![]() |
|
Lainaus:
Heavy Fucking Metal |
Noniin.. Johan on porukka osallistunut. Ehkäpä itsekin sitten hieman...
Ensinnäkin, tosi paska homma. Otan osaa. Todella. Ensimmäisenä tulee mieleen pienet keskustelutalkoot. Eukko oli sentään rehellinen. SE on hyvä juttu, joten siitä voi aloittaa niiden "hyvien" asioiden hakemisen, vaikkakin tosi on, että moisesta luottamuksenmenetyskatastrofista ei välttämättä löydy sitä ensimmäistäkään hyvää puolta. Paha neuvoa mitään, kun en teitä kumpaakaan tunne, tai edes tiedä. Itse olen joskus edellisessä parisuhteessa onnistunut keittämään niin perkeleen pahanmakuisen sopan, että sen lusikoimisessa meinasi olla ihan täysi työ. Lopputulema tuolle tempulle oli se, että kaikesta huolimatta päätimme yrittää yhdessä ja lopulta erottiin -uskokaa tai älkää- ystävinä. Ja vaikka kuinka koitin ajatella, että voisinkohan jotenkin syyllistää jotain muuta, niin ei auttanut. Peilikuvasta irvisti tarinan ainoa paskiainen. Niin.. Siis jos jollekin jäi epäselväksi, niin muija ei ollut se, joka livahti vieraisiin... Olo oli sen tempun jälkeen niin karmea, että pakko oli tunnustaa. Edellämainitunlaisen tempun jälkeen luottamuksen menetys on niin totaalinen, että itse en kannata yhteiselon jatkamista. Vaikka kuinka yrittää unohtaa toisen petollisuuden, niin jostain se tunne silti kumpuaa.. Ja kerrankos emäntä tahtoo lähteä jonnekin ihan vaan tyttöjen kaa. Silloin yleensä epäilyksenpeikot alkavat ravata nurkissa, vaikka aihetta ei olisikaan. Ja sitten, ikävä kyllä, saamme lukea tapauksen jälkipyykistä Matti-Lehden etusivulta. Eli tämän viisaudenpuuskan jälkeen kehoitan pitämään kiinni omasta itsetunnosta. Kerää kamat ja nosta kytkintä tai potki pihalle, miten vaan.. Niin on helpompaa. Loppuelämää ei kannata alkaa pilaamaan epäluuloilla ja synkistelyllä. Ja nuo mielenterveydelliset asiat ovat senverran vakava juttu, että tuskaa ei kannata jatkaa yhtään sen pidempään, kuin on pakko. Kaivaa se.. www.nalle-offroad.com |
En nyt osaa antaa tämän kummempii neuja:
kaunis nainen>joku vie sen ruma nainen>lapset pelkää pieni nainen>hävii lomaretkillä ja satuttaa ittensä sängyssä iso nainen>siltä saa helposti selkäänsä Vähän meni OT mutta näin. Ai mää vai turuust |
Nyt on siten "aikalisä" pelattu. Eli... Rinkulasta tuli romukultaa... ja minä lähdin maasturin valtakuntaan, mua ei kaupungiin ole tehty. Tallilla nyt "legendaarista pikkumustaa" elvyttämään, jotta saa omat ajatuksen jonnekin pois...
|
Todella kiitoksi vaan kaikille ken osallistui tähän mun keskusteluun... Ehkä se on näin parempi... on mun ihan oma päätös... Kiitos vielä kerran...
Hitaalla Nelikolla eteenpäin... |
Vittu juu...
Vois vaikka jatkaan tätä keskustelua... Siina vaan kävi niin että nyt on 1v2kk ikäinen poika, ja se on oikeuslääkettieteellisesti minun, mutta sen tapaamiset on niin retu perällä, pitäis tavata paikassa jossa on maksullinen valvottu tapaaminen " 75e kerta" Lahden avotupa... http://www.lahdenensijaturvakoti.fi/index.html Olen nähnyt pojan 5 kertaa... Itse pojan äiti ei luota minuun ollenkaan, josta olen tosi pähoillaan,,en saa poikaa luokseni kotiin ja vanhemmille näytettäväksi,isovanhemmat haluaisi niin nähdä.... ei vittu aattele yhtään... |
Käräjille vain, ja heti!!!!
