![]() |
|
Lainaus:
|
Kyllä sen lavarastin olisi saanut ilman
Ramppejakin haettua ja helpostikin vielä. Mutta rampeilla tottakai turvallisemmin. Jos ruvetaan sääntöjä ihmettelemään Pitäisikö sitten kirjata mm. 1.5m kahluu syvyys..? Eiköhän jokainen varustele autonsa Että kuvittelee pärjäävänsä. |
Lainaus:
Se on sitten sen kilpailumiehistön ongelma jos he eivät viitsi esim. ajosiltoja kuljettaa mukanaan tai eivät vaivaudu miettimään korvaavaa ratkaisua näille ajosilloille. |
Lainaus:
Tätä mä en usko enenkun nään että joku hakee kilpi autolla sen toisen roskalava rastin ilman ajosiltoja vaesinkaan helposti. mä järjestän vastaavan mahdollisuuden hallin pihaan niin saa tulla näyttämään. |
Lainaus:
On sitä pahemmistakin paikoissa oltu. |
Rampeilla, ilmarampeilla ja ilman rappeja:
https://www.youtube.com/watch?v=J4eC...ature=youtu.be :confused: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
jestas mikä metsien ritari! Taidat olla hiukan yksin ton ramppi ongelman kanssa :D mä ainakin tykkäsin kisoista. Kiitos niistä ja ensivuonna jatketaan :)
|
Lisää videoita ka kuvia näytille. Metsässä Näkyi monella olevan kamerat mukana muihinkin kuin pelkkii rastikuviin.
|
Kiitos!
Suuret kiitokset koko karvanapojen tiimiltä, että saimme tulla kokeilemaan offisuunnistuksen ihmeellistä maailmaa, siirtokilvillä. Tästä innostuneena olisi ensi vuonna tarkoitus kiertää koko cuppi kilvitetyllä vekottimella. Erityiskiitos kilpailujohtajalle :D
|
Posted via Mobile Device
|
Sivu luotu: 14:25 (GMT +2). |
|