![]() |
Se tässä päivässä parasta olikin kun pääsi etenemäänkin. Niitä "safareja" riittää missä temutaan puoli päivää yhdessä suossa ja loppupäiväksi mennään sitten toiseen.
|
Videoita on ladattu:
pahoittelen viimeisten 8 pätkän kuvanlaatua, loppu akut oikeasta kamerasta ja joutui videoimaan viimeset kuvakameralla.. |
Kivaa oli!
Hauskaa oli!! Kiitokset viä kaikille jeesaajille ja toki Kaitsulle erityisesti! Koskas uusiks?
JA saatiin se eka lommokin :D |
Jees, tulipa eka koko päivän ja myös pimeän kelin keikka ja muutoinkin sitä paljon puhuttua kokemusta. Kiitoksia vaan Kaitsulle kovasti järkkäämisestä, opastuksista, sun muusta jelpistä. Dämitsiäkin tuli ihan kiitettävän moneen paikkaan. Saas nähdä tuleeko auto ajokuntoon viikossa, kun Punkalle olisi tarkoitus päästä vääntämään.
|
Lainaus:
blazerikin rupes pelittään taas pienten vesihörppyjen jälkeen kun lähettiin laania kohti:D:D |
Jep, kiitokset Kaitsulle sekä kaikkille mukana olleille! Oli oikein hauska päivä metsässä:)
Itse olin siinä lällyryhmässä, lähinnä tukkeena, oli kuitenkin hienoa päästä kokeilemaan mastan "maasto-ominaisuuksia". Ekaa kertaa omalla autolla metsässä ja ilman apparia, mutta hyvin sain apua sekä neuvoja muilta. Kiitos vielä avusta! Vaikka tämä ryhmä olikin kuulemma verrattavissa sorateillä ajeluun, niin enään yhtään pahempiin paikkoihin ei tuolla tehnyt mieli mennä. Nytkin pääsin noin pari sataa metriä ekaa uraa, kun jo oltiin mahan alta kiinni ja samalla pakoputki antautui... Loppu päivä menikin samoissa merkeissä, mutta parissa kohdassa tuli sentään koettua positiivisia onnistumisen tunteita. Blazerin kahluu näytöksen jälkeen hyppäsin muiden kyytiin ihastelemaan oikeiden maastoautojen etenemistä ja niiden mukana tulikin sitten oltua ihan iltaan saakka. Se koivikko pätkä oli melkoisen hauska seurattava... Eilen sitten tallilla tutkin reissun vaurioita, tuo pakoputki oli irronnut vain liitoksesta, edellisten omistajien kittipaikkauset oli karisseet lavan helmoista, helmat useammasta kohdin lytyssä, puskuri mutkalla, parit lommot etulokarissa sekä takakyljessä ja sokerina pohjalla molemmat runkoaisat lähes poikki... Kivaa kuitenkin oli ja ehkäpä tästäkin reissusta tuli jotain opittua... |
Kiitoksia minunkin puolesta, kiva oli ajella. Koitetaan suoriutua seuraavallekin ajokerralle.:).
Pajeron startin napa hienosti räpsi kipinää koneenkorvaan pahemmissa röykyissä. |
Lainaus:
Siinä oli vähän sitä amerikan efektiä mukana... :) |
Jokos rymyryhmän päivämäärä on selvillä ?
|
Rymyryhmälle ehdotusta!!!!
Olisko itsenäisyyspäivä vkl sunnuntai mitään???? Eli 5.12 ???? Pienellä pakkas rajalla ettei mene nuotiolla istumiseksi, vai hä!!!!!!:eek: |
ähh.. saattas olla et en kerkee itsenäisyyspäivän viikonloppuna.
jos mahdollista niin joku muu vkl, mua ei haittaa vaikka safari olis ens vuoden puolella. mitä muut mieltä? EDITTIÄ: ei pitäs olla mitään estettä ettenkö pääsis tulemaan, tapahtui pieni päivämäärä sekaannus joten mulle käy toi 5.12. |
Näil näkymin mulle kyl kelpaa tuo 5.12. ......niin no "hallituksen" lupaa en ole vielä saanu, mut pitää alustava varaus tehdä kalenteriin.
|
Minulle sopii myös.
|
En pääse 5.12.
|
Team Kutunjuustoa tämä kiinnostaa ja jollain autolla voitaisiin tulla. 5.12. on ok.
|
Jos auto ja kuljettaja selviävät ESORYn pikkujoulusta jotenkuten kunnossa, tulevat molemmat Hauholle.
- p |
5.12 sopii ja tullaan,jos kaikki menee niinkun suunnittelee.:rolleyes:
|
No niin, monelle käy!!! KIVA :D
Siis pidetään isopyöräisille tuolloin. Ja taas ajo maksu 10/auto. Johdattelen teitä ite mönkiällä kun ei taida noista omist aolla liikkumaan..... Mut mennääkö metsään siinä klo 11. Niin kokoonnutaan taas noin 10.00 edelisissä minittuun paikkaan. Siis hauhontie 511 suunilleen. Ja lähempänä lisää. Jos tarvii..... Niin mukaan porttaalit ja häksättimet. Ja jos on reipasta mieltä riehua, niin vaikka pienemmilliläkin pyörillä saa tulla. :cool: |
Lainaus:
|
Lainaus:
pimeellä on kiva räpätä, mulla on taatsunissa sen verta valoo et riittää siitä sullekkii :D kuhan jotku sullakin eteenpäin näyttää niin se riittää. |
Lainaus:
Mut nyt vaikuttaa niin kylmältä toi keli, että alkoi mietityttään millaistakohan riisseliä tankissa on:confused: Kuluttaa tommonen Ratsuni niin vähän, että taitaa olla melko kesäistä laatua, että toivottavasti keli lämpiää edes vähän, että uskaltaa lauantaina kokeilla sitä käyntiin:rolleyes: |
Käymään Ratsuni lähti hyvin, ku ei enään ole pakkasta ku just nimeks. Mutta ajot jää kyl nyt väliin, ku tuli kutsu pikkujouluihin lauantaille. Niin ja kutsun lähettäjä totes, että "laki estää" mun kohdalla vielä sunnuntainakin ajamisen:eek::eek::eek::D:D:D:D
Mutta pitäkääs muut hauskaa siellä ja muistakaa ottaa kuvia ja viteo klippejä. |
JAA PIKKUJOULU
Lainaus:
|
Tulossa ollaan edelleen. Tyyliin leppoisaa sunnuntaisafarointia Mitsulla. Siinä on sentään luonikkaat penkit ja lämmitin, voittaa avoautot mennen tullen.:D
Tosin juuri nyt ei hyvältä näytä. Ossi ajoi Mitsun halliin sulamaan ja päätti tehdä pikku huoltohommelia. Yksi porttaalipoxi oli täynnä jäistä paskaa ja eikös kuumailmapuhaltimella kevyttä pikku sulattelua. Ei sitten kannata toiste sitä temppua tehdä. Nyt on poxin kyljestä pala hallin lattialla ja seuraavaksi edessä vaihto ehjään.:mad: Nämä ovat olleet kuluneena vuonna selvää kulutusosaa ja alkavat loppumaan kohta "hyllystä".:mad: Mutta tämänpäiväinen osoitti sen ettei niitä aina ajamalla hajoittaa tarvi, huolimaton huoltotoimenpide voi olla yhtä kohtalokasta.:p |
mie jätän kans väliin, on muuta puuhaa kovasti buukkautunut lauantaille, pitäkäähän hauskaa ja ottakaa niitä kuvia!
|
Sivu luotu: 10:38 (GMT +2). |