![]() |
Lainaus:
|
No minä ilmottaudun kans, "muutama" karhu.
Työttömänä on kiva ottaa tiistaikännit. Tai no oikeastaan ollaan jo keskiviikon puolella |
Lainaus:
|
Työviikko ohi, ja hemmetin nätti keli. Kai sitä pahimpaan janoonsa voi pikku huikulia ottaa..
|
Lainaus:
|
Lonkeroa ja black minttiä pohjustellaan huomista tukivarsien vaihto rumpaa Roveriin :).
|
Noi naapurit näyttää ihan silt et tääl on koht joko valkotakkiset tai poliisit..:D:D ei oo vissii ennen nähny et joku pesee auton sisäpuoleltkii painepesuril..:D lällärin ja radion jätin pesemättä mut muuten koko kopin huljautin..:) onkhaa koht jotaa sähköongelmii..?:rolleyes:
|
Lainaus:
|
Onko pesu asusteet mallia late voi olla kattovat pitkään.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos ny sit huomisen vaparin takii ihan vaan pari ottais, pirkkoo ja kohvii, sitä mitä sattuu löytyyn...
|
Missä kaikki on?:confused:
|
Ohan tässä pari viikkoa taas menny ryypätessä ja samoilla linjoilla jatketaan. :o
|
Lainaus:
|
Kyä näino, 1.5 kuukauden raittiusjakso oli kyllä kaikinpuolin saatanasta.. täytynee korjailla tilannetta ny. :)
|
Lainaus:
Siitä suivaantuneena kun en reissuun päässyt ni leikkasin kukkapuskat matalaksi.... |
Skumppaa juotu pari pulloo, alkaa oleen rairai.
Ainiin, 1.5.2013 alkaen olen ollut kuulemma "Project manager"...:eek: Onhan tässä oltu nyt jo kotona hiukan aikaa laakereilla levätty.:cool: |
Lainaus:
olet siis pitänyt puutarhastasi huolta :D |
Lainaus:
Nuo suluissa olevat on omia tulkintojani... itse lukeudun älyttömien joukkoon :) Mut on muuten aika loistaa juoda jallua kuksasta mistä on yleensä vain kahvia tullu juotua... maistuu pikkasen jalokahvilta... varsin miellyttävää. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta positiivista, takapihan vanhat aidat kaadettu, noin 1000 naulaa naputettu irti niistä, uudet aidat pystytetty (en minä :)) ja pintakäsitelty (minä). Ehdin jopa katsoa toisella silmällä Suomen pelin. Tämän lasin viiniä olen ansainnut! |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Taala on kaikki!
|
| Sivu luotu: 00:56 (GMT +2). |