![]() |
|
Juu käsijarru varmasti kiinni. Pystyyhän tuolla ajamaan takapotkulla, eli voi olla vaan perä niin täynnä metallia, että toinen vetari juminu kokonaan ja se mistä hampaat karussa pyörii vaan tyhjää. Usko kuitenkaan, että ois ton kytkettävän lukon olisi voinu shimmata niin tiukaksi, että lukko aukikin ois jonkinlainen kitka takana. Mut kohtahan tuo selviää, kun lähen tallustelemaan hallille.
|
Sulla on orkkis kytkettävä lukko siinä?
|
Lainaus:
Pikku käännös: Avant == eteen. Sitten M12 pultit 1. kiristää kaikki 29N.m 2. kiristää kaikki 113N.m 3. kaikki pultit löysä taas. 4. kiristää kaikki 29N.m 5. kiristää kaikki 118-127N.m välissä M8 pultit (15 ja 16 kuvassa) 16-21N.m |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Lainaus:
|
Oih toi on ainakin huonona! :p tuo on juuri hitsattu hyväksi ja vastakappale hiottu johonkin muotoon.. vielä shimmaus ja nippuun. Ehkä autossa pari muutakin juttua ennen kunnon koeajoa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Gr korotuksesta.
Saakos siihen heittää mitkä tahansa jouset alle? Vai pitääkö olla jotain tyyppihyväksyntä juttuja? Ja mitäs jousia porukka on pistänyt? Meinasin sellasta 3" jousikorotusta... |
Lainaus:
Itse on King Spring 3" (mutta toi on noin 10cm) jouset pitkällä alla, ja OME 2" pätkällä. Myöskin muistaa laitaa castor puslat (tai tehdä jotain vastavaa) ja hoidää panhardit saman aikana. Muuten se aja tosi huonosti tielle yli 50km/t, myöskin vaihdaa jarruletkut mikä menee akseliin, muuten se voi olla sä jaat ilman jarrut joskus. http://s7.postimage.org/hox7qlbi3/12110009.jpg Kuvassa se on hyvin selva miks. Ja ala unohdaa nosta sen jarrusäätin (taka-akselissa kiini) sama verran kuin korotus) |
Oon tässä vanteita hommaamassa niin mikä et pitäs olla patrolliin tulevissa vanteissa ? Oon vähä kujalla näistä et:teistä
|
Mulla oli tossa 160 korisessa et-44 10" vanteet.
Ja päällä 37 14,5" 15 creepyt... |
Lainaus:
|
Kukaan kokeillut et miten kestää VW:n dsl venttiilinostimet GR:n kannessa?
Kansi kävi koneistuksessa venttiilien pakenemisen takia, ja osa ottanut hieman jälkiä nostimen päähän. Ei pahemmin, että menis vielä kyllä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mistä lie sais 160seen "koiranluut"?
|
Lainaus:
|
Sillee sen vois kyllä rakentaa. Laittais vaan jotain kumia väliin. Motonetin myymät on väärät. Skruvatissa oli jotkut, mutta mittojen mukaan liian pitkät. Ei vaan valmiit paljon maksaisi, ni ei hirveesti kannattais rakentaa jos löytys valmiit.
|
160koppasen manuaalisten napalukkojen pultin koko? Viime reissulla murrosta vaihtaessa on näköjää kaks unohtunu laittaa takasin.:D
Edit; nii ja en tullu mitanneeks niitä viimeks ku autoa lävin kattomas ja nyt se on niin kaukana etten jaksa lähtee.:D |
En muista kokoo, mut isommat ku tojotassa :-)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 07:21 (GMT +2). |
|