![]() |
|
Lainaus:
|
Kiitos, taidan silti jättää reissun väliin.
|
Lainaus:
Eli jos jollain sattus oleen ehjää suzukin norraa niin voisipa jopa vaikka kiinnostaa tai vaikka jotku muut pikkasen jämerämmät akselitkin kiinnostais. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=11242 |
Noniin no,... taas alkaa aurinko oleen niin korkealla että alkaapi tekeen mieli kohtapuolin rämpimään jonnekkin.
Onkos tällässeudulla alan harrastajat heränneet vielä talviunilta? Onkos mitään tapaamisia sunniteltu? |
Moi. Joo, oishan se mukava käyä ajeleen jos sais jonkulaisen porukan kasaan. Tosin ei tuolla minun autolla mihinkään överi paikkaan voi lähteä. Oliko paikka tai päivä mielessä?
|
Edelleen odotellaan kunnan kantaa ajoalueeseen (pieni), ja muitakaan ei oikein ole...
|
pitäsi saaha maasturi että pääsis mukaan...
tai sitten pitää alkaa leikkoon corollasta kaaria että mahtuu 31" alle :D |
Voitais kokoontua Lapin Neliveto Ry:n merkeissä Keskiviikkona 22.04.2009 klo 18.00 Tupasvilla. Pitäisi hieman suunnitella mahdollista tulevaa ajoaluetta ja siihen liittyviä juttuja.
Nimittäin ajoalueen vuokrasopimusta pukkaa... Kaikki kiinnostuneet tervetuloa Sanni oli varattu, joten menemme Tupasvillalle |
Kiinnostusta kyllä olis, mutta olen muoniossa työkeikalla.
Pistätkö ajoaluetta koskevia tietoja palstalle tai söhköpostiin toni.korkiakoski@hotmail.com |
Lainaus:
|
Samma här, en pääse kun olen kans työkeikalla,... kiinnostusta ois muuten kyllä tulla.
|
kiinnostus heräs täälläki.
ilmotelkaa jos on sannilla kokoontuminen niin kattoo kerkeekö on sillon yöksi töihin,onnistusko se vaikka tuntia aiemmin?? |
Koitetaan, jos hieman aiemmin ehtis.
Pitää kysellä... |
klo 18.00 Tupasvilla
Eli siis Keskiviikkona 22.04.2009 klo 18.00 Tupasvilla
Sanni oli varattu, niin kokoonnutaan Tupasvillaan, ja tuntia aiemmin eli klo 18.00 |
eli sinne siis:)
|
paikalle tullaan jos ei mitään yllättävää ilmene
|
Jaahas,... kokous vissiin oli Lapin nelivedolla tänään?
En päässyt paikalle kun olen täällä syrjäkylillä vanthaalla töissä duunissa mutta mitäs siellä tiskuteerasitta? Joko ajoalueita alkanut löytymään että saatas alan harrastajia hieman enemmän liikkeelle ja harrastukseen uusiakin mukaan? |
|
Juu, kokous oli ja porukkaa oli toistakymmentä paikalla.
Ajoalue etenee, seuraavaksi kun saadaan sopimukset allekirjoitettua, päästään ihmettelemään vuokrattua plänttiä ja suunnittelemaan siihen jotain radan tapaista. Menee kuitenkin todennäköisesti toukokuulle ennenkuin päästään alueelle. Kun ei ole nyt muutakaan paikkaa, niin kehittelin tuonne Sosiaaliryhmiin Lapin Neliveto Ry:lle oman ryhmän, jonne pannaan näitä ajoaluejuttuja (pitää olla kirjautunut, ei näy anonyymeille) Koitetaan huomenna saada sinne lisää tietoa. |
Ok,.... tämähän alkaa jo näyttään lupaavalta.
Kävinkin heti klikkaamassa itteniki joukkoon tummaan ;) |
Saitko Kimpsu sen kutsun jonka kokeilin laitaa?
|
Nyt en ole ihan varma mutta käsittääkseni kun sain liityttyä ryhmään??
|
Kyllä siihen ilmankin voi liittyä, käsittääkseni kaikki kirjautuneet voivat. (tätä ei ole rajoitettu "invite only")
|
| Sivu luotu: 12:17 (GMT +2). |
|