![]() |
|
- Yhdys sana virheet
- Kielipoliisit - Pakkanen - Televisioiden valikoiden käyttöliittymät - Anonyymit postaajat Note! This message was posted anonymously! |
- IRC
|
Tenttiin lukeminen muuta kuin viimeisenä iltana!
|
- sivarit
- aseistakieltäytyjät |
- kakkosketju
- B-luokkalaiset - valkaisevat hammastahnat - tupakka - tupakoijat - alle 200 hummanen auto - köyhyys - rami-rent - rastat - kolumbian lipun väriset lakit, paidat yms... - pipot sisällä - nenärenkaat - huumeet ja niiden munattomat käyttäjät - Linux - seitti (se on gaad däm netti eikä mikään seitti) - konsultit - autovero - verot - lemon cokis |
- Axe anti-hangover suihkusaippua
|
-kuume
-flunssa -yskä -oksentaminen -ripuloiminen -päänsärky -nivelsärky -nälkä |
-Naapurit
-peruuntumiset -hedelmien kuoriminen Edited by - MaiklNait on 06/02/2003 04:26:22 |
Suu auki syöminen, kuvottavaa katsella ja kuunnella.
-trulez Note! This message was posted anonymously! |
- nenänkaivuu ruuhkabusissa
- Lumipallojen heittelyn moralisointi - Ääliöt |
-Nukkuminen, se se vasta homojen hommaa onkin.
|
- vuosi 2005
- sana "keio" Edited by - Dr.Fhalcion on 31/01/2006 23:08:33 |
-Maanatait
-win Millenium -suolaa kaljassa -alkoholin myynnin aika rajat -kauppojen aukioloaikojen rajotukset -TKL (hullut kuskit) |
-takatalvi
-räntäsade -talvirenkaat -15" vanteet -ajokielto -aujoneuvovero -yhtiövastike Edited by - petris on 08/04/2003 09:56:13 |
-laihdutuskuurit (sanoo hän ja ottaa lisää suklaata)
|
mx5,datanörtit,siideri,ihmiskilvet
|
raha
|
-ihmiset jankkaa:mitä mä sanoin.
-suomalaiset ihmiset sanoo: 'so?'(hirveellä äänteellä) -itsensäsääli -ihmiset ei palauta lainarahojaan -tai tavaroitaan -kyynärpäidensä kohottelu.ym eleet.. -liika puhuminen Note! This message was posted anonymously! |
- Anonyymit postaajat
|
ketsuppi lihan kylkiäisenä.
|
tekstiviestit.
|
snobin englantilais aksentin tavoittelu enkkua luettaessa
|
-Toijala
-Toijalalaiset |
Jumankeka - mä oon Toijalasta kotoisin...
Tampere tamperelaiset Tässä ei voi voittaa, taas tuli omaan nilkkaan! |
-se kun porukka ei kelaa vuokravideoita alkuun
-valtakunnalliset kokeet -liian kalliit vaatteet -"henkka ja maukka" lumput -pizzikzet -hyväkroppaset jätkät jotka ei oo naamast sit minkää näkösii. paitsi ehkä ruman |
Sivu luotu: 13:39 (GMT +2). |
|