![]() |
|
Kah vituttaa...ko?
Pe 19? Ilola? |
kyllähän sitä ois tultava edustamaan ja punomaan uusia juonia.
|
olisko jo lahnus välillä ??????
jos sopis porukoille
|
tulipa vähän myöhäsessä luettua. =) mut mites jos sopis ens pe (12.3) lahnukselle kahvittelut.....??? mitäs mieltä porukka ja oiskos sit lahnukselle varmasti tulossa sieltäkin suunnasta porukkaa. ei kehtais suotta sinne ajaa jos on vaan porukkaa täältä tikkurilan suunnalta. mut nää tietty on vaan mun ajatuksia. mulle passaa kyllä hyvin ihan kumpi vaan.
|
Missäs sitä nyt sit huomenna kahvitellaan??? ilola vai lahnus?
|
lahnus
jos sopii muillekin . klo.19.00 eik se niin ollu ?
|
Mennään Lahnukseen, otatko Kratzi minut kyytiin meiltä?
|
oon 18.00 asti töissä et meen varmaan suoraan sieltä. muuten ois kyllä onnistunu. soittele juhalle et onko tulossa. ja mun puolesta mennään vaan lahnukseen.
|
Lainaus:
Onnistuu,,,toyota kulkee kyllä;) |
tää saattais jaksaa lähtee kahville kans:confused:
|
Lainaus:
|
Tulossa ollaan,jos ei mitään ihmempää niin Lahnukseen.
|
prkl pikapista hajos jarrut, ei pääse tulee
|
Ei oo vieläkään selvinny viime perjantaista, jää taas väliin. Ens viikol kyllä taas menossa mukana, kun alkaa työnteko haitata "harrastamista" :D
|
????
|
ilola 19???
|
Joo Ilola ja joskus siinä 19 aikoihin, vai miten se menikään..
|
Tuun hyvissä ajoin, aamusta pitäis taas lähtee pullakierrokselle.
|
missäs sitä huomenna kahvitellaan`??
|
I.
|
IL.
|
O.
|
LA?
|
Keimolan neste vois kans olla kova sana.
|
Keimolaa kokeiltiin.
On pirun hankala takas tulla. Ei sen puoleen etteikö jaksais ajaa... |
mulle on ihan sama minne mennään. kunhan vaan tietää tänään ku en enää huomenna pääse koneelle enne kahvittelua. tietäis sit tulla oikeeseen paikkaan.
|
Ilolan kannalla.
Veijon-esso ajelee ilolaan näyttäytymään ja myö ajellaan sit ens kerran sinne keimolaan;) Eiks niin |
jaa monelta, jos tuota raahautus ehkä paikalle.
|
hei jos mie saan huomena kortin suapiko tulla kahvittelee ? ja monenko aikaan nämä ois ? ja missäs tämä ilola on ?
|
Lainaus:
|
joo eli kehä 3 lta tuusulantietä kohti pohjosta(tuusulaa) ajaa niin pitkään ku tulee rammppi ilola ja jatkaa sitä taas suoraan niin pitkään kunnes tulee abc oikealla. ja klo 19 ois tarkotus olla paikalla, mut mikäli aikasemmat kerrat ottaa huomioon ni eiköhän siellä osa oo jo puolelta. =)
|
juu taidan itsekin tällä kertaa taas keretä paikalle kun ei oo töitä eikä mitään sosiaalista elämääkään :D
|
Varmaankin taas duuniautolla hyvissä ajoin paikalle, ei noista lauantai aamuyön herätyksistä näköjään pääse eroon
|
Yritän tulla tänään vajaavetosella paikalle suoraan vanteiden rakentelusessiosta. Tarkoitus olisi tänään duunin jälkeen valmistella vanteita ja alkaa huomenissa (tai ehkä jo tänään ;) sähköliimailemaan beadlockeja paikalleen :)
|
Ilola tänään klo 18.00 ? Kratz ainakin paikalla ja minä.
|
Olisko välil taas LAHNUKSEN vuoro 9.4.10
miten olis ukot ??? olisko se seiska sopiva ??
|
Lainaus:
|
tule vaan
kylhän sä nyt korotettuna pääset, alustapesun ehkä saat jani
|
Joo.on se Lahnuksen vuoro...
|
Toivottavasti eivät ehdi pumpata kaikkia vesiä siitä risteyksestä.
Sinne siis. |
Vois periaatteessa poiektakkin kaffeelle.. Mahtuiskohan jonkun kyytiin taasen... ;)
|
juu tulossa ollaan lahnukseen :)
|
Lainaus:
|
Tulen sittenkin
|
kaffittelu
oli kiva taas välil olla lahnukses porukoita tapaamassa
|
Onko Ilolaan ketään tulossa tänään?
|
ehkä..
|
Joo,vatsatauti ei pääse:( Hiluxi melkein kasassa,Turbo ja syyläri uupuvat.
