Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=131026)

Kaitsu67 12.08.2015 22:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja AlluK (Viesti 1243039)
Etkö muistanut polttaa hiukan karstoja etukäteen?

Kyllä yritin, mutta joko en tarpeeksi tai sitten mahdollisesti Lambda tai katti vaatii vaihtoa.....Rover palstalla jo kyselin viisaammilta mahdollisia toimenpiteitä päästöarvojen perusteella - jos jollain on aiempaa kokemusta, kun ko. auto on ollut mulla vasta hetken.

Sirernog 12.08.2015 23:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1243047)
Kyllä yritin, mutta joko en tarpeeksi tai sitten mahdollisesti Lambda tai katti vaatii vaihtoa.....Rover palstalla jo kyselin viisaammilta mahdollisia toimenpiteitä päästöarvojen perusteella - jos jollain on aiempaa kokemusta, kun ko. auto on ollut mulla vasta hetken.

Kyseessä varmaan 1.8 bensa freelanderi kun päästöjen kanssa ongelmaa? Edellisessä työpaikassa tapeltiin niiden kanssa aika paljon.:(

Gary Grand 13.08.2015 07:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bluevan (Viesti 1243042)
Vi..u ku ei osaa terottaa poranteriä ja jäi 13mm reikä poraamat latikkaan...perse et osaa ihminen olla avuton tossa puuhassa.

Tilaat sävylasin rikkoutuneen tilalle ja saat samaan rahaan kirkkaan lasin...mitäköhän vielä tää ehtoo tuo tullessaan

Otat vaan sen poranterän kauniiseen käteen ja pistät mirkelin laulamaan. Se taito syntyy harjottelemalla.:cool:
Vaikka harjottelisit sen yhden terän kanssa kuinka kauan, niin loppuun et sitä ihan äkkiä hio.:D:cool::rolleyes:

Tää toinen aihe on kyllä tullu niin tutuksi.. Kusta kun tilaa, niin paskaa tuppaa tulemaan.:mad::mad::mad:

Tänään ottaa pollaan Surkubanin keskuslukitus.
Ei ole toiminu minun omistusaikana, enkä ihmettele enää miks..
Purin iltasella takaovet ja kas.. toisella puolella käyttömoottori irrallaan ja täysin jumissa, toisella puolella koko palikka oli poistettu..:mad::D:D Ihme kun ei pelaa..

Etuovissa on moottorit ilmeisesti kuolemassa, kun ei tahdo jaksaa kytkeä.

hj 60/61 14.08.2015 20:04

Tommoiset kusipäät!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=WZpvuYkwWZ0

oispa ite viel mopoiässä...:mad:

Mihin vittuun me tarvitaan mamuja, ku meil on noit omiikin ihan tarpeeks...

hemmobj40 19.08.2015 17:28

[QUOTE=bluevan;1243042]Vi..u ku ei osaa terottaa poranteriä ja jäi 13mm reikä poraamat latikkaan...perse et osaa ihminen olla avuton tossa puuhassa.

Mä voin joku päivä tulla näyttämään miten se onnistuu. Ei ole todellakaan hankalaa ainakaan isoilla terillä. Alle 3mm terät vaatii jo vakaata kättä. Kelloseppäkoulussa noita aikanaan hierottiin, se oli mieltä ylentävää kun olit saanut terän hyvään kuntoon ja se oli kelvannut opelle, niin siitä se käveli terän kanssa mirkelille ja tökkäsi terän kiveen ja antoi takaisin ja pyysi teroittamaan uusiksi, kun se terä on tylsä. Tekemällä oppii.

H_Nietu 19.08.2015 23:24

Joku kusipää takapihanpuolella olevasta vuokra rivarista...

Oli soittanut poliisin keskeyttämään mun takapihan maansiirtotyöt popparilla
heti ilta kymmenen jälkeen. Virkavalta tuli paikalle noin 22:45 ja pyysi lopettamaan. Vastaukseksi totesin heille saan tehdä omalla (ei pankin) pihallani mitä haluan ja milloin haluan sekä vuokrarivarin asukeista että se on heille asuinpaikan valinta kysymys, ei mulle. Tämän jälkeen ilmoitin jatkavani soran ajoa takapihalle. Tähän sinipukuinen poikapari totesi että hyvää illan jatkoa ja pyysi ajamaan pienemmillä rundeilla.....
Tästä eteen päin tiedän olevani häirikkö naapuri ja tosiaan myös aion olla.
Eli popit tullee soimaan aina täysillä ja tukimuurin valaistukseen tulee 10w led halogeenien sijaan tuplamäärä 30w led halogeenejä suoraan kohti vuokrarivaria.
Tosin saattaa myös johtua siitä että tänään oli toinen ilta kun pärisi....ja eilen meni vielä myöhempään. :D :D :D
Vielä on etupihalla yksi kasa neljästä jonka ajon takapihalle aloitan huomenna 22:30 jälkeen.....:D :D :D.
Ja pois vietäviä toinen kasa takapihalla joka ajetaan myös vaihtolavalle 22:30 jälkeen.... kunhan saadaan sepelit ja sorat oikeille paikoille...:D :D :D

