Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Hämeen Helmen syys tempaus (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63926)

Vilkutin 27.10.2009 16:10

no tuossa romppeeen mailissa tais olla kaikki oleellinen...

sähkösauna on lämpimänä illan, 10€ / hlö... eli sauna asiaakaan ei tarvi sen enempää miettiä.

OMAT PYYHKEET MUKAAN.

Norrena 28.10.2009 09:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Axl (Viesti 607182)
Ei ole tullut vastausta, laitoin uudestaan postia järjestäjille.

Mä olen lähettänyt kolme sähköpostia kahden viime viikon aikana ilman vastausta. Ei tunnu Hämeen Helmeä kiinnostavan asiakkaiden yhteydenotot.

Lamanka 28.10.2009 12:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Norrena (Viesti 607498)
Mä olen lähettänyt kolme sähköpostia kahden viime viikon aikana ilman vastausta. Ei tunnu Hämeen Helmeä kiinnostavan asiakkaiden yhteydenotot.

Tämä ei nyt taida olla yrityksen toimintaan liittyvä tapahtuma? Noh eiköhän sinne pääse mukaan jos on ilmoittautunut ja ottaa tarvittavan määrän käteistä. Oli tullut sähköpostia tai ei.

Hummer 29.10.2009 21:19

Tullaan ajeleen.

Osoite näyttäisi olevan näin:

Hämeen Helmi Oy

Kokous- ja elämysmatkailukeskus
Kaitamontie 295
36660 Laitikkala

Rompe1 30.10.2009 20:22

Njoo, mul työkaluja kaikenlaisia matkassa, hitsikonetta myöten... Jos joku viittis ottaa mukaan aggrekaatin, kun mulle ei enää mahu... ;)
Meinaan jos vaiks joltain hajoo jtn, niin ihan six vaan... ;) :)

JuKu 31.10.2009 07:28

rikki

Eilen hajos defen moottori tai jotain.... Savuttaa niin per*****! Koitan kuitenkin tulla karkottaan itikoita paikanpäälle :D

Rompe1 31.10.2009 07:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JuKu (Viesti 608572)
Eilen hajos defen moottori tai jotain.... Savuttaa niin per*****! Koitan kuitenkin tulla karkottaan itikoita paikanpäälle :D

Ilman muuta tuut, jossei muuta niin sit naapurin kyydillä sinne, ja hyppäät jousille.. ;)

Punanenä 31.10.2009 16:32

Kiitoksia hyvin järjestetystä ajopäivästä.
Teknisten murheiden saattelemana lähdettiin ennemmin kotiin..
(rengas puhki,panhard tangon pultti poikki,pitkittäistuesta putosi pultti:o).
Ajamalla kuitenkiin selvittiin lähtöalueelle takaisi.kiitoksia kaikille avusta ja mukavasta seurasta:)

SukiSuki 31.10.2009 17:07

Kuveja???? (Tikinmaalla oli aikas hiljasta)

Rompe1 31.10.2009 18:17

Kivaa oli... Kiitos järjestäjille.

Hyvin se tojo liikkuu takavedollakin, ja sit tua tulleessaan noit enklannin-ihmeitäkin... ;) :D Kuvia tulee jossain vaiheessa...

Mut mun kortonki jäi saamatta Geggulilta saamatta... :( Joutuu painaan paljaalla ny... :(

Racingrabbit 31.10.2009 18:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 608696)
Hyvin se tojo liikkuu takavedollakin, ja sit tua tulleessaan noit enklannin-ihmeitäkin... ;)

Taisi vaan naisihminenkin ajella pikkupyöräisellä enklannin ihmeellä paremmin loppupätkän ojanylityksen?
Isoilla pyörillähän korvataan yleensä vaan ajotaidon puutetta ;)

Kiitoksia safarin järjestäjälle ja maanomistajille.
Toivotaan että alue jatkaa kehittymistä safarimaastoina,puitteet ainakin on otolliset.

Itse käännettiin kesken reitin vankkurit ympäri hämärän tulless, ja lähdettiin kotiin hoitamaan zoolandiaa.

Rekisteröimätön 31.10.2009 18:39

Eipä siellä35 " tarvinnu 31":llä pärjäs 5/0
Käytiin vielä siellä "pahemmille reiteillä" Sielt löyty yks oja josta meni suurin osa heittämällä yli ja muutamaa vinssattiin kunnolla.
Sit pienii kivii ja yks mäki.Eli helpompaa kun sillä helpommalla reitillä.
Pankaas laittaen kuveja kehiin.