Kansi tuli R-Koneistamolta ja mäntien palotilat muotoiltu uudestaan eli puristuksia laskettu. Pitäisi toimia paremmin. |
39 kuumetta, jäi väliin. uskaltaakohan sitä huomenna kupittaa?
|
Perjantai 23.4 lienee Lahnuksen vuoro?
|
siltä se vähän vaikuttas.
|
varmaankin tulen kahvittelemaan, ehkä pikkasen myöhässä jos ei ihan seiskaksi kerkee :)
|
Vois tulla käymään, mikä oli kellonaika?
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Onkos huomenna Arvon Herroilla jo vappu päällä vai kahvitellaanko;)
Ilola 19 |
huomenna ilolaan???
|
joutuu kyl jättää väliin näin vappuna :)
|
Taitaa jengi ennemmini kaljoitella pitkin pääkaupunkiseutua ku kahvitella autojensa kanssa huoltiksella. Ainaki tänään!
|
onks huomenna tulossa porukkaa kahvittelemaan???
|
Taitaa jäädä väliin kun pitää koira viedä täyshoitoon sen reissun takia.
|
Tulossa jos vaan mitenkään ehdin.. Jos ei muuten kahvittelua tule niin tuletko Juhis käymään, niin ajellaan renkaat takas teidän hallille niin keittelen kotosalla kahvit? Soitellaan vaikka iltapäivällä.
|
joo... voishan ne kiepata pois sieltä teidän riesanta....
|
ei taida tänään kukaan olla tulossa kahveille ?
|
mä oisin kyllä valmis kahvittelemaan mut ei kyllä kehtaa itekseen mennä istuu...
|
juu taidan jättää tänään väliin, jos vaikka ens kerralla olis vähän enemmän porukkaa :)
|
perjantai lähenee... mites kahvittelut. mä meen ainaki 19:sta ilolan abc:lle. istun sit vaikka itekseni, jos ei muita tuu... =)
|
Ilolaan tulen minäkin varmaan istumaan.
|
eipä sitä näin kauniina päivänä voi kahville tulla, pitää olla töissä :)
|
Huomenna jopa pääsis paikalle :) Ilola/Lahnus?
|
Ilola:rolleyes:
|
Ilola. Vielä täytyy miettiä kummalla lähden liikkeelle, eli Mustangilla vai Kuplalla...
|
Lainaus:
Uusia kulkineita ilmeisesti taas ilmestyny;) |
Lainaus:
|
kai se täytyy tulla kattelee millasii vehkeit sinne ilmaantuu, eli paikalle tullaan
kerkeenpähän käydä päiväl ihmettelee jeeppiäki :) jos seki koht jo liikkuis |
Tarskoos tulla joku päivä morjenstaan teittiä kahveen merkeissä?
Täällä Kehä-3 sisällä kun nyt tulee pyörittyä jonkun aikaa... |
Lainaus:
Tänään klo 19 Ilolan abc ompi paikka. |
Mites kahvittelut tulevana perjantaina (28.5)? Onko ketään tulossa mihinkään? Pikkuporukalle toki voin kotosallakin keitellä kaffeet, mutta pullat saa joku muu tuoda.. :)
|
Sinällään yllätys, mutta menee taas koko viikonloppu töis, jää aikavarmasti väliin
|
Lainaus:
|
No perskules, pullat tuon ja hurtan voin ottaa leikkimään.
Jos ei muita kuulu... |
Teretulemasta.. Koirat lähtee muun perheen mukaan mökille, mutta tuo penu ihmeessä käymään..
|
jaa että koti kahvittelua suunnittelemassa..... eipä mulla muutakaan elämää oo et kai mä sit jotain torttua voin tuoda tullessani.
|
mites kahvittelut????
|
Tulen jos ehdin.. Saattaa olla että joudun käymään vaajakoskella illalla, silloin jää kahvittelut väliin..
|
Jep:)
|
no mä oon varmaan jo siinä 18.30 siellä......ellen jo aikasemminki. :)
|
Taitaa jäädä väliin, tällä hetkellä Seinäjoella viettämässä taukoa. on vissiin kahvit juotu ennenkuin on tältä retkeltä takas.
|
vasta puoli kasin maissa tulossa.. pienellä:p
|
ei kerkee pitää lähtee ruisinkeihi
|
No jokos on porukoilla lomat alkanut?
Joutaakos sitä Ilolaan huomenna kaffeelle. Klo 19. |
Jos ei ihmeitä satu, niin voisin tulla poikkeamaan..
|
Ei varmaankaan yllätys... Viikon päästä pääsee, kun alkaa lomat :p
|
töissä :)
|
olisko lahnuksen vuoro ???
vai mitä on mielessä ??
|
no ei se välttämättä mahdoton ajatus oo... :D
|
Lahnus käy ihan hyvin.. Siitä on hyvä siirtyä Heurekan parkkipaikalle cruisingiin..
|
tai hallille hitsailee penkeille paikkoja. =)
|
Lainaus:
Vai nyt heti... Piti olla jo:D |
| Sivu luotu: 04:46 (GMT +2). |
|