Pauli 20.08.2015 08:35

Varsinainen järjenjättiläinen...:D :D :D

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 1244483)
heti ilta kymmenen jälkeen. Virkavalta tuli paikalle noin 22:45 ja pyysi lopettamaan. Vastaukseksi totesin heille saan tehdä omalla (ei pankin) pihallani mitä haluan ja milloin haluan sekä vuokrarivarin asukeista että se on heille asuinpaikan valinta kysymys, ei mulle. Tämän jälkeen ilmoitin jatkavani soran ajoa takapihalle. Tähän sinipukuinen poikapari totesi että hyvää illan jatkoa ja pyysi ajamaan pienemmillä rundeilla.....
Eli popit tullee soimaan aina täysillä ja tukimuurin valaistukseen tulee 10w led halogeenien sijaan tuplamäärä 30w led halogeenejä suoraan kohti vuokrarivaria.
Tosin saattaa myös johtua siitä että tänään oli toinen ilta kun pärisi....ja eilen meni vielä myöhempään. :D :D :D
Vielä on etupihalla yksi kasa neljästä jonka ajon takapihalle aloitan huomenna 22:30 jälkeen.....:D :D :D.
Ja pois vietäviä toinen kasa takapihalla joka ajetaan myös vaihtolavalle 22:30 jälkeen.... kunhan saadaan sepelit ja sorat oikeille paikoille...:D :D :D

Luulet olevas oikeassa, mutta ...:D :D :D

2 luku

Järjestyksen ja turvallisuuden vaarantaminen sekä häiriön aiheuttaminen

3 §

Yleisen järjestyksen häiritseminen ja turvallisuuden vaarantaminen

Yleisen järjestyksen häiritseminen tai turvallisuuden vaarantaminen yleisellä paikalla on kielletty:

1) metelöimällä ja muulla vastaavalla tavalla;

2) toistuvilla uhkaavilla eleillä, hyökkäävillä liikkeillä, suullisesti esitetyillä uhkailuilla ja muulla vastaavalla, pelkoa herättävällä uhkaavalla käyttäytymisellä;

3) ampumalla, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla.

Edellä 1 momentissa tarkoitettu toiminta on kielletty myös muualla kuin yleisellä paikalla, jos toiminnan vaikutus ulottuu yleiselle paikalle.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612

bluevan 20.08.2015 09:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 1244483)

Taidat olla melkonen ääliö. Luulet omistavas koko euroopan jos nyt sattuu olemaan joku pahanen maapala jossain rivarien joukossa..ajattelisit saatana muitakin,ihmisiä nekin on. Ja seuraavaks sua varmaan vituttaa ku joku ampuu papatteja 22:01 :D
Jos olisit täällä asunut niin tankki ois jo niin täys moskaa ettei varmaa bobbari ois tulille herenny :D :D

Gary Grand 20.08.2015 09:12

Vaikken tuota Nietun menettelyä järkevänä näekään, niin mitähän lienee liikkunut poliisin paikalle tilanneen idiootin päässä:confused: Tuskin mitään järkeen liittyvää ainakaan.:confused:

Asioista voi käydä keskustelemassa ensin, vaikka kuinka vituttaisi..:confused::confused:
Tietty jos tietää ettei osaa puhua järkevästi..

baxxter 20.08.2015 09:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1244530)
Vaikken tuota Nietun menettelyä järkevänä näekään, niin mitähän lienee liikkunut poliisin paikalle tilanneen idiootin päässä:confused: Tuskin mitään järkeen liittyvää ainakaan.:confused:

Asioista voi käydä keskustelemassa ensin, vaikka kuinka vituttaisi..:confused::confused:

Vaikuttaako että Nietun tai muunkaan metelöijän kohdalla järkipuhe auttaisi? Jos sitä järkeä olisi, niin ei olisi alunperin metelöitykään.

