![]() |
|
kannattanee laittaa ihan kunnonpulteilla kiinni tuonne kattoon, tahtoo mennä herkästi poikki noi wronikit.
|
Lainaus:
|
:)
Lainaus:
|
alustaa
2 Liiteet
tämmöstä tällä kertaa!
alusta tuli ja samointeinhän se piti laittaa alle. emun +3" nostava. ajettavuus parani mikä on kyllä aika ihme. uraherkkyyttä hieman tuli. nyt rupee näyttämään maasturilta! viel muutama valo katolle ja uudet öljyt joka paikkaan niin sit saakin seisahtaa tää rojekti ja ruvetaan keskittymään kesämökkiin! mitä öljyä ootte käyttäny laatikossa ja perissä?? |
Hyvä nakoinen!
Lainaus:
80W90 API GL5 LS ~5,5l edessa ~2l takana (LS takana jos oot kitkalukko, en tarve muuten) |
1 Liiteet
yritys oli kyllä kova mutta viel pitää vähän jousi lautasii muakata ja iskarin kiinnityksiä :) hyvin on vehkeet toiminu..
mitä teillä kuluttaa nää vehkeet? kun tuntuu omasta mielestä että toi 19l sataselle seka ajossa on aikas reilusti... |
Komeen näköne laitos on livenäkin. Tullu pariin otteeseen bongattua jyväskylässä, ite oon ollu puolustusvoimien scaanian ratissa :D
|
Mulla ainakin oma kulutti loppu aikana ihan helvetisti. 33set pyörät samat mikkä sulla ja samanverta korotusta niin sekalaisessa 15 ainakin.
|
Mun DD hörppii 11-12 tyhjänä ja traikku tai as,vaunu perässä 18. Vakio pyörillä, eikä ole mitkään taloudellisuus säädöt pumpussa.
|
Niin paljon ettei uskalla laskee.
|
kooukun tekkoo
5 Liiteet
viikonloppuna tuli kyhäiltyä vetokoukka samalla kun pelperin läjän perään laiteltiin ARB:ilaista..
turha tosta on paljoa kertoa kun aikas simppeli ratkaisu... palkki on 70x4mm ja sisempi 60x4mm lattarauta missä on itse nuppi niin tais olla 80x20.. puskurin takana on 18mm raktorin tapilla ja sokalla sitte kiinni. viel kun sähköt laittelee niin valmis. pitänee viel miettii että missä sille sit ois hyvä paikka, tuntuu että ei kestä noi valotkaan tuolla kun joka kerta johonkin kolisee.. |
Myytävänä
myydään tai vaihdetaan mersun pitkään sprintteriin!
|
myyty
auto ois löytäny uuden omistajan.... laita kuvia jos teet muutoksis :)
|
1 Liiteet
Lainaus:
|
https://dl.dropbox.com/u/1345859/VIn.../WP_000063.jpg
Tommosen Xdynan X10 nakkaat sinne, mahtuu mukavasti runkopalkkien päälle ja saat vietyä sen vielä melko syvällekkin. |
Menee kyllä reilusti yli budjetin. Mietinnässä ollut TML X12500 tai sitten joku noista Runvista.
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...view/73620/129 http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...view/64014/129 |
Itse laittasin tuon 12 tonnisen, suosittelen kuiten laittelaan sen tuolleen niinkun mun patrollissa. Runkopalkkien väli on niin ahdas, että siihen ei tahdo vinssi oikein mahtua, riippuu toki vinssistä. Mutta tuolla lailla saa etuylityksen karsittua suht pieneksi ilman, että tarvii sitä korin tukiputkea katkaista, mikä on syylärin alla.
|
Löytyy tota runvaa isompanakin. Hinta ei päätä huimaa, tuskin laatukaan kyllä. Pitää vähän mittailla tonne puskurin taakse jäävää tilaa (kilven takana) ja suunnitella.
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...iew/146530/129 |
Joku Montenegro offroad clubin porukasta kertoi täällä palstalla vinssanneensa high speed runvalla yhden, vai oliko useammankin suunistus cup kauden. En nyt vaan millään muista nimimerkkiä. Oma runva on ollut autossa kinni vain yhden kisan, omakohtaista kokemusta käyttöiästä ei siis vielä ole. Kun rasvat vaihtaa heti alkuun, niin tuommonen on varmaan hinta/laatu suhteeltaan kelpo peli.
|
2 Liiteet
mul on runva12000 puskurin takana... orkkispuskurii pikkasen venytelty ja 60mm korinkorotus... kilpi on sitte siinä rullakidan eessä kun on vinssi melko harvalla käytöllä tos citymaasturis. joutuuha siinä pikkasen veisteleen mut kyl sen sinne rungon välii saa sitte jää viel mukavasti tilaa välijäähyttimelle!
|
Eipä löydy Runvaa mistään...
|
Laita tojon mekaaninen, helppo asentaa ja tehoja/nopeutta mukavasti.
|
kukkuu
Missäs auto menee? miltä näyttää? onko porsinu?
|
Lainaus:
Ongelmana on nyt vain se, että en ehdi käyttämään autoa joten ajattelin myydä sen. Nytkin seisonut kuukauden ja näkyvissä ei ole helpotusta. |
Pistin yvtä. Ilmottele ku oisit myymässä.
|
Sivu luotu: 15:10 (GMT +2). |
|