![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Löytyiskö pikkurattia (ohjauspyörää) pajeroon
|
tarkistan maanantaina ku meen varikolle.mittaan halk. samalla.
|
Lainaus:
|
ei ollu enää pikkuratteja.kaveri oli just lauantaina myyny yhen puuratin.sellanen vanhemman orkkis ratti ois mikä menee kehältään ic:n ratin sisäpuolelle.eli ei oo paljoo pienempi.
ny ois sit pajeron kaaria saamanteilla,sisälle ja ulkopuolelle. |
Ok.Se putkimäärä varmaan vähenis kun mulla on tossa pätkässä ns.lavakaari.Ei tarviis muuta kun siitä tuulilasin pilarista taaksepäin kaartuvat putket,en sitten viitsinyt alkaa irrottamaan sitä valmista putkikaarta.Mun profiilissa on kuva sinisestä pätkästä (offi projekti) niin siinä näkyy se kaari.
|
Lainaus:
|
Lähetätkö mulle vaikka yv.nä puhelin numeron ja vähän ajo ohjetta jos vaikka tulis sitä kautta pois.
|
Lainaus:
|
vielä löytyy osia.
|
upitusta kehiin.jotain vielä löytyy.
|
[QUOTE=jupe69;627054]upitusta kehiin.jotain vielä löytyy.[/QUOTE
Löytyskö manuaalisia napalukkoja? Entäs laturiin siirtosarjaa? |
ei löydy.
|
takajousia,ic:n laatikko,vaparikone,startteja,ovia,jakolaatikoita ,yms...
|
paheero
moro! onko bensatankin anturille tulevan kaapelin liitintä? -88 2,6l mopo kyseessä. Sellane 3 napane kolmion muotoinen liitin ja uros- eli auton puoleinen liitin olis kateessa? mikä olis hinta millä kehtaat napata johot poikki ja kiikuttaa postilaatikkoon? :)
|
Lainaus:
|
näin hyvä muisti mulla oli tässä liitin jutussa.irrallaan ei ollu sellasta mutta varmaan noissa jossain korissa sellanen vielä on.on vaan sen verran hangessa tällä hetkellä.
|
Vaihteistoon...
Oisko jääny risasesta vaihteistosta niit nelivedon valoja varten olevia kytkimiä? Yksikin kinnostaa...
|
Lainaus:
|
Vaihteistoon...
Lainaus:
|
Löytyykö ehjää laturia diiselistä? 60Ampeerinen
|
löytyykö viel niitä karja puskureita mitä kuvissa oli kiini ja mihin hintaan lähtee ne kaaret mitkä kuvissa näky
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 03:23 (GMT +2). |