![]() |
|
aastovarustettu vihree läjä tuli vastaan 67 ilmajoen nesteen kohilla. koitin siinä lapaa nostaa nii että sormenjäljet jäi tuulilasiin
|
Lielahdessa tänään klo 11.00 oranssi lj, mahtaako kirjoitella omistaja täällä ?
|
Lainaus:
Aika komeasti tuli mustaaki putkesta ku liikennevaloista lähdit. :) |
Eilen puolenpäivän korvilla musta hiluxi ulvilan vanhan-kylän liikenne ympyröissä, oli isoa kumia ja korotuksia, jollen väärin nähny ni ol vinssiä keulalla myös.. morjestin mut oli vissiin puhelin korvalla ja reisinki kanttaus vei lopun huomion.. :D ja heti perään yhden kantturoilla porin-portin pihasta katselin ku punainen g mersu snorkkelilla ja jollain hiuka vakioo isomman näkösillä pyörillä vislasi ohi.. sit oli joku kolmaskin mut enpäs saakkaan enää päähäni notta mikä! :)
|
Tänään näkyy näköjään keltasta. Noin klo 1445 pikkasen ennen Aitolahden Teboilia ajeli takana keltanen BJ ja juurikin nyt klo 2035 bussia ootellessa ajo keltanen korotettu XJ ohitte Turtolassa.
|
Tänään aamupäivästä, Vantaalla Martinlaaksossa parkkihallissa, 90-luvun alkupuolen lyhytkorinen hopeanharmaa Opel Frontera, auto oli kuin uusi, suoraan kaupasta ulos ajettu ulkoiselta kunnoltaan, ja selkeästi sen näköinen, että siitä oli todella huolta pidetty, ja pahemmin maastossa ajeltu.
No, ehkäpä sen selittää autolla lähtenyt harmaahiuksinen arviolta +70-v mieskuljettaja. Mutta tuollaisen kun jostakin löytäisi tuossa kunnossa, niin...? |
Musta HJ Nokialla. 35" creepyt ja komeet oranssit "koriste maalaukset"
|
Lainaus:
|
Perjantaina oli viininpunainen hilux porin motonetin pihassa! Tälläsin viereiseen ruutuun pajerolla parkkiin, ol gtradial mt pyörää silmällä mitattuna 33" ja muutenkin fiksun näkönen kiesi.. olitko se sinä?
|
Lainaus:
|
Reprovägen
Repro bongattu tukholmassa:D:D:D
|
Eka tuli tänään veikkolan kulmilla kaunis nainen vastaan si nisellä fj cruiserilla ja sit tuli vissiin Tare Jaren hallin pihalta patukalla.
|
Tänään pisti silmään Porvoon motarilla klo 8:15, Porvoon jälkeen Kotkan suuntaan 2-3 kuorkkimaasturia/ expedition vehkeitä, kenties MAN? (minä noita kuorma-autoja niin tunnista) Sekä sitten oli 3-4 suht uuden näköistä Land Cruiseria. Kuormureissa kunnon maastorenkaat, LCt melko vakion oloisia, mutta kaikilla oli kilpailunumerot kyljissä, ja kuorkeissa isot mm. RedBullin mainokset. Kilpiä en kerennyt katsomaan. Mikähän mahtaa olla tapahtuma mihin menossa, Venäjä?
Edit. Itse itselleni vastaten, taitaa olla Arctic Trophy 7.3>, Tuon tyylisiä vehkeitä oli http://www.redbull.com/en/motorsport...tenders-trucks |
Lainaus:
|
Espoossa Tuomarilassa talon pihalla sininen ja valkoinen Range, melko vakioita kumpikin.
|
Lehmän värinen läjä ja armeijanvärinen hiluksi bongattu hartolassa justisa äsken.
|
Potsilensussa joutaa katselemaan, mitä ohjelmaa ikkunasta tulee: mattavihreä korotettu hiluksi pörrännyt Joensuun keskustassa kampuksen tienoilla, olisko 33'' rinkulat alla.
Olen kanssa sitä mieltä, että korotettu ja kuhmuinen hillonuija on parhaasta päästä sitimaasturi keskustan liikenteeseen. Näkee hyvin ja tilaa annetaan. |
Mörkö dodge ram(charger?) Bongattu täällä kemin keskustassa. Oisko ollu tsl:ät alla
|
Ketäs ajeli viiden nurkissa kaarinasta turkuun punasella beejiillä kärri peräs?
Komee peli :cool: Tiät varmaan millä mää ajelin :D |
Vihree koroteltu hiluxi tuli joensuussa vastaan
mulla oli "madallettu" hilux kärrissä. |
Offikulkine turvaputkilla, -kaarilla vai mitä ne nyt olikaan ja takana ylhäällä olevilla punaisilla valoilla tuli Porvoon motarilla Kilpilahden kohdalla vastaan tänään klo 825. Pesukoneen hakureissulla olin Hilmalla liikkeellä. Epätoivoinen moikkausyritys jäi ehkä huomaamatta :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kyllä vaan kummasti avitti ku kolmisen kymmentä kiloo lapioi lunta pois lavalta. Moottorin luovuttaja oottaa nyt tallin eessä elin operaatiota. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:32 (GMT +2). |
|