![]() |
|
Bongattu A-P ja Vuorinen Porvoossa, olivat liikkeellä pullakoppimersulla :D
|
Lainaus:
|
YnD Haminassa kumikorjaamolla.
|
Kuka ajeli nokialla siurontietä oranssilla lj:llä klo 16.15 ??
|
Lainaus:
|
Lappeenrannassa nyt parinapäivänä tänään viimeeks nähny keltasen unimogin.
|
tänään meni päivällä korotettu hilux isoilla renkailla oli varmaan vasta ajettu maastoa :D
|
Lainaus:
|
Lahden keskustasta tänään wj koppanen jeepi hinurin lavalla tuntomerkkejä täysin hylsyksi palanut ruosteinen raato.
|
joku puukkas savonlinnassa natkin k kaupan vieressa vastaan komiaksi laitetulla HDJ:lla (?), nostin kylla lapaa muttei kaveri huomannu vissiin kun olin jenkilla liikkeella :) lieko palstalaisia? :)
|
Lainaus:
ja heti perään tarinoitiin jonkun jeeppisetän (musta xj) kanssa st1 kylmaasemalla,, kirottiin bensanhintaa ja juteltiin mahdollisista ruostekohteista jeepeissä,,, Mahdollisista,,!! :D :D :D |
Just bongattu ZAU Kivihaassa ja Doosan Klemettilässä hiluxeillaan. Ite olin niin hyvin naamioutunut :rolleyes: etteivät huomanneet että käpälä nousi jossain... :eek:
|
POUSA bongattu viime lauantaina utin abc:llä.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Pikkukuvasta tihrustin, siulla on musta grandi? Senkin oon pari kertaa nähny pyörimässä. Ite sellasella harmaalla beeämwee E34 535ia:lla (ei logoja takan) Tosin paria 5.2l grandia kattellu ostahousut jalassa melkeen, :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
BonGattu vanhan liiton punainen pätkä Patrol offroad varustuksella Joensuun Volvo Truck Centerin pihalla parkissa.
|
Temmitiimin sininen suzuki bongattu Mikkelin keskustassa n. Klo 12
|
nimimerkki VIMAKUUS bongattu tänää tääl miun "räntsillä" ,, haki mesen vanteita.. :cool:
|
Lainaus:
|
hj 60/61 pongattu.
|
Lättälava kettutyttö jeeppi tuli äsken vastaan tässä bonehillillä.
|
Matin fj cruiseri bongattu sipoossa AT:sin pihalla.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 17:30 (GMT +2). |
|