Danlig 20.08.2015 09:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1244530)

Jos ne on käyny täällä lukee nietun juttuja :D:D:D
Mua vituttaa naapurin kylpyhuone remppa joka on jatkunu jo 3 viikkoa. Ensin kaveri piikkas 2x5tuntia laattoja pois. Ei siinä mitään jos ei homma käytä, mutta se saatana on piikannu jo pari kertaa uusiks, ei se vissii osaa laatottaakkaa. Taidan kohta käydä kysyy et tarviiko kenties apua :D:D:D

Gary Grand 20.08.2015 09:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja baxxter (Viesti 1244534)
Vaikuttaako että Nietun tai muunkaan metelöijän kohdalla järkipuhe auttaisi? Jos sitä järkeä olisi, niin ei olisi alunperin metelöitykään.

:D:D:D
Totta tuokin..

Omalta kohdalta on erimielisyydet naapurien kanssa hoidettu tähän asti puhumalla. Ja syypäitä erimielisyyksiin on ollut kummallakin puolella aitaa..
Väitän edelleen että on ihan toimiva tapa hoitaa asioita!:cool:

Gary Grand 20.08.2015 09:47

No nyt vituttaa..
Sovin kaupat 180€ pyyntihinnalla puol tuntia sitten Kota-keittiöstä Askolassa ja nyt tuli viesti myyjältä:
"Valitettavasti soittoja on grillistä tullut paljon. On tullut hintakilpailu. joten on tarjottu 210 euroa ja ostaja on matkalla hakemaan grilliä. Olen pahoillani."

Vitun lehmä..:mad:

Heguli 20.08.2015 17:05

Just nyt vituttaa kun luin ton H_Nietun postauksen, voi ristus mitä urpoja tämä maa päällään kantaa. Taitaa olla kyseisen herran aivokoppa aika sekaisin avioerosta, viinasta, naapureista ja ties mistä. Sinänsä surullista mutta elämässä arvat ei jakaudu tasaseen.....

H_Nietu 21.08.2015 15:54

Kaikille muillekin aikuisille kuin Hegulille.....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1244592)
Just nyt vituttaa kun luin ton H_Nietun postauksen, voi ristus mitä urpoja tämä maa päällään kantaa. Taitaa olla kyseisen herran aivokoppa aika sekaisin avioerosta, viinasta, naapureista ja ties mistä. Sinänsä surullista mutta elämässä arvat ei jakaudu tasaseen.....

Ja "ristusta pirttiin". Olit lesta, jehova, muslimi, kristitty tai ateisti......
Tai nisti muuten vaan.
Oletteko koskaan ajatelleet mitä kirjoittelette....
Kovia olette kommentoimaan muiden vitutuksia, kirjoituksia tms......
Harvempi teistä omakohtaisia tapahtumia tänne kirjoittelee......
Aikuiset isot miehet...... Ukot pitää marttakerhoa....:D :D :D ja taputtelee hiekkalaatikolla "paskaa" Hegulin johdolla.......:D :D :D
Hankkikaa elämä.....Mulla oikeasti on.
Voi Kauhistus meniköhän nyt ihan kaikkien pykälien mukaan.....:D :D :D
Eikä ole kovin kaukana totuudesta.

H_Nietu 21.08.2015 16:16

Säkään et varmaan aja autolla klo 22:00 jälkeen..

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 1244519)
Luulet olevas oikeassa, mutta ...:D :D :D

2 luku

Järjestyksen ja turvallisuuden vaarantaminen sekä häiriön aiheuttaminen

3 §

Yleisen järjestyksen häiritseminen ja turvallisuuden vaarantaminen

Yleisen järjestyksen häiritseminen tai turvallisuuden vaarantaminen yleisellä paikalla on kielletty:

1) metelöimällä ja muulla vastaavalla tavalla;

2) toistuvilla uhkaavilla eleillä, hyökkäävillä liikkeillä, suullisesti esitetyillä uhkailuilla ja muulla vastaavalla, pelkoa herättävällä uhkaavalla käyttäytymisellä;

3) ampumalla, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla.

Edellä 1 momentissa tarkoitettu toiminta on kielletty myös muualla kuin yleisellä paikalla, jos toiminnan vaikutus ulottuu yleiselle paikalle.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612

Vantaan kaupungin ympäristönsuojelun määräykset.

24 § Erityisen häiritsevä melu yöaikaan

Erityisen häiritsevää melua aiheuttavien koneiden ja laitteiden käyttö on kielletty asuntojen ja muiden sellaisten kohteiden läheisyydessä, joille työstä saattaa aiheutua haittaa tai häiriötä, yöaikaan klo 22.00–7.00 muutoin kuin on tarpeen välttämättömien tilapäisten töiden suorittamiseksi.

HUOM!....
Muutoin kuin on tarpeen välttämättömien tilapäisten töiden suorittamiseksi.

k.o Määräykset tullut voimaan 1.3.2013

H_Nietu 21.08.2015 16:55

Nyt vituttaa kun pientä oravaa.....

