tullu Emmerdalea!
Perkele.:mad: Katoin elokuvaa boksilta joka keskeyty niinku odottaa sopii ku mei boksi välil päättää et ei nauhotetakkaa kokonaa.. No, Rammsteinia ja Bear Beeriä.... :o |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 10:36 (GMT +2). |