![]() |
|
Tais ne kiveenhakatut julkasupäivät jäädä jonnekkin jos tyyliin puolen vuoden välein ilmestyy yks lehti...
|
Vuoden paras juttu!
No, tietty nuo julkaisupäivat!!!????
Oon hiukka pettynyt?? t. Ismo Ämmä Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mun mielestä lehteä ei tarvis tulla ku 2-3 kertaa vuodessa jos lehti olisi sellanen n 2 sentin paksu pläjäys.Noita tusina lehtiä on jo aivan tarpeeksi missä on muutama hyvä juttu ja muut kopsattu puolalaisen maaseutulehden takasivuilta.4x4 maailma on edelleen hyvä lehti eikä häiritse vielä vaikka ei tulisikkaan tasaisin välein postilaatikkoon.
|
Lainaus:
|
Jätetään selittelyt sikseen, nyt lehti on viimeinkin painossa ja lähtee postitukseen 5.7.
Sen verran on kuitenkin pakko sanoa, että kyvykkäitä avustajia ei ole liikaa tarjolla. Innokkaiden jutuntekijöiden kannattaa laittaa viestiä osoitteeseen: toimitus@4x4maailma.fi |
Kyvykkäitä tilaajia kuitenkin on?
sorry sarkasmi.... |
Lainaus:
|
Melkein tekisi mieleni sanoa "Mitäs mä sanoin..." :D
|
Ei mitään uutta itärintamalta.......
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mulle tuli tänään nippu myytäväksi....
|
Itellalla kesälomat pahasti päällekkäin vissiin...? Eli ei tullu alkuviikosta, jospa sitten loppuviikosta.
|
4x4 lehti!
Tänään tuli Helssinkin Malmille paksu ja kiiltävä lehti!
t. Ismo Ämmä |
Monipuolinen lukupaketti
Espooseenkin ilmaantu ihan postipojan jakelemana tänään :)
|
Welhomäelle myös, viel ei oo kyl ehtiny lukemaan...
|
Tänne myös, mutta oli aika joutuin luettu. :( Kisajutut ei vaan jaksa henkkoht kiinnostaa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta juttua jostain vanhasta maastoautosta kaipasin, ne ovat mielestäni mielenkiintoisia. Ja kannet tosiaan kiilsi kuin papin... öö, raamattu.? |
Lainaus:
melkee voi pläjäyttää KeTTu TeAmIn koko vuoden travellaukset jos kiinnostaa? :D |
Lainaus:
Olikos tuo kansien kiilto nyt hyvä vai huono, entä miten toimi muuten näin vähän erilainen kansi? :rolleyes: |
Lainaus:
|
Tehkää sellanen nostalgia pläjäys vanhemmista maastureista/maastokuormureista.Täältä voi tulla aloittaan jutun tekoa niin saatte ainakin mun autoista 2-3 eri tyyppiä heti näin alkuun.:)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 17:36 (GMT +2). |
|