![]() |
|
?
onkohan ketään tulossa? mulla ois auto ehjätty jos muitakin tulos.. ei kai itekseen viittis.
|
Ei pysty huomenna venymään, kerääntyny kaikkee pientä tekemistä ja eipä niihin yks päivä sitte riitäkkään kun rupeaa sumaa purkamaan
|
just ollaan tulossa paratiisi offista ja tullaan patrollilla ja revu omalla autollaan.
|
Minä ja Anssip tulossa kumpikin omilla hiluxeillaan. Ollaan ajualueella jo edeltä käsin. molemmissa autoissa pientä laittoo. Toivottavasti vinssit on rasvattu, Anssipin kotterossa aika sileet pyörät, paitsi ohjauspyörässä on pitoja(tuning tai jotain). Auto on muuten aika HELMI.
Edit: Diipadaapa saattaa tulla läjällä. |
Kiitokset kaikille sunnuntai ajelulla olleille mukavasta seurasta ja ennen kaikkea avusta (vinssauksista).Kylläpä on mukava ja helppo aloittelijankin tulla mukaan tämmöiseen porukkaan.
|
onko ajoja tulossa Suonenjoelle?
Morjens kaikille... Tuossa talvella käytiinkin jo kerran poikien kanssa katselee touhuja Orr:in nurkilla ja jos vaan satutte olee tulossa ajelemaan tännepäin maailmaa niin, jos vaan repsikan paikkoja olis vapaana niin suattas tulla kahtelee uudemmankin kerran... :) oli sen verran mukavan tuntusta se touhu että vois uudistaa muistot. kamera ehottomasti lähtis mukaan joten pientä raporttia vois kopasta reissusta duunata palstalle... ;) parhaiten kiinni saa puhelinluurilla 040-5277058. ajalla ei niin väliä, herään aikaisin ja meen nukkuu myöhään... :rolleyes:
baituwei... työkaver olis kans mielellää lähdössä mönkijällä kopasee porukanjatkoks... märkää kuulemma saa olla mieluummin kuin vaan köröttelyä... asenne ainakin kohdillaan. kun tiedossa tarkempi ajankohta ajoille, niin pistäkee infoo tänne... kaipa porukkaa mehtään soppii??? |
Oli kyl huippua sunnuntaina.. varsinkin ku omalla autolla :D. Tulipa se Helmi sit hommattua, tosin pienen painostuksen ja autokuumeen alla :).. Kiitokset sunnuntaista kaikille reissusta ja vinssailuista!
|
Olko kellään kamerata mukana sunnuntaina...
|
Kivaa oli ja loppua kohde parani ku pääsi pehmeessä ajamaan ja vinssailemaan:D Olinkin ihan kunnolla kiinni. Kiitoksia mukana olleille. Kyllähän se pelin henkeen kuuluu auttaa tulokkaita ja muitakin ketkä apua tarvii. Vähä joukkue laji tämä harraste tason offi.
Mites laavunteko talkoot? Torstai, viikonloppu vai jokin muu ajankohta? Mulla jää auto seisomaan ainakin ens viikonlopuksi, mut anssipin kartturina varmaan saan olla. |
Mulla oli kamera mukana. Ja kerkes ottaa muutaman kuvankin, kun olin jalkamiehenä. Tais tulla jotain 650 kuvaa. Kun vaan kerkeis laittaa näytill parhaat räpsyt. Alkaa pikkuhiljaa paikat alueella pehmeemään...
|
kuvia perskules!!!;)
|
Lainaus:
|
Olokeepa hyvät.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=30116 Lisää kuvia on albumissa profiilissa. Ja jokaisesta ajelijasta ajokkeineen on aikas iso kooste tarvittaessa. Olikohan joku 3.7 G tavaraa kuvina. |
Mukavia otoksia!
Menohaluja ois kovasti ja ku tuota haperoa saa mehtään muuten ku pudottamalla lentokoneesta, niin ostin nivan ruttelon ja siitä kai sitten pitäisi värkkäillä jottain merkillistä sinne radalle vinssattavaksi :p Työ sotkee vaan hillittömästi harrastusta, kun on tasasen tappavasti viikonloput kiinni :mad: |
kuvat...
helekkarin komeita otoksia... ei oo ku ainoastaan butjetointi ongelmia niin tekis kyllä itekkin ruveta pöristelemmään ja kunnolla... oishan tuolla kylillä yks jenkki avolavan rottelo myynnissä... vuan jos sen hakkoo niin akka lähtöö... :rolleyes: hmmmm... ja eiku kaapoille... :D :D
|
Kiitoksia ruivolle jälleen kerran hyvistä kuvista. Siellä on tosiaan aika pehmeitä paikkoja. Jonkun poteron vois peitellä vaikka kivillä(oli puhetta revun kanssa) ja jotain muutakin sinne täytyy keksiä. Isä ukko puhu jostain "porilas sillasta"??? Mikä lie?
Jos ei ole laavun tekoa torstaina niin vien yhteen montuun lavallisen tai kaks kiviä:D |
Metsään
Lainaus:
|
Lainaus:
Tarkoitus olisi kävästä huomenna keskiviikkona iltapöristelyllä (ei hc offia), jos ei muuta niin makkarat paistamassa. Mukaan tulijoita??? Lähtö klo20.00 sätkäkasan vierestä. Soitella voi 0466464011. Ei käydä aakkos asemalla ku lähetään annssipin kanssa suoraan "hallilta". Vänkärin paikka vapaana ainakin mulla jos jota kuta kiinnostaa. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Mullakin ois vapaa apparin paikka. Puh 0405039784 |
Lainaus:
|
Puhelin ei sattunu mukaan... Haen sen jossain vaiheessa. pienta viimeistelya autoon ennen iltaa viela.
|
Mulla tänään iltavuoro... ei pysty....
Vaan laavuhommista... perjantai ja lauantai ei käy tulevana viikonloppuna.... tuo torstaikin hämäränpeitossa... vaan ehdotuksia milloin voisi.... olisiko sitten tuo 30.5 ? |
Pakko muistuttaa
Ajoajat: ma-pe: 10:00-21:00 la: 10:00-21:00 su: 12:00-18:00 Voisin tulla pitkästä aikaa mukaan talkoisiin/kuvaamaan tulevana viikonloppuna mikäli menijöitä. Säännöt: http://teevee.1g.fi/Temp/offrules.pdf |
tulisin:(
viikko saikkua mut nyt ei selkä kestä ajella:(
|
Sivu luotu: 06:56 (GMT +2). |
|