Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=32515)

karvanoppa 11.08.2010 20:50

Tuli vanhus ascona leima ja kilvet :D:p

BJ-40/76 11.08.2010 22:46

Kylmempää...

Kiipeilin töissä seinille yhden "halpa lämpöpumpun" (saamisen?) takia, mutta kun saatiin tökkeli seinään, niin kiipeily ei ollut turhaa!
Vaikka tuo keksintö on vain n.3kw jäähdytystä, niin bonuksena tulee tuo kuivatus.

(vettä noin 1 litra/tunti, tarkennetaan jos tarvetta)

Ja jo lähtökiihytyksessä tiedettiin että tuo on liian pieni, mutta......

Positiivisella asenteella huomenna töihin....

uokki 14.08.2010 06:24

Muutaman napakan päivän ruosteremppailun jälkeen 10 v seisonut vanha sotaratsu kehuilla leimasta läpi!!!
Katsurin suusta mm.Tämä laitetaan kilpiin vaikka väkisin.Vittu tää on ruma.Yllättävän ketterä.Ei jumalauta,mitähän on ollut venssonil mieles ku tälläsen suunnitteli. Saatanan saatana mikä taka akselin tuenta.Tol vinssilhän vois vetää panssarin ojasta.Pystytsä vetää naama peruslukemilla torin ympäri tällä...
Katsuri ansaitsi tietämättään mäyräkoiran omistuksen kun tollee oli henges mukana!!!
Niin siis ko ajoneuvohan on 303 volvo vm 77
Taas kerrantuli ilmi ettei tää Tylylä oikein o nimensä mukainen,ainakaan paikallisille!!!

mäksä 21.08.2010 16:10

vihdoin saatiin meidän prinsessat kotiin.. :D
tai eilenhän heidät jo kotiutettiin ja ensimmäinen yö meni meiltä valvoessa..

joyx 22.08.2010 10:22

LomaLomaLomaLomaKesälomaKesäloma <3 <3 seuraavat 4 viikkoa hölmistynyttä oloa kun ei tarvitse TÖIHIN mennä..voi vitti kun kivaa :D:D

Sandaalit jalkaan ja kravatti pois
vanhat bermuda shortsit löytää jos vois
Havaiji paita mut nuoreksi saa
nyt on elämä niin upeaa

Sovimme eilen tapaamisen
siitä sinähän teet tosi täydellisen
tästä vois syntyykin vakavampaa
onhan kesä ja saa rakastaa

refrain:
Näin se kesäloma toimii
kun sen oikean kohtaa
kyllä kesäloma toimii
seikkailuun se meidät johtaa
sua niin paljosta mä kiitän
hetket muistoihini liitän
tämän kesän annan sulle
sulle vain sulle
kai sä olet hyvä mulle
niin kuin mä sulle?

Siinä sä seisot kun paikalle tuun
näen iloiset silmät ja nauravan suun
terassi kutsuu jo lomailijaa
nyt on elämä niin upeaa

Yritän peittää innostuksen
siinä hommassa silti mä onnistu en
tunteeni kuumat näkyä saa
onhan kesä ja saa rakastaa

refrain

Sua niin paljosta mä kiitän
hetket muistoihini liitän
tämän kesän annan sulle
sulle vain sulle
kai sä olet hyvä mulle
niin kuin mä sulle?

Nalle 22.08.2010 10:28

Kokkasin tuossa paistinpannulla kananmunia ja hiillosmakkaraa aamupalaksi.. Sen seuraksi hotkin lautasellisen kaurapuuroa voisilmällä ja päälle leipäpari. Nyt istuksin koneella kahvikupposen kanssa ja mietin, että millekäs sitä tänään alkais.

Pihalla odottaa pari hitsausta vailla olevaa pirssiä, mutta niissäkään ei enää maailmoja kaatavia hommia olis..

Ei kai kovin paljon paremmin enää olla vois.. Ainakaan Nallella.

pjtk 22.08.2010 11:32

Loma alkoi.

Arska-tehtaalta 22.08.2010 20:55

Kuuntelin tuupista jaakko tepon biisejä, ei voi vituttaa mikään :D

IironSika 23.08.2010 20:34

Automaattimaski! Ekat saumat tänään, ei taida olla paluuta perinteiseen. ;)

tratok 23.08.2010 21:03

Sauna rentoutti, nyt on hyvä olla.

