![]() |
Olkku tuo mulle vetokoukun
|
Muut menot peruttu eli tulossa paikalle.
|
Yks hiluxi-kuski sai ylipuhuttua lauantaina mettään narun jatkoks.
Eli tulossa. |
Voisin lähtee kans jutustelemaan...näin aluks.
|
onkos teillä pajjon ollut mukana menossa mönkijäkavereita. Itellä ei maasturia, mutta Linhain mönkijä kyllä, ja jos mukaan huolitte niin sitten voisin tulla.. Tieajolla ei väliä, tieliikennepeli kun on, mutta vauhteja tolla ei kyllä kerätä, kuin 60km/h...
|
Yleensä on alle 60 km/h vauhti riittänyt, voin vielä kysyä homman järjestäjältä sallitaanko mönkijöitä.
|
Juu mönkijät tervetuloa, piti vaan varmistaa kun jotkut ei noista pörisijöistä tykkää. Kertaukseksi: ketkä ei tiedä mihin mennään, niin Lapin Teboilille puoli kymmeneltä ja evästä mukaan. Ja autoihin voisi ottaa sammuttimen tai vesikannun kyytiin kun on näin kuivaa.
|
En toki halua mitenkään tungeksia, mutta olen vain kuullut, että joskus teillä noita pörisijöitä on ollut mukana, ja siksi ajattelin nyt kysyä mukaan tulomahdollisuuksista. Mönkijöille kun ei täällä päin hirveästi ole järjestetty mitään actionia...
|
Joo piti vaan kysyä kun ei olla tällä alueella ennen oltu.
|
Kone ja laatikot vaihdettu. (pientä käyntihäiriötä vielä)
Virveli keulalla ja testattu. -> Toimii jotenkuten :) Joten TassuPatu tulossa . |
Juoko porukka kahvet TB:llä puol kymmeneltä vai lähtö TB:ltä puol kymmenen?
|
Lainaus:
|
Tulossa kuvaileen KAS:sin kyydissä.
|
Voi per...
Täytyy olla Porissa jo klo. 10 joten taitaa jäädä meetingi väliin. Josko joku voisi tulkata minulle mitä sen tura offin suhteen tulee asiaa. |
Lainaus:
P.s myös ne jotka mulle lupasivat lauantaina että tulevat niin pistäkää yv:tä. Mun on helpompi tehdä sitten lista vapaaehtoisista. |
Onkos täältä lähtiöitä foffiin? Itellä olis aikomus mennä koko v,lopuks.Ottikos kukaan yhtään kuvaa turajärveltä
|
Mä ja emännys ainakin ollaan menossa.
|
HEEII!!! KOSKA AJETAAN MULLA JA KAS:Illa ON KOVAT POLTTEET
|
Meikämanne on lauantain menos foffeihi ainaski
|
Foffiviikonloppu menee saarivaltiossa kaaheessa jurrissa.
Ja niitä ajohaluja olis kertyny kyl. Käytiin tos vesibussin kans suurimmat riehumas pois. Vesibussi liikkuu soalla pikkasen paremmin mut silti lähti putkisto käveleen. |
Oisko 23. päivä mittää?
Mulla beejii vaihtanu väriä ja jousetki on jo hommattu. Ans kattoo koska ne saatais alle. Pääsis itekki möyrimään. Joko KAS on käyny leimalla? |
Leimattu on ja suuremmat pyörät on hyvin pian.
|
Mites olis jo 9.päivä??
|
Molemmat ehdotetut päivät käy khyl.
Olisko ajopaikka Uotila vai ? Nyt tulee sitä Pörön toivomaa hookaksooota taivaalta ;) Jos Olkku viäl ajais loppuviikon lisää pyttyautolla. |
Mennään 10. päivä. Ja alotetaan vasta klo12 että saa nukkua vähän pidempään sunnuntaiaamun kunniaks.
Ketä tulee? |
Sivu luotu: 07:27 (GMT +2). |