Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96239)

Sami89 27.11.2012 20:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 941865)
Vituttaa maata selkä paskana kotona..:(

Huonommaks tuntuu menevän.:mad: Lääkärin määrämät lääkkeet ei saa muuta aikaan ku pään sekasin ja ihan järkyttävän pahan olon..:( Lisäks se määräs et pitäis kävellä paljon, mut äskeisellä kauppareissulla meinasin oksentaa pakastealtaaseen ja kymmenkunta kertaa meinas lähtee taju..:mad: hyvin toimii noi lekurin ohjeet..

pahapaimen 27.11.2012 20:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942401)
Huonommaks tuntuu menevän.:mad: Lääkärin määrämät lääkkeet ei saa muuta aikaan ku pään sekasin ja ihan järkyttävän pahan olon..:( Lisäks se määräs et pitäis kävellä paljon, mut äskeisellä kauppareissulla meinasin oksentaa pakastealtaaseen ja kymmenkunta kertaa meinas lähtee taju..:mad: hyvin toimii noi lekurin ohjeet..

Kokeileppas käydä "muna"asentoon lattialle kontalleen ja selkä pyöreänä venytys, mielummin viis minuuttia kuin minuutin tai sitten jos on rekki niin siihen roikkumaan hetkeksi. Jokaisen selkään auttaa eri asiat mutta noita kannattaa kokeilla. Sen verran ittellä kokemusta että olen selän takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Nappeja joudun miekin syömään monta joka päivä mutta ei ne kipua vie pois, tasottaa pahimman kärjen vaan.

Swoop 27.11.2012 20:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942401)

Mitäs tapahtuu jos koitat roikuskella jossain? Voipi auttaa kun pääsee nikamat vähän erilleen... Tämä tosin sitten omalla vastuulla.;)

H&K 27.11.2012 20:55

Normaalisti verinäyte otetaan laskimosta, mutta kun tutkitaan jotain tarkempia juttuja niin verinäyte tarttee ottaa valtimosta. Eilen lääkäri otti valtimoverinäytteen mun oikean käden ranteen kohdalta. Ei ole mitenkään lääkärin vika, mutta se 3cm sisäänpainettu neula sattu osumaan hermoon...

Silmissä sumeni, huutoa riitti ja jos olis ollu paskahätä ni paskat olis tullu housuun. Kohtuullisen kova hermosärky jatkuu vieläkin, lääkärin mukaan sen pitäisi viikon sisällä helpottaa...

Muun lääkityksen lisäksi, arvatkaa kuin hyvin on nukuttu viimeyönä ja tullaan nukkumaan seuraavinakin.....

Sami89 27.11.2012 21:00

Hitto kun ei oikee oo mitää missä roikkuis.. Ja tota venytys hommaa en uskalla kokeilla ku en miä ensinnäkää taivu sellaselle mutkalle, enkä varsinkaa pääse ylös sieltä..:(

JJ90 27.11.2012 21:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942411)
Hitto kun ei oikee oo mitää missä roikkuis.. Ja tota venytys hommaa en uskalla kokeilla ku en miä ensinnäkää taivu sellaselle mutkalle, enkä varsinkaa pääse ylös sieltä..:(

Selkäkippi jostain, auttaa ihan perkeleesti jos on lihasjumipohjainen kipu eikä mikään murrosmurska..

Sami89 27.11.2012 21:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 942431)
Selkäkippi jostain, auttaa ihan perkeleesti jos on lihasjumipohjainen kipu eikä mikään murrosmurska..

Ööh, mikä on selkäkippi?:) ja missä sellasia on?:confused:

H&K 27.11.2012 21:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942411)

Koitappa mennä naprapaatin vastaanotolle. Mulla on ollu kanssa tosi isoja murheita selän kanssa, fysioterapiaa, jumppaa ja hierontaa on kokeiltu monta kertaa tuloksetta. Kun uskaltauduin erään lääkärin suosituksesta naprapaatille niin naprapaatin mukaan kyseessä on joku nivellukko tms. Mulla ainakin ton diagnoosin hoito on auttanu, tosin ekojen avaamisten jälkeen on pikkusen pelottanu ku silmissä sumenee ja jalat meinaa lähteä pois alta...

Sami89 27.11.2012 21:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 942438)
Koitappa mennä naprapaatin vastaanotolle. Mulla on ollu kanssa tosi isoja murheita selän kanssa, fysioterapiaa, jumppaa ja hierontaa on kokeiltu monta kertaa tuloksetta. Kun uskaltauduin erään lääkärin suosituksesta naprapaatille niin naprapaatin mukaan kyseessä on joku nivellukko tms. Mulla ainakin ton diagnoosin hoito on auttanu, tosin ekojen avaamisten jälkeen on pikkusen pelottanu ku silmissä sumenee ja jalat meinaa lähteä pois alta...

Koitettu on..:( ei kovinkaan merkittävää hyötyä.. Taikka sit pitäs käyä vähä useemmin mut ku ei lompakko anna periks kovin tiuhaa käyä siel..

tikkukuski 27.11.2012 22:42

itellä myös selkä vittuilee vähän väliä kun puita ajan ja eräs kolleega sitten antoi vinkin että kokeileppas ottaa pitempiä askelia kävellessä ja se muuten auttoi.. vaikka uskomattomalta kuulostaa..

