![]() |
Apiaani onko SA-INT kangastuksia näkynyt tuulilasissa?
|
Juu, 7. päivä häämöttää pikkuhiljaa.
Beejii siirtyy kangasalalle seisontaan ja pysyy myynnissä. Ei hyvältä näytä? :D |
Ai pääseeks Apiaani päivisin metsään ja saa siitä vielä "palkkaakin".
|
Lainaus:
|
Kertokaas mikä ajelu tapahtuma on tulossa tonne kollaan päin kun oli kuulemma kyselty ajo lupia maanomistajalta?
|
pistätkö privaan kuka on kysyny ja keneltä?
onko kyselty syyskuulle lupaa |
Voipi olla Turaoffi juttuja. By the way, Turajärven suunnalla on sitä hakkuuta jota tarttis "merkata", Esa järjestää pienet ajelut kun vaan päivä sovitaan. Onko ehdoituksia? 2viikon päästä?
|
Lainaus:
|
Huonolta näyttää heinäkuussa la päivät.:(
|
Taitais tuo onnistua ku ajoneuvo on ajokunnos ja ehkäpä myös kuljettaja
|
Alustavasti sovittu 19. päivä ajot turajärven suunnalla.
Paikalla puhetta turaoffista, eli paljon osaanottajia kiitos. |
Vahvistetaan tuo edellinen, eli 19. päivä Turajärvelle offaamaan. Tiedossa maastoa laidasta laitaan, myös pahoja. Jos vaikka kokoonnutaan puol kymmeneltä Lapin TB:lle, ja mennään siitä kootusti, siis jos on tulijoita .... ilmoituksia..kuka tulee
|
Mää ainaski
|
Minä myöskin
|
Tassuun menossa tekniikanvaihto ja vinssin asennus et voipi olla ettei ole
valmis vielä silloin. Maavaraakin pitäis loihtia samalla lisää. Tulen kuitenkin kuunteluoppilaaksi. |
Mukana ollaan
|
Pitäis sopia, eli tullaan.
|
Pojalla armeijassa avoimet ovet silloin mutta jos ehdin ennen niin tulen.
|
Mulla keskeyty armeija, tuli vuodeks lykkäystä, eli voisin tulla katsojana/kuvaajana paikalle. Auto ei vieläkään siinä kunnossa että voisi metsään viedä.
|
Lainaus:
|
No joo, ehdin sentään. :D
Mulla on toi olkapää mennyt 4 kertaa sijoiltaan niin lääkäri sano heti että vuos lykkäystä ja leikkaukseen. Ja tosiaan, auto ei ihan vielä oo mettäkunnossa, ehjät takajouset on vissiinkin tän kuun lopulla tuloillaan. Kuvaajaks varmaan sopii kuitenkin tulla? |
Totkai mukaan mahtuu, näilnäkymin tulen yksin mut jos sattuu joku söpö liftarityttö olemaan matkalla niin sit ainakin myöhästyn:D:cool:
|
Kelpaankos minä liftari tytöstä jos mulla on traileri ja siinä mersupa kyydissä ku oi oo tota veto autoo?
|
Mitä? Etkös laittanutkaan Voorttiin koukkua.
|
Lainaus:
Niija kelpaisit varmaan liftarista mut tulee melkoinen lenkki mulle jos mennen tullen kierrän rauman kautta:cool: |
Sivu luotu: 18:14 (GMT +2). |