Lapsen äiti ei päätä sitä saatko tavata lastasi. Lapsella on yhtäsuuri oikeus isään niinkuin äitiinkin. Homma ei toimi niin että äiti päättää saatko tavata lastasi, sinulla on täydellinen oikeus siihen. Valvottuja tapaamisia ei pidetä muille kuin perheväkivaltaa harrastaville, lapsiin kohditustuneella väkivllalla, pedofiileille ym. rikollisille. Eli yhteyttä vain paikalliseen oikeusaputoimistoon, niin saat asian virelle ja päätökseen. Olethan muuten tunnustanut isyytesi? Ja hoitanut ruokomaksut? Onko lapsen äiti salannut raskauden kokonaan sinulta? Pajerolla mennään... |
Edellinen totta, laissa ei tosiaan puhuta vanhemman oikeudesta tavata lastaan, vaan LAPSEN OIKEUDESTA TAVATA VANHEMPAANSA. Ota Pete vaan selvää oikeuksistasi, mutta ÄLÄ LANNISTU sosiaalitätien asenteesta oikeuksiaan ajavaa isää kohtaan.
-------------------------------------------------------------------- -Itte kun tekee, niin saa just sellasen ku sattuu tulemaan- Edited by - IironSika on 22/04/2008 00:03:33 |
Onnea Isälle.
Ei muuta kuin ratakisko selkärangan tueksi ja kylmän viileesti vaadit omia oikeuksiasi pojusi suhteen. Mukava aikaväli noilla sun postauksillas, tuliko ex-muru puskan takaa pojan kanssa ja onnitteli isukkia? HIeno veto typyltä, antaapi aika luotettavan kuvan jo tuolla itsestään ja ens kerralla pyydä kirjallinen selvitys siitä miksi pitää tavata poikaa tuollaisissa olosuhteissa, selvitykseen antajan nimi ja virka-asema sekä syy miksi pitää olla valvottu tapaaminen, kopio 3:na kappaleena(muista että pitää olla leimattu papru). Sit vain hoidat nuo elausjutut täysin aukoitta järjestykseen ja jos on pystyjä niin hoidat pois ne kättelyssä(näin osoitat että hoidat vastuusi). Ihan vain lapsen kannalta toivon ettei menisi rumaksi... -- Wannabe OFF-roader -- l-200(@)offipalsta.com http://www.petrisimolin.net/gallery/...u%20pajero.JPG |
Suosittelen ihan tosi pikaista yhteydenottoa asianajotoimisto Kangas & Leskiseen, jota myös elatusvelvollisten liitto pitää esillä internetsivuillaan. Kokemuksesta voin sanoa, että asiat etenevät paljon paremmin, kun apuna on osaava lakiavustaja. Kokeile vaikka ensin ilmaista puhelinneuvontaa.
Älä lykkää tämän asian hoitamista. - p ----------------------------------- There are no stupid questions - just a lot of inquisitive idiots. ----------------------------------- |
Itse en ole varmaankaan mikään ihanne aviomies, mutta koskaan en ole pettänyt! Tilaisuuksia on ollut... Oon aina menossa, ja vaimo hoitaa lähes kaiken kotona... Toki kun olen kotona, hoidan mukulat (ei enään juurikaan hoitamista, soittelet kotio ysiltä illalla) Laitan ruoan, siivoan keskiviikkoisin, mutta siihen se jää. Lopullisen tikin tekisin jos pettäisin, se on varma! Mutta jos vaimoni pettäisi, en tiedä, ehkä parantaisin tapani, ja olisin kotona enemmän... Kaksi teräinen miekka...
Ei auta kun yrittää, tai tee niinkun ystäväni teki. Otti susiruman naisen ittelleen Ei petä (kun ei muualta saa) ja ei natise menemisistäs, kun asuis muuten yksin jos lähtisit kiitämään! Itte en suosittele YÄK! -Espoo-Finland-Perkele! |
Sivu luotu: 02:34 (GMT +2). |
|