Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   4x4 maailma 1/2011 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=80495)

uokki 10.02.2011 22:46

Ihan toimivaa tarinaa ja ulkoasu jees.Äsken kävin Heinolan ABC asemalla ja oli kiva huomata että sielläkin oli lehtiä 3kpl myynnissä-toivottavasti alunperin on ollut kymmeniä,,,

J0hannes 11.02.2011 19:16

Nyt kun pääsin vihdoin intistä lomille ja sain lehden käteeni, niin voin vain todeta, että on se hieno!

Micco 11.02.2011 20:49

Tuli prismasta ( Turku. Tampereentie)ostettua lehti. Lukemaan vielä en ehtiny, mut tuli varmistettua ettei tarvii jäädä nuolemaan näppejä kun laatulehdet myyty loppuun.

markkuh 11.02.2011 21:52

Uusi 4 x 4 lehti

Ei aivan huono tämä uusi 4 x 4 Maailma lehti, ainakaan minusta, melkein yhdeltä istumalta piti lukea.

Joukka 11.02.2011 23:15

Juu, sisältö tuntuu hyvältä ja riittävältä. Minun täytyy vain investoida vedenpitävämpään postilaatikkoon, niin saa nopsemmin sivut auki. Asiaa olen suunnitellut jo vuosia...
RC-juttu oli sen verran mielenkiintoinen, että tässähän saattaa päästä tallista keittiön pöydällekin nysväämään Jeeppiä. :)
Itse toivoisin lehden sisältöön vielä kisojen tulokset. Lisäksi vois olla ihan kaikenmaailman normisafareistakin jotain hups kuvia ja kerhojen yhteystietoja uusille harrastajille. Lehteen ei tietty kaikki mahdu, mutta lehden nettisivuille sitten loput mahtumattomat kuvat ja jutskat.

Nii joo, lukemista on lehdessä sen verta paljon, että saattaahan noita ylläolevia jutskia siellä ollakin, mutta en oo vain kerennyt lukemaan, kun täytyy nysvätä välillä tallissa.

/Joukka

Tractor 12.02.2011 05:39

Miten on meinaako porukka ottaa vanhalta lehdeltä rahoja pois kun taitaa tämä uus vallata markkinat?

pastirolli 12.02.2011 07:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tractor (Viesti 739377)
Miten on meinaako porukka ottaa vanhalta lehdeltä rahoja pois kun taitaa tämä uus vallata markkinat?

Ajatus olisi ollut mutta onkohan Hans B. vielä elävien kirjoissa?

Pete 12.02.2011 10:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tractor (Viesti 739377)

Jääköön minun rahat sinne.

HiluMiks 12.02.2011 10:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pete (Viesti 739430)
Jääköön minun rahat sinne.

X2
Mukavia lukuhetkiä se tarjos sekin

pahamaja 13.02.2011 13:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rälläri (Viesti 738797)
:) hyvä on lehti kyllä , mutta tuli oikeen kaksi numeroa kerralla siis kaksi ensimmaistä numerooo

No minulle vastaavasti ei ole tullut yhtään, vaikka tilauksen laitoin. Tai se Laatokka-lehti ja DVD kyllä tuli. Mutta siis varsinaista 4x4 odottelen...

Killthathooker 13.02.2011 13:36

hieno paketti, täytyy kyllä myöntää. vailla (turhaa) tekniikkapiiperrystä ja täyttä asiaa.
mutta ei ole ruusuja myös ilman risuja.
mie olen itte vähän tämmönen pilkunnussija, ja minua hieman häiritsi tekstissä vilisevät muotoiluasuvirheet. yhdyssanat olivat turhan usein kirjoitettu erikseen, eikä sillä, että se sisällön erinomaisuutta olisi juurikaan pilannut, mutta sillä on automaattisesti vaikutus painotuotteen uskottavuuteen.
mutta uskon, että kirjoitusasuun tullaan jatkossa kiinnittämään huomiota!
kiitoksia vielä loistavasta lehdestä!

AlluK 13.02.2011 15:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Killthathooker (Viesti 739790)
mie olen itte vähän tämmönen pilkunnussija, ja minua hieman häiritsi tekstissä vilisevät muotoiluasuvirheet.

Ootkos kuullut, että lauseet aloitetaan yleensä isolla kirjaimella ;)

lacrits68 14.02.2011 18:42

moI!

Mulla räpsähti tänään lukupaketti postiluukusta!

jännää! ;)

//Janne

Samppi 17.02.2011 12:23

Tilasin lähikioskille irtonumeron kun ei ruvennut muuten Raahesta löytymään, sain lehden eilen ja luin läpi. Odotukset korkealla kun täällä foorumilla oli niin kehuttu.
Pettymys, paljon juttua viimekesäisistä kisoista ja tapahtumista, eiköhän asiasta kiinnostuneetkin jo ole saaneet selville miten puoli vuotta sitten kisoissa kävi.
Autojen rakentelu ja talviajo voisivat olla ajankohtaisempia aiheita näin talvella?

Eskimo 17.02.2011 14:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samppi (Viesti 741184)
Tilasin lähikioskille irtonumeron kun ei ruvennut muuten Raahesta löytymään, sain lehden eilen ja luin läpi. Odotukset korkealla kun täällä foorumilla oli niin kehuttu.
Pettymys, paljon juttua viimekesäisistä kisoista ja tapahtumista, eiköhän asiasta kiinnostuneetkin jo ole saaneet selville miten puoli vuotta sitten kisoissa kävi.
Autojen rakentelu ja talviajo voisivat olla ajankohtaisempia aiheita näin talvella?