454SS 25.08.2010 14:55

- Polttopuita pinottu tänään vähintäänkin tarpeeksi varastoon talvea odottamaan.
- Virosta viime viikolla haettu olut maistuu nyt hyvältä.
- Kolme ja puol viikkoa jäljellä olevaa kesälomaakin on ihan mukava juttu.
- Pojalla verensokerit vaihteeksi sellaisessa jamassa, ettei tarvitse joka yö herätä mittailemaan.
- Tää nousuhumala on kyl kaikkein paras juttu :)

kuningaskulkuri 29.08.2010 15:35

Vielä ei pahemmin mikään vituta, vaikka kolmas päivä jo ilman tupakkia menossa.. Saatana, tämä on jo saavutus sinällään minulta.. Lupaan laittaa joka kuukausi sivuun sen 200 euro mitkä säästyy kun ei tupakkia tule ostettua!!

Bänkster 01.09.2010 04:39

Kun laitostuminen alkaa,
menee aika juoksujalkaa.
Takana jo 14päivää on,
edessä vielä 28:n päivän näky lohduton.
Sitten kun ensimmäinen vapaa taas koittaa,
voi elämä hetkeksi merenkaipuun voittaa.

(tylsää? on) :o

pahapaimen 03.09.2010 15:43

On niin onnellinen olo, pajero melkein läpi katsastuksesta, pari reikää rungossa, helppo nakki. Samalla otteeseen korin korotus, renkaat, levikkeet, G-kirjain, sähkövinssi:D

tare 06.09.2010 13:12

Pääsin viime lauantaina kokeilemaan Jaren Willysteriä pälkäneellä!
Aivan sairaan makeeta!!!!!

A-P 08.09.2010 08:04

Cruiseri on kilpien välissä.

MankoLJ 08.09.2010 08:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja A-P (Viesti 694383)
Cruiseri on kilpien välissä.

Ja mulla kans cruiseri kilpien välissä. Aijjai on taas mukava ajella kunnon autolla!

A-P 08.09.2010 10:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MankoLJ (Viesti 694385)
Ja mulla kans cruiseri kilpien välissä. Aijjai on taas mukava ajella kunnon autolla!

No perhana, pakko koittaa pistää paremmaksi:
Cruiseri kilvissä
PLUS
Skoda myyty, ja vielä kaikki pikkurenkaat sen mukana! ;)

pastirolli 08.09.2010 10:18

Sain käyttiksen heräämään henkiin. Puola oli kyrvähtänyt. :)

tratok 09.09.2010 12:28

Lava batteryä on iloinen asia. Kyllä nyt on hyvä olla pari viikkoo.

Gravedigger 10.09.2010 22:34

Koko viikon jatkuneen vittuilun jälkeen ajoin hojon uuteen kotiin puuhakilvillä. Ja oli se vaan niin mahtavaa pitkästä aikaa. Tuntui oikein pahalta, kun joutui laskeutumaan matalaan tuning nissaniin. Vielä pahemmalta tuntui, kun ajoi. Hojolla ajaminen on mukavan pehmeää.

Niin ja kaveri keksi hienon nimen: "Topline Toyota" Jotain vittuillua oli havaittavissa kattokorotuksesta :D

Pafo 15.09.2010 07:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gravedigger (Viesti 695125)
Niin ja kaveri keksi hienon nimen: "Topline Toyota" Jotain vittuillua oli havaittavissa kattokorotuksesta :D

Kateusko paistaa läpi... :rolleyes:

Mut en tiedä pitäiskö tätä vituttaa vai ei mutta yön nukuttua asian päällä, päätin että on hyvä asia...

Nimittäin terveyspalvelu/huolto/ties mitä taho on herännyt. Tähän asti asioiminen näitten kanssa on ollut tuskallista, kun ei mitään oo tuntunut tapahtuvan, nyt yhtäkkiä tapahtuu paljon yhtäaikaa miltei ahistelun rajamaille asti...

HANE 17.09.2010 13:42

LEIMA!!!!

Suzukiin irtos leima ja samalla muutoskatsasteltiin kierrejousi alusta... siis semmonen mitä porlanpaja myypi.

Reetu 18.09.2010 18:25

Kohtalaisena vitutuksen vähentäjänä toimi, kun Kuutar auliisti toi pitäjille tullessaan moponetistä raidetangon pään, niin sai vajaavetosta kalustoa takas tien päälle, yks kiusa vähemmän.

Voimakkaasti avusta kiitoksia!!!

pastirolli 24.09.2010 12:17

6-vuotias tyttö on innostunut offauksesta niin paljon että kaikki kyyditykset pitää tehdä suzukilla. Lisäksi tyttö suunnitteli järjestävänsä offi-suunnistuskilpailut ja pääpalkinnoksi olisi kakkua ja keksejä. Lohdutuspalkintoina saisi myös kakkua ja keksejä. :D

Sivu luotu: 12:16 (GMT +2).