![]() |
|
Tarvikenivelet frouvan käyttökiiturista vuodessa/45tkm ihan loppu. Raidetangon päät ja alapallot aivan sproing. Petkeleellistä scheibee kyllä myyään...
|
letukasta purettu rikkontunut napalukko ja ylläty yllätys vetarin pää poikki...vähäsen ottaan pannuun...
|
EUvostoliitto...
|
Kaikki menny päin v***ua.
|
Lainaus:
T: Nimim. Todellisuutta |
Prätkä. Tai oikeestaan se et 1,5h sisään siitä ku olin saanut sen hima pihaan talvisäilöstä niin jotku vitun nistit nussivat sen(virtalukko paskana) ja rälläsivät illan ja lopulta pääty ympärivaurioituneena kyljellään erään okt:n pihaan. Siinä vaihees sain hätäkeskukselta soittoo et oonko tietonen mun pyörän liikkeistä... Vituttaa jo nyt myös tuleva tappelu vakuutusyhtiön kanssa ku kysees 93 pyörä jonka oon täysin läpikäynyt ja rakentanu mieleiseks...
|
Lainaus:
Hetkonen,oonkos mä myyny sulle joskus jotain osia? yamahaan?:D |
Hyvin mahdollista et oot...
|
Patrollin akun purkaminen vituttaa niin perkeleesti! Ja sitten ne ihanat ilmavuodot pumpussa..ahhh. Vittuuntuneena aamulla soitto pomolle että pekkanen tänään ja unta palloon.
|
yx tyyppi joka lupas maksaa osan tilille niinkuin sovittiin..
no viikossa ei rahat tullu ja yhteyden ottoihin ei vastata.. eniten täs vituttaa et oisin kyseisen osan saanu myytyä täs välis useaankin muuhun suuntaan.. :mad::mad: |
Persaukisuus. Nyt kun vaihto kesänakkeja alle ja innostuksissaan laakerit meinas kirrata samalla rahalla niin katos prkl. Napalukko palasina. Ois es hieman pitempään kestänyt niin ois saanu ostettu ne manuaaliset. Ei noille automat.lukoille kannata näköjään hirveästi mehtää tarjota.
|
TÄLLÄ HETKELLÄ KAIKKI!
|
Muutamat henkilöt joiden kanssa on joka päivä tekemisissä... Kaikenlaisia viheltäjiä joo.
|
Vetoakselin suojakumin vaihto, joka muuttui pikkuhommasta käsittämättömäksi pulttien katkeiluksi..
|
Vantaan kaupungin pysäköinninvalvonta. Vitun suojatyöurpot lähettivät mulle 12e lisämaksuvaatimuksen ku menin maksaa virhemaksun puolen yön jälkeen kirjautu päivän liian myöhään. Rahat saivat varmasti tasan samaan aikaan jos oisi n maksanut 23:59 ku et maksoin 00:20. Kellään lannoitepommiohjeita? :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hain avoinna olevaa työvoimakoulutusta. Lyhyen koulutuksen jälkeen olisi saanut vakipaikan. Homma olisi kiinnostanut ja nykyisessä tilanteessa olisi mukava saada töitä. 40 hakijaa joista 6 valitaan.
Vitut. 2.varasija. |
Vaivalla rakennettu yöpölkkypino otti ja kaatui... Jäähdytellessä menee tovi...
Taitaa olla kaupunkilaisten oireita kun tällainen perushommakin kusee..... Onneksi ei ole ketään holhotteja matkassa niin säästyy ainakin välittömältä valitukselta.. |
Rengasrikko taas, kulma peruttu, kättä särkee, kahvi on pahaa. Mitähän tääkin päivä vielä tuo tullessaan.:mad::mad::mad:
jatketaan mitä päivä toi tullessaan. posti toi mönkän renkaat ja kuten arvata saattaa taka renkaat väärän kokoset ja kättä perkele särkee yhä vaan pahemmin. On tää tennis kyynärpää aika perseestä. |
tuo helkkarin vesisade :mad::mad:
piti tänää pudottaa yhdest hojost laatikko pois :eek: |
Lainaus:
|
Lainaus:
VOI PERSEEN PERSE..!!!!!!!!!!!! :eek: |
A-katsastuksen hinnoittelu. Suikan määräaikaiskatsastus ja muutoskatsastus 190 €. Lisäksi inssi alkoi kitisemään etuvilkuista että ei kelpaa vaikka ne näkyy olleen jo ainakin kolme vuotta paikoillaan.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 17:59 (GMT +2). |
|