Mistä niitä juttuja tehään jos ei alan tapahtumista?

Mulla ei ainakaan tule luettua näitä tapahtumatopicceja kun siellä on 99% puhdasta sontaa.
"vittu taaskaan en saanu mennä tuuman liika isoilla kumeilla kisaamaan"
"myöhästyttiin vaan tunti ja sakotettiin"
"pakoputkesta tehyt kaaret ei kelvannu"
....

Lehdestä saa muutamalta sivulta kaiken tarpeellisen irti.

Hyvää settiä. Tätä lisää.

Repro 17.02.2011 16:45

Tulevista kisoista on huono tehdä juttua menneessä muodossa, tai pystyyhän sitä, mutta sitä sanotaan fiktioksi. :)

Byrocrat 18.02.2011 23:24

Stokkallakin tätä myydään

Lehtiä on myynnissä/jäljellä ainakin vielä myös Hesan Stokkan lehtiosastolla :)

Ja pieni kommentti noihin "vanhoihin" kisaselostuksiin. Eipä niitä tainnut lehteä tehtäessä tuoreempia olla käytettävissä kun kisakausi oli ohi eikä uusikaan ole vielä ehtinyt alkaa. Totta toki on, että tuoreet jutut kiiinnostaa enemmän kuin vanhat, mutta eipä noistakaan tapahtumista juurikaan ole aiemmin missään aviisissa kirjoiteltu, mutta kuulopuheita ja palstakirjoitteluja kylläkin.
Ja olihan tuolla rakentelustakin jotakin, ei tosin ihan tavallisista kikottimista, mutta niistähän näkyy juttuja riittämiin täälläkin. :rolleyes: Kunhan porukka ehtii niin uskoakseni aviisiin ilmaantuu niitä kiinnostavia rakentelujuttujakin eli kaikki aikanaan. Ootellaan kiinnostuksella mitä saavat aikaiseksi. Alku ainakin näyttää lupaavalta. :cool:

niko69 18.02.2011 23:41

Kivenlahden ärrälle jäi vielä kolme kun omani ostin (Espoo). Ok lehti, kyllä se siitä lähtee. Talleissa tapahtuu osio kiinostais ainakin henkilökohtaisesti.

Luke86 19.02.2011 00:09

Minustakin aika törkeetä toimintaa et tiistaina maksetaan tilausmaksu myöhässä ja maanantaina ilmestynyt lehti on postiluukussa huomaamattomassa kirjekuoressa torstaina....... ja vielä täyttä asiaa sisältävä lehti..... pitäs olla vasta monen kuukauden päästä monen kerran kyselyn ansiosta tulleena tarjolla ; ) jatka hyvä mies samaa linjaa niin on suomen menestynein offroad-lehti..... olin oikiasti yllättynyt kun lehti putosi luukusta ja sain sen kluettavakseni......... kiitos ja kumarrus....

Luke86 19.02.2011 00:13

[QUOTE=Luke86;741800]Minustakin aika törkeetä toimintaa et tiistaina maksetaan tilausmaksu myöhässä ja maanantaina ilmestynyt lehti on postiluukussa huomaamattomassa kirjekuoressa torstaina....... ja vielä täyttä asiaa sisältävä lehti..... pitäs olla vasta monen kuukauden päästä monen kerran kyselyn ansiosta tulleena tarjolla ; ) jatka hyvä mies samaa linjaa niin on suomen menestynein offroad-lehti..... olin oikiasti yllättynyt kun lehti putosi luukusta ja sain sen luettavakseni......... kiitos ja kumarrus....

Killman 19.02.2011 09:00

Paras lehti aikoihin

Kiitos Myllis & Kumpp.

Ei tuo minulla juuri toivomisen varaa jättänyt. Toivottavasti jutunaiheita ja avustajia riittää tuleviin numeroihin.

Tuoppo 20.02.2011 12:29

Ite en muistanu/tienny tilanneeni lehteä mutta sielä se postilaatikossa yhtenä hienona aamuna odotti:)
Nopeesti selasin lehden läpi ja vaikutti hyvältä materiaalilta, monipuolisesti oli juttuja ja kuvia.

Se on hyvä että löytyy tämmösiä "kunnon" offi lehtiä koska ei kaikkia kiinosta ne TM:n uusmpien city maastureiden ilmastointi laitteitten vertailut:rolleyes:

Isot kiitokset lehteä tehneille

opelman 20.02.2011 13:22

Jooooo...o. Ostin viimesen lehen paikallisesta kaupasta.. ;) Ja hyvä on kyllllläää..
Mut mukava olis jos rojekteja löytys lehestä...:o

opelman 20.02.2011 13:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuoppo (Viesti 742235)

Se on hyvä että löytyy tämmösiä "kunnon" offi lehtiä koska ei kaikkia kiinosta ne TM:n uusmpien city maastureiden ilmastointi laitteitten vertailut:rolleyes:

Isot kiitokset lehteä tehneille

JA tuo on totta!! :p

Rekisteröimätön 26.02.2011 00:31

Jutunaiheita riittää mutta onko kirjoittajia

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Killman (Viesti 741852)
Kiitos Myllis & Kumpp.

Ei tuo minulla juuri toivomisen varaa jättänyt. Toivottavasti jutunaiheita ja avustajia riittää tuleviin numeroihin.

Sitä ne toimituksessakin varmaan toivoo ja juttuvinkitkin varmaan ovat tervetulleita.

Sivu luotu: 10:26 (GMT +2).