![]() |
|
Lainaus:
|
3 Liiteet
Lainaus:
|
1 Liiteet
löyty viel yks lisää takapäästä.Iskaritkin on vaihtuneet akselin etupuolelle.etupäästä ei oo kuvii mut yritän keretä jossainvälissä kuvailee.
|
Siis onko kilvissä?
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
mulle on joskus isot pojat sanonu että kun asennan panhard tangon niin se kuuluu olla vaakatasossa,, siis massan ollessa jousilla :confused::confused::confused::confused::confused: :confused: onkos se totta.. ?? |
Oikees oot ton panhardin suhteen et vaakaa pitäis olla mut hyvin tuntuis toimivan noinkin.Taka panhad tulee viel muuttumaan kuten edessäkin kunhan vaan joskus kerkee rakennella
|
Ei riitä ainakaan kaikkiin hj-60/61 nykyään?
Lainaus:
Kannattaa tarkistaa jostain, ennen kuin alkaa tekemään.... |
Lainaus:
|
hj61 -87 taka massat 1440 ja etusta ei oo laitettu otteeseen.Ja esim,gen1 kierrejousitettu Pajero takamassat 1540 katottu ootteesta.Tyyppikilvet voi näyttää jotain muuta.
|
hj6o
|
pitääkö paikkaansa et 61:sistä hajoilee kansia kun niitä piristää vai onko vaan pajero miehien kateutta tämmöset puheet
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
en oo kyllä kuullu että ois menny hojosta kansi? sehän on jotain 45 kiloo rautaa. |
ihmettelin kans itellä ollu 3kpl 60:siä ja 61:siä 4kpl eikä yhtään kantta oo hajonnu ja parhaat kilometrit oli 920 tkm. niin ja oli piristettyjäkin
|
Ei kyl itelläkään ole kansi hajonnut kertaakaan vaikka on keittänyt monet kerrat peräkkäin ja veet tullut pihalle..voi sanoo et kestää..
|
Mikä kytkin?
Seco, Aisin, Exedy Racing vai originel? Käyttövehkeeseen metille ja trailerin vetoon. 33:set pyörät alle, pumpun ja suutinten huolto vakio turbolla. Eli millä mennään?
|
Lainaus:
|
(tamgears) kytkinpaketti Exedy Racing kaikki HJ-mallit. Väännönkesto +40% alkuperäiseenkytkimeen verrattuna. Clamb load 9710kg. Kytkinlevyn karkea Ultra Fiber-materiaalikestää lämpöä ja luistattamista kierroksilla, pito ei häviä. Sopii offroad-, viritys-,työkone- ja vaativaan veturikäyttöön tai kun rengashalkaisija on yli 32".
tommosen laitoin emmännän autoon ja 1.5 kuukauden kokemuksella ainakin viä pitää ja on vedetty 22000kg pillariakin show mielessä ja piti |
Lainaus:
|
Eli onko konsensus se, että varman päälle Exedy ja Aisinsillakin pärjää? Vaikuttaako rengaskoon kasvattaminen 32:een miten paljon tuohon kytkimeen, vai tuleeko ongelmat vasta suuremmilla renkailla?
|
Lainaus:
Mutta jos tykkää ryömittää kierrokset 2 tonnissa, siis nopeutta säädetään kytkimellä, niin vakio koneella palaa mikä vain super- kytkin tahansa. Toki tuo hj-61:n (olihan?) on ärsyttävä kenguru maastossa, siis pumpun omaisuudet/säädöt alunperin aivan perseestä. |
Lainaus:
ei mulla oo koskaan ollu ongelmii 61:ten kanssa kun tennari vaan on vakaa. |
Toki tuo hj-61:n (olihan?) on ärsyttävä kenguru maastossa, siis pumpun omaisuudet/säädöt alunperin aivan perseestä.[/QUOTE]
Itse olen laittanut jokaiseen omiin HJ-61:een kaasuvaijerille vastajousen konehuoneeseen ja kaasupolkimesta tulee ihan normaalin oloinen eikä pompota. |
Sivu luotu: 15:42 (GMT +2). |
|