Ihmiset jotka huutelevat toisten tekemisistä kuitenkaan asiasta mitään tietämättä...... Nikkejä tai nimiä luettelematta......
Herätkää pahvit......

H_Nietu 21.08.2015 18:12

Taitaa itselläsi olla kirjoituksiesi mukaisia ongelmia.....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1244592)

Tsemiä. Siivet auki ja keula kohti vastatuulta.
ps.
Mä olen nää kärsinyt jo vuosia sitten ja mulla on uusi elämä.....
Tiukkarunkoisen parempaa sukupuolta olevan kanssa.....
Silti omien lastan kanssa ja uusia ei tule.....
Silti ihmisestä tullee kohtuu viisas ongelmia kohdatessa........
Jos kykenee itse ne ratkomaan....

Ja lopuksi....
Heikki Salon/Miljoonasateen sanoin......
Tulkoon rakkaus tulkoon rikkaus jokaiselle tarpeen mukaan........
Vastasin, kun sen ymmärsin.....

Siti ansaitsisit "tunnin turpaan" tai enemmän....

Heguli 21.08.2015 19:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 1244812)
Ihmiset jotka huutelevat toisten tekemisistä kuitenkaan asiasta mitään tietämättä...... Nikkejä tai nimiä luettelematta......
Herätkää pahvit......

Tämä lienee keskustelupalsta, käsittääkseni. Jos ei kestä kritiikkiä niin lienee parempi olla kirjoittelematta tänne. Voimia jatkoon.

H_Nietu 21.08.2015 19:57

Aiwan.....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1244845)
Tämä lienee keskustelupalsta, käsittääkseni. Jos ei kestä kritiikkiä niin lienee parempi olla kirjoittelematta tänne. Voimia jatkoon.

Voimaa riittää yilWoimaksi asti........
Herra on hyvä muistaa kun valittelit mulle YV:llä henkilökohtaisesta ahdistelusta. Pyysin olla lukematta kirjoituksiani....et kuitenkaan pystynyt....
Kritiikin kestän mutta en "Marttakerhon paskan" taputteluja.......
Herra vois olla hyvä ja pysyis asiassa...... Silti kommenttia suoltaa ......
Vaikka mitään et tietäis.....Sorry....
Valitettavasti nyt alkaa tulee takaisin "Tykillä"..... :D :D :D
Valitetavasti....
Elämä on.

ps.
Ja valitettavasti en enää koskaan tilaa Eerolalta/entiseltä Loka-Pojilta mitään eikä kukaaan muukaan meiltä.
Aikesemmin käytettin teitä muttei enää....
Tarvetta oli painehuuhteluille ja imuille....kun joku pissis heitti moonis-suojan pöntöstä alas.
Ja paskat tulvi johonkin huoneistoon.
Pidellään vanhoja kiintöstöjä noin 40000m2 ydinkeskustassa isolla kylällä.
Sorry...
Teidän kilpailijaltakin löytyy ja vielä halvemmalla.....
Oikeasti elämä on...... :D :D :D

Heguli 21.08.2015 20:31

Ihan miten vaan, mulla ei ole mitään tekemistä Eerolan kanssa :D
Pitää joutaa, hyvää yötä.

Mase 21.08.2015 20:37

Viimeksi muokannut..... :D:D:D ..... :D:D:D .....

H_Nietu 21.08.2015 20:37

Valehtelijoiden klubi.....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1244859)
Ihan miten vaan, mulla ei ole mitään tekemistä Eerolan kanssa :D
Pitää joutaa, hyvää yötä.

Oikein hyvää yötä....vaikka mun oletkin "paras kaveri".... :D :D :D
Ja kavereita mulla ei olekkaan......

pee 21.08.2015 21:08

Voiko chit chat osastollakin eksyä aiheesta ?? :D:D:D:D:D

H_Nietu 21.08.2015 21:18

Kuka tahansa voi eksyä missä tahansa...

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 1244871)
Voiko chit chat osastollakin eksyä aiheesta ?? :D:D:D:D:D

Niin kuin säkin aviapoliksen ympyrässä..... :D :D :D

Haittaakso se, no ei missään tapauksessa.......
Valitettavaa mutta totta....
Jokainen tehköön mitä oikeutetuksi katsoo olevan....ja varsinkin jos on omaa oikeuden siihen......
Silti....tyhmäksi täytyy kutsua jos virheistä ei opi....:D :D :D
Mun osalta tää on taputeltu......
Ja jos jolllain on vielä jotain niin ottakoon yhteyteyttä e-maililla tai soittakoon.

Sivu luotu: 07:35 (GMT +2).