![]() |
|
Aika hiljasta ollu meilläkin, kuulemma. Ilmeisesti nämä shitti-säät pitää metsänelävät ulkona kun eivät palellu ja syötävää löytyy, tuskin ne kovin kauaa muistaa että täällä on ansat viritelty tuon frouvan toimesta ja aina valppaana oleva husky-poika on myös hiiren surma.
Tommonen kärppä oli ~vuosi sitten naapurin kammarissa ja se piti ulkoistaa. Lopulta kun se saatiin kiinni niin oli kyllä perhanan ärhäkkä kaveri, oli paksut nahkahanskat käsissä ja nappas sormesta vihapäissään kiinni. Vaikkei läpi mennyt hanskasta niin tuntui kyllä että nyt on sormi leuoissa. |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mahtasko se auttaa myyriin? :confused: Talossa ei kovin paljon rapinoita kuulu, vaikka ulkovarastossa onkin läjäpäin hiirenpaskaa. Lumikon/kärpän jälkiä on pihamaalla kyllä näkynyt, että se varmaan niitä vähän kurissa pitää, mutta pihamaalla on useampi myyränkeko ja ihan pari päivää sitten oli ilmestynyt talon seinustalle uusi keko... |
Lainaus:
Tämän talven saldona loukkuun jäänyt n. 20 hiirtä, ehkä enemmänkin kun pahimmillaan niitä sai 3 loukutettua vuorokaudessa ennen kuin ne loppui kesken. Sitten odotellaankin loukut viritettynä kevättä... Lainaus:
|
Lainaus:
|
Meillä 2 noita karkoittimia välikatossa ja ei sieltä rapinaa enää kuulu. Syksyllä joku hiiri seiniin eksyi ja sisäkissat olivat ihan hulluja. Ostin sit neljä loukkua ja viritin ruisleivällä ja lakkahillolla, nyt oon saannu 5 hiiriä ja rapina loppunu kokonaan. Pahaa vaan ku pidän ne loukut ulkona ja pikkulinnut eksyy niihin.
|
Lainaus:
Onko noita karkottimia jotka toimivat 12V? |
Mikäs on pistetilanne tälle syksylle?
Iski yllättävä hiiriongelma Jimnyyn, niin tällä hetkellä peli on 3-1, hiirten tappioks. |
:) ei oo viel kausi alkanu meillä ...
jotain rapinoita toki, muttei viel otteluita |
Hiiret 1 - Passatti 0
Pirulainen kävi jyrsimässä alipaineletkun turbonseudulta puhki..auto limbiin ja vaimolta vihanen puhelu .. |
Lainaus:
|
Asenna kissa sinne viikoks :D
|
Mikäs se on kauden 2018-19 paras syötti? Mä oon loukuttanut nyt 8 hiirtä ja yhden myyrän ruisleivän palasilla, mutta onko löytynyt jotain vieläkin houkuttelevampaa?
|
Mulla onnistunut siimahännät muutaman kerran viemään juuston loukusta ilman napsausta. Laitoin tilalle Muurikan tuubi silavaa. Sitä ei ole vielä saatu nuoltua pois ilman napsausta, vaikka melko pitkälle on päästy.
Jaa niin, tilanne on 8-2 hiirien tappioksi. |
Mulla jäi eka hiiri koiran kuivamuonaraksulla. Seuraava syötti oli suklaarusina, jonka olivat saaneet syötyä loukun laukeamatta, mutta oli kantanut sisupastillin siihen loukun viereen vaihdossa, niin sen laitoin sitten seuraavaks syötiks, joka tuotti tulosta.:D Kolmas syötti oli joku koirien koulutukseen tarkoitettu nappula, mikä toimi hyvin myöskin. Eli aikalailla kaikki tuntuu kelpaavan...
Seuraava syötti rautalangalla kiinni, niin jos alkais säilymään... |
Lainaus:
|
Maapähkinävoi. Toimii eikä saa vietyä mennessään.:)
|
https://www.citroenkerho.fi/citikkag...46fde8c-me.jpg
Tuo ainakin tarttu juustonkappaleeseen. Tälle syksylle ainoa, historiasta ei tietoa kun muutettiin tähän kesällä. Sahanpurusäkkiä oli kyllä penkonut, olisiko pesätarpeita ollut kahtelemassa... Eniten huoletti tallissa oleva kakkos-Discon siisti sisusta, ei tarviis penkkeihin hampaitaan iskeä. Muuta syötävää, sekalaisen puutavaran lisäksi ei tuolloin vielä ollutkaan, nykyään on ja jos alkaa ylimääräistä rapinaa kuulua niin pitää jatkaa metsästystä... |
Joitain vuosia takaperin oli meillä hiirulainen järsinyt Garmin gps kapulan näppäimistä pintoja tallissa, mahtanut olla nälissään:eek:
|
Suklaapatukan pala on kuulemma pätevä syötti. Koiranmakkaralla loukutin kesällä pari rottaa terassin alta.
|
Manteli toimi hyvin meillä viimetalvena.
|
1 Liiteet
SuperCat muoviloukulla, jossa on iki-syötti, olen saanut tänäkin syksynä verstaalta muutaman hiiren. Kerran jäi tuuletuksen jälkeen parvekkeen ovi raolleen, eikös piruparka talitintti löytynyt loukusta...
Eilen huomasin, että toinen loukku on kadonnut alakerrasta. Joku hiiri-huligaani on ilmeisesti raahannut sen piiloon, ehkä viimeisillä voimillaan. |
Kuinka paljon hiiri saa pisteitä, jos syötin lisäks on koko loukku hävinny?:D
|
| Sivu luotu: 12:13 (GMT +2). |
|