![]() |
|
YV:tä pukattu.
|
monta yv:tä vastaanotettu, monta kuorta pakattuna, isot hopeiset teki nyt välipään, saan viikolla sitten lisää niitä kunhan kerkiän taas käydä tekijää haastattelemassa, jokunen jää tänään lähtevästä kuormasta ilman mutta lisää saa tilata ja heti jatkuu toimitus kun saan uusia, mustia isoja on toki, ja pienempiä molempia, noi isot hopeiset vaan on kuluvaisempia ku muut että siitä vaan keep those orders coming...
|
onko tarroja tällähetkellä saatavilla, voisin jonkinmoisen nivaskan tilata:D
|
loppuviikosta, leikattuna ovat mutta mun tarvis keriitä käydä nypppimäs ja laittamas siirtokalvo niihin kuhan vaan taas löytyis aikaa siihen
|
voisin minäkin tilata niitä muutaman jos saa..
|
mullekki vois tarroja jos saa vielä?
|
Laitoin yv:tä
|
vastailtu yv:n
varasto on täydennetty taas hetkeksi jotein hopeisiakin on molempia kokoja mustien lisäksi... ainakin hetken saatavilla... ja jos ne loppuu niin kyllä mä yritän sitte taas lisää teettää (kuhan sormet kestää nyppiä niitä taas :) ) |
lukutaidottomien iloksi itse itseäni lainaten..
. Lainaus:
|
Onkos tarroja saatavilla??
|
On On...
|
tarroja tarvitseville....
|
uusi sarja tarroja saapunut taas valmistuslinjalta...
|
tarroja lähetetty taas yv:tä laittaneille ja lisää on saatavilla muillekkin niin toimiville
varastotilanne tänään iso hop 16kpl musta 29 kpl pieniä molempia 11 lisää teetän heti kun tarvii, kauheita määriä viitsi vanhentaa hyllyssä odottamassa. |
tarroja taas läheteltynä ja lisää saa, yks kuori unohtui kyl pöydälle mutta huomenna jos sais senkin vietyä
|
pinkka kuoria matkassa...
|
onko tarroja?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
nyt olis tarroja taas saatavilla jos tarve vielä tallessa
|
Näkyisköhän täältä paremmin :) Parille tarralle olis tarve Y:vtä:kin jo laittelin aikoja sitten
|
Lainaus:
|
Juu ennenkaikkea älä ota vatsahaavaa :) Hätäilemällä ei tule kun housuun jarrujälki eteen tai taakse heheheh
Maksettu! |
Olis kans tarvetta tarroille
|
mitä tarroja maksaa? ja löytyykö?
Terv. Mathias |
Laitoin privaa..
|
saitko minun tilauksen noista tarroista?
|
muistutetaas näistäkin... edellisen kysyjän tilausta en ole kyllä nähnyt saapuvaksi
|
onkos näitä ylim. jollakin..voisin ostaa
|
argh... lueppas nyt tästä vaikka muutama viesti taaksepäin :) ... Mulla
|
tässä
Lainaus:
|
laitettu privaa
|
kusti lähti polkemaan taas olkahihna kireänä tarroja maailmalle, lisääkin kuulemma suostuu kuljettaan jos joku tarvii :)
|
huutakaa yv:llä hep jos tarralähetystä ei kuulu ja ootte sen tilauksen tehneet
|
Tilaus laitettu..
|
Nyt meni monimutkaiseksi!
2 Liiteet
Ei tämä ole enään tosi!
Ensin menee väärään osoitteeseen sitten posti tuhoaa lähetyksen... Rytari on syytön mutta mulla on vain huono karma tuon tarran kans! |
Ei muuta kun jumalattomat korvausvaatimukset kehiin. Ainutlaatuisia tarroja joita saa vain tilauksesta ja vain yhdestä paikasta koko maailmassa. Se oli itellalle satasen paukku. :D
|
Lainaus:
sit yleisesti tiedoksi että mulla on isot tarrat taas hetkellisesti lopussa kun en oo keriinnyt käydä niitä hakemassa lisää mut no panic, pyrin sen tekeen tällä viikolla vielä. |
Toinen palsta teksti meni ku siinä on reikä A : ssa ja toinen com:in piste on lähteny maatakiertävälle radalle!
Rypyssä onpi he mutta uskon että ton toisen saa liimattua ku vähäksi aikaa laittaa suoristumaan.. onko rytarilla mielenkiintoa alkaa itellalle kirjoittamaan laskua ja perimään miljoonia uniikki tarrasta jos vaikka sillä sitten palsta tarroja teettäisit koko rahalla varastoon... |
Lainaus:
mä en tiä kuinka siinä viimmeksikään kirjottaneella kävi, tainnu saada mitään miljoonia, hyvä jos sen 3egeä... milleen se juttu pitäis sitte hoitaa |
uus satsi kotiutunut, tarroja lähetetty, tarkkailkaa posti(kusti?)anne
|
taas nippu tarroja lähdössä maailmalle...
|
Kustiposti toi ruskian kirjekuoren perille... ei vaurioita tälläkertaa :D
Kiitoksiva |
onko tarroja vielä saatavilla
|
on on, älä hätäänny, vastailen yv:isiin yleensä viikonloppuisin niin ei tarvi ihan jokapäivä saman asia takia postissa juosta
|
ok
|
nyt niitä taas lähtee kustin poljetavaksi ja kuljetettavaksi
|
Tuleeko tuo ikkunan sisäpuolelle? Jeepissä on tummennokset, ei taitais näkyä..?:o
Offipalsta.com |
ei tule, ihan normaalisti ulkopintaan liimataan, ne sisäpuolelle liimattavat kun näkyy niin huonosti nokkapellistä ja lokasuojistakin läpi saati sitten tummenetusta ikkunasta.
|
vieläkö nuita tarroja saisi? lantikka suoraan huutaa semmosta! :)
|
Lainaus:
kai niitä myytäväksi asti riittää, lantikoista en niin tiedä, sumuiselta saarelta kun huutavat |
Sivu luotu: 23:43 (GMT +2). |
|