Rompe1 31.10.2009 18:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 608707)
Taisi vaan naisihminenkin ajella pikkupyöräisellä enklannin ihmeellä paremmin loppupätkän ojanylityksen?
Isoilla pyörillähän korvataan yleensä vaan ajotaidon puutetta ;)

Kiitoksia safarin järjestäjälle ja maanomistajille.
Toivotaan että alue jatkaa kehittymistä safarimaastoina,puitteet ainakin on otolliset.

Itse käännettiin kesken reitin vankkurit ympäri hämärän tulless, ja lähdettiin kotiin hoitamaan zoolandiaa.

No mattolaituri otti pikkusen kiinni... Kyl siä nelikkookin tarvittiin, tosin alkumatkaa mentiin pitkälti takavedolla...

Hauskaa oli, uudestaan vaan...

elhapero 31.10.2009 18:50

Kuvia kuvia !!!!!!!!!!!!!!!! ne on niin kivoja

Rompe1 31.10.2009 18:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja elhapero (Viesti 608713)
Kuvia kuvia !!!!!!!!!!!!!!!! ne on niin kivoja

Rolpatilla on ainaskin viteoo, lupas laittaa jossain vaiheessa... :D

Rekisteröimätön 31.10.2009 19:13

Mie voin ainakin laitella kuvia jos vaan keksin miten se homma tapahtuu. Itse olin nimim. lamankan vinssiapina siellä.

Rompe1 31.10.2009 19:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 608729)
Mie voin ainakin laitella kuvia jos vaan keksin miten se homma tapahtuu. Itse olin nimim. lamankan vinssiapina siellä.

Jaa, Turhapuro... :D

Vissiin sun tarvii rekkaroitua ensin tänne...

apiaani 31.10.2009 19:25

Dodii, kotiuduttu on.
Kivaa oli, pääsin itekkin hiukan ajeleen r2reen hoojiilla. Suht mukavat reitit oli tehty, ei turhaa ryskäämistä.

Tämmösiä vaan jatkossakin.

Rompe1 31.10.2009 19:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja apiaani (Viesti 608739)
Dodii, kotiuduttu on.
Kivaa oli, pääsin itekkin hiukan ajeleen r2reen hoojiilla. Suht mukavat reitit oli tehty, ei turhaa ryskäämistä.

Tämmösiä vaan jatkossakin.

Mitä witsiä, misäs sää olit, kun en huamannu??? Vai ookkos kuihtunu nuin pienex, ettei huomaa???

apiaani 31.10.2009 19:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 608743)
Mitä witsiä, misäs sää olit, kun en huamannu??? Vai ookkos kuihtunu nuin pienex, ettei huomaa???

Mää olin se apina niissä harmaissa haalareissa. :D

Rompe1 31.10.2009 19:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja apiaani (Viesti 608745)
Mää olin se apina niissä harmaissa haalareissa. :D

Kuka niistä apinoista??? ;) :D

Tsuiba 31.10.2009 20:15

Kotiuduttu ollaan. Kuvia ei kauheasti tullu otettua ku oli suurimman osan ajasta ratin takana.
Kiitos tapahtuman järjestäjälle, letkan vetäjille ja maanomistajalle. Hauskaa oli ja tullaan varmasti toistekki jos vaan kutsutaan.

PikkuF 31.10.2009 20:57

Kiitoksiva....itseni ja meidän juniorikuskin puolesta...
Juuri sopivaa settiä...

Rompe1 31.10.2009 20:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuF (Viesti 608788)
Kiitoksiva....itseni ja meidän juniorikuskin puolesta...
Juuri sopivaa settiä...

Joo, nöösi oli mielissään, sen kyllä huomas. :)
Kiva et hääkin viihty.

ryöväri80 31.10.2009 21:04

joo hyvät ajot

joo ei toi ryövärikään pettäny hyvin meni lisää ajoja ettei jumiudu kaikki puslat ja nivelet vaikka muutenkin ajaa . eikä tuo vinssi ja liinakaan ollu tarpeen kun pääsi paikat noin sukkasilteen mutta hyvä paikka ja lähellä ei tarvi miettiä noita kuskauksia kun voi ajella ja lähteä korjaan jos jää sinne mutta muillekin että voi tulla vaikka näillä 35 tuumaa kaljuilla mustilla ja pyöreilläkin tänne jossa on 4 mm pintaa ei ainakaan ollu itsellä onkelmia toivottavasti tää viesti menee oikeeseen paikkaan!!!!!!!!!!!!!

Sivu luotu: 10:44 (GMT +2).