![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
vihdoinkin kiinteistöhuoltohilu uli valmiiisk, sen kunniaksi palkitsen itteni karhu keppanalla.
nuutamas menossa. KOHTA SAUNOTAAN SITEN SYÖDÄÄN:) perkele kun ei täälä pimessä nää irojottaa |
hop! koht tulee guvaa!:D:D (ei alaston kuvia valitettavasti:D)
|
Lainaus:
|
http://www.flickr.com/photos/yovenice/5436648733/
no tuos sami sellane kuva ja en ite oo kuvassa:).....:D |
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115380
finlandia cranperryä. jotai lime hommelii on kans mut tää on tälläu parempaa |
IKEAn helvetinkoneita kasailen ja nautiskelen mallasjuomaa. Ingvar Kamprad oli perkele mieheksi ja natsikin vielä.:D
|
Lainaus:
|
voi vittu ja mie luulin et kukaa ei tunnistas miun kiharia tummia hiuksia!:confused:
|
Lainaus:
:D:D:D:D:D |
Lainaus:
|
Huuh, nissanin koppaa hitsailtu taas puol neliöö peltiä ja nostettiin se kylellee toho pihalle et pääsee hitsaamaa loput kiinnityspisteet. Taidan palkita itseni muutamalla alekokilla :P
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ei kuule OLE mitää vidussia!!!:D:D:D tadaa!: pirkkAA!:D 9 kertaa lantrattua ku ei kehtaa ostaa uutta.. kait se koht menis jo akku vedestä:p .. se on siin ku siivoilin tänää ku bvierait tuli ni jäi pöyvälle:p ja eiköhä täs viel illa aikan tuu viel naamio kuvat otettuu... teitä on varotettu:D ja tomppa.. otan osaa remonttiisi:D tuttu tunne..:rolleyes: onks viel kui paljo jälel? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Käykääs nyt poikaset nukkumaan ja tulkaa viemää minut baariin!!!!
|
vittu tämä poika on tuiterissa :D :D aamulla heränny vähän ennen 6 ja kävelly mettä elukoitten perässä puoli päivää, sen jälkeen "töisttä" ysiin asti ja nyt ISOLLA KÄDELLÄ VIINAA! Pitkästä aikaa, viimenski sorsanpyynniin alotuksessa olin kunnolla päissään.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Vittu että mulla vituttais olla mun naapuri, bassoa ja ääntä ei vaan saa näistä enempää... Tän tasosista behkeistä kuitenki lähtee..
|
Lainaus:
Sit Suki äkkii ajoo ni päästää testiajolle! :D:D Late laittaa oman "Datsunin" ajoo ni saahaa kunnon letka :D:D:D:D |
Pitäkeehä valmetti kunnos ni pääsee senki kokemaa ;)
|
Sivu luotu: 17:55 (GMT +2). |