Jappi 27.11.2012 23:13

Kaverin HJ:n pellit, tai se kun niitä ei ole ja lupasin laitella sen katsastukseen.

Porvoon Hilma 28.11.2012 06:45

Uni jää lyhyeksi. Ei vaan nukuta aamuyöstä. Ennen tää oli vika, mutta nyt enemmänkin ominaisuus :rolleyes:

JJ90 28.11.2012 13:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942437)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs...goryId=3209419

Tuollanen. Mulla esim. lankomiehen varastoissa, on mukava laite ja säännöllisesti käytettynä vissiin vielä parempi.

pahapaimen 28.11.2012 13:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942437)

Haminassa on TK;n fysioterapiassa selkäkippi sekä kymen sanomien alakerrassa olevassa fysioterapiassa. Mulle henk.koht toi ei sovi alkuunkaan mutta niin kuin sanottu kaikilla on erillaiset selät ja vaivat.

Sami89 28.11.2012 13:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 942668)
http://www.netanttila.com/webapp/wcs...goryId=3209419

Tuollanen. Mulla esim. lankomiehen varastoissa, on mukava laite ja säännöllisesti käytettynä vissiin vielä parempi.

Tarvii kirjottaa joulupukille josko se tois mulle tollasen.:D En oo ennen tollasta nähnykkää, mut toi vois kyllä toimia. Kiitos vinkistä..:)

Juuso_L 28.11.2012 14:04

Hj projekti seisoo, Audikin täytyy korjata mutta veto on kadoksissa kämpästä löytyneen homeen ja siitä johtuvan sairastelun takia. Tällä viikolla pitäis remppa ukkojen tulla purkamaan vaatehuonetta ja selvittämään kuinka monta seinää pitää kaataa.

ssuvik 28.11.2012 17:16

Koko päivä meni makoiluksi, vaikka tekemistä olis riittänyt.

JJ90 28.11.2012 20:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942670)
Tarvii kirjottaa joulupukille josko se tois mulle tollasen.:D En oo ennen tollasta nähnykkää, mut toi vois kyllä toimia. Kiitos vinkistä..:)

No problemos. On melko paljon parempi kuin käsillä roikkuminen, kun pystyy oleen ihan rentona.

Profi 28.11.2012 21:09

Vedin (puukolla) käteen ja uppos tuohon vasemman käden etusormeen aika syvälle ja tietenki suoraan johonki hermoon ja nyt on tuosta haavasta sormenpäähän asti sormi toiselt puolelta tunnoton Prkl. Onni onnettomuudessa, että tuo tunnoton osa on sormen yläpuolella kynnen takana eikä toisella puolella. Saas nähä palautuukohan normaaliks...

smgt 28.11.2012 23:11

hirvee hifi kärpänen purasi. kävin kahtomassa skyfallin ja nyt tekis mieli ottaa omastaki sonyn vahvistimesta kaikki kanavat hyöty käyttöön.
tässäkään ei vitutukseen ois muuten aihetta jos ois rahaa toteuttaa.

toinen vaihto ehto ois laittaa autoon rokkivehkeet ku tuolla varaston hyllyllä majailee mutta siihenki pitäs olla lämmin talli missä rassata :D

ssuvik 29.11.2012 00:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 942833)
No problemos. On melko paljon parempi kuin käsillä roikkuminen, kun pystyy oleen ihan rentona.

Vois kyl itekkin koittaa tuollaista. Kun tuo selkä vittuilee päivittäin.

BJ-40/76 29.11.2012 12:29

Selkä jumissa? vai paskana muuten?

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 942442)
Koitettu on..:( ei kovinkaan merkittävää hyötyä.. Taikka sit pitäs käyä vähä useemmin mut ku ei lompakko anna periks kovin tiuhaa käyä siel..

Itselläni auttaa jumissa olevaan selkään, kun seisallaan ollessa kaveri nostaa takaapäin kyynärpäistä oman rintakenänsä päälle loivalle kaarelle, samalla kun itse aivan rentona laskee keuhkot tyhjäksi.

Alta minuutin homma, mutta vaatii voimaa, kun elopainoa ja pituutta on kertynyt:cool:

wikke 29.11.2012 12:58

Selkäkipin asiaa ajaa myös ihan tavan vatsapenkki. Laittaa vain jalkopäätyyn enempi koroketta. Miinus puolena vain että jos selkä ihan paskana, niin siihen könyäminen himpun hankalampaa...

Nimim. Aina silloin tällöin veret päässä.

0ltzi 29.11.2012 20:28

nää vitun kyrvät ku kylvää tota suolaa minkä kerkee!

Palex 29.11.2012 23:23

Uus tulostinkopiokoneperkele ei halua yhdistyä langattomasti tähän koneeseen, mutta muijan koneeseen liittyi tietysti mukisematta! Saatana että nää tietokoneongelmat jaksaa aina vituttaa!:mad::mad::mad:

Sivu luotu: 21:58 (GMT +2).