![]() |
Ei noita vanhoja pelejä taida löytyä oikeen mistään. Jostain anttilan jämälaatikosta voi löytyä kun pelejä saa parilla eurolla.
-- Ensi kesän hittituote on oma Suikka projekti -- Nerd-O |
Demoja oon pelannu ja haluais kokoversiot
Mikedeus21 Note! This message was posted anonymously! |
Nostetaas vanhaa topiccia
Tällaista suosittelivat Trials2:n foorumeilla :http://www.theeasyco.com/
Motorm4x- offroad peli, sisältää trialia, foffia, suunnistusta, bajaa, "rallia" sekä suunnattoman isoja karttoja joissa saa ajella miten haluaa. Valittavissa on normaalit 2/4-veto, etu- ja/tai takalukko, hi/lo- alue. Eli kyseessä todellinen maastoautopeli! Vain vinssi puuttuu... Autoja saa (ja pitää) varustella isommilla kumeilla, panssareilla, koneen virittämisellä, varakanistereilla josta ainetta kun tankki tyhjenee keskelle metsää (hinaus kyllä onnistuu). Autoina jenkkimaastureiden näköisiä Rodeo- merkkisiä autoja. Ladatkaa ihmeessä demo ja testatkaa, kannattaa!! |
Mistä demo ladataan kun ei tahdo löytyä download-nappulaa?
|
http://www.gamespot.com/pc/driving/motorm4x/index.html
Vaikkapa tuolta |
Huono toi demo kun tuhlasin rahat niin ei saa lisää mistään...tietty jos voittaa sen kisan..
Nooh....koko peli nyt lataukses... |
Näytti olevan täysi versio jo waretuksessa.. En kyllä tiedä onko lontoon kielinen versio.
|
sehän se...Pyörin vaan tos alus ku orpo piru tol autol ympyrää.....mitähän siinä tehdään??
|
Minäkin ajelin aikani sikinsokin alueella, sit meni hermot ja painelin näppiksestä vähän kaikkia nappeja, jolloin pari kisaa ilmestyi kartalle (f2 muistaakseni). Siitä eteenpäin kisoja tuli automaattisesti ja myöhemmin pääsy uudelle lumialueelle, jossa hemmetin liukasta trialia ja foffia...
|
Lainaus:
kyllä mä navigaattorin löydän.....bensiksen ja jonku peukkutalon,ei muuta! |
Mulla on tän pelin kanssa ongelmana että valittaa kokoonpanon virheellisyydestä. Oon jo pari kertaa asentanu uusiks, mutta ei auta. Missä vika?
|
Lainaus:
|
1 näppäin vaihtaa kameraa..Nooh kokeillaan taas
|
kyl jotain chekPoint kisaa pääsee ajaa..Kuka jaksaa?
Mitens Se Career moodi?? |
Mulla on ongelmana, että en saa (Motorm4xissa) kytkettyä nelivetoo enkä lukkoja ollenkaan. Ainakun painaa END tai INS tai HOME tai DELETE niin tulloo joku teksti, että nappula ei ole aktivoitu. Mikä neuvoksi?
|
Mun mielestä siin ihan alus ei oo ne käytös viel..Mut mee asetuksiin ja laita ne näppäimet käyttöön
|
Lainaus:
|
Eiks siin alus oo career..jne...Sit settings,sit sieltä vaan valitsee et mil pelaat!!
Joko näppis---> sit joku muu--> ja joystick. |
Lainaus:
|
nyt kai hiffattu...aluks pitää ajella chekpointtia ja siitä eteenpäin en tiedä..Mut vaikuttaa aika tasapaksulta!!
|
Mikä mahtaa olla kun ei toimi tää peli? Kun klikkaa pikakuvakkeesta niin vilahtaa vaan musta ruutu näytöllä eikä tapahdu muuta.
Tarviikos tää jonkun crakin tai jotai osaako joku kertoa? demon kanssa sama juttu.. |
Lainaus:
|
noihin kahteen edelliseen.. virusskannaus voisi olla paikallaan... multa löytyi pari pöpöä heti asennuksen jälkeen..
ja ei, peli ei toimi.... |
Nyt on virusskannaus tehty löytykin yksi virus, mutta peli vain ei toimi vieläkää:(
|
Teillä taitaa olla venäläinen versio... Se vaan vilahtaa mut ei käynnisty.
|
Sivu luotu: 13:16 (GMT +2). |