Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Offarille morsian (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28675)

Hippanoppa 31.01.2014 16:25

No ei sinne ny kaikki offarit kerralla tietenkään sais mennä naista pelastaan, vaan niitä ois joku rajoitettu määrä.
Vaikka joku 5kpl kerralla sais kilpailla kuka sen naisen pelastaa :rolleyes:

Krisse 31.01.2014 17:30

Eikun ryhmä offarien akkoja keskelle korpea minimaalisin varustein ja sitten offarit kilvan perään pelastamaan omansa ettei hanipöö vallan vilustu ja saa kuolemanpöpöä mikä vie hedelmällisyyden ja estää lisääntymisen ja sitten katkeaisi miljaardivuotinen Af Von Tötterströmin suku vailla perillisiä ja biljaardiomaisuus olisi testamentattu Af Von Tötterstöm XIV:n toimesta (vuonna 1712 ekr) maahanmuuttajille.

Olisi siinä vähän enemmän pontta vinssaushommiin kuin vaan siinä että 'olimpa eka paikalla ehe ehe en saa kyl tät muijaakaa mut olin silti eka!'.

Hippanoppa 31.01.2014 17:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Krisse (Viesti 1098710)
Eikun ryhmä offarien akkoja keskelle korpea minimaalisin varustein ja sitten offarit kilvan perään pelastamaan omansa ettei hanipöö vallan vilustu ja saa kuolemanpöpöä mikä vie hedelmällisyyden ja estää lisääntymisen ja sitten katkeaisi miljaardivuotinen Af Von Tötterströmin suku vailla perillisiä ja biljaardiomaisuus olisi testamentattu Af Von Tötterstöm XIV:n toimesta (vuonna 1712 ekr) maahanmuuttajille.

Olisi siinä vähän enemmän pontta vinssaushommiin kuin vaan siinä että 'olimpa eka paikalla ehe ehe en saa kyl tät muijaakaa mut olin silti eka!'.

Tai sitten siinä kävis niin, et ne offarien omat akat jäis sinne korpeen kun offari pääsis siitä viimeinkin eroon :D ;)

Kaitsu67 01.02.2014 22:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1098514)
Taitais katsojaluvut olla kuitenkin liian pienet, tai mistäs sitä tietää...:rolleyes:

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1098670)
No siinä pitäs olla riittävän hyvä idea millä saatas niitä katsojia. Esim. niin et nainen kuskattas keskelle korpea ja offarijoukko pääsis sit sitä pelastaan sieltä :)
Ja sit katsojat sais äänestää seuraavan naisen joka sinne korpeen vietäs. Tai jotain tommosta :D

:) Kuulostaa suunnitelmalta, sä olisit vissiin ensimmäinen vapaaehtoinen pelastettava? :p Ja eka offari valk.... öh kuraisella autollaan voittaa neidon omakseen :D

Hippanoppa 02.02.2014 06:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1099236)
:) Kuulostaa suunnitelmalta, sä olisit vissiin ensimmäinen vapaaehtoinen pelastettava? :p Ja eka offari valk.... öh kuraisella autollaan voittaa neidon omakseen :D

Mä en usko et mua kovin iso joukko miehiä lähtis pelastaan, kun ulkonäkö on Matami Mimmin ja luonne Milla Magian tasoa, niin enköhän mä saisi sieltä metsästä kömpiä ihmisten ilmoille ihan omin avuin :D

FunJam 02.02.2014 11:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hitoy (Viesti 1098391)
Ja veit reffeille kulmakorpeen tuossa viimevuoden puolella.. ;) Vai oliko sama likka edes?

Ei. Se oli ihan kaveri vaan.:D tai sitten se edellinen silloin aikaisemmin.. tai jotain.. :rolleyes:
Tän kanssa käytiin kyllä pikaseen tän vuoden puolella piipähtamassa.

Nisseriina 03.02.2014 13:30

Se ei pelaa joka pelkää...Öö en oo kyllä heppatyttö vaikka hepat on kivoja,mutta tässä talossa ne majailee kompaktimmassa koossa peltikuorien sisällä.Sitten on kai pakko tunnustaa kuinka vanhaksi sitä muuttuikaa yhdessä yössä kun tärähti 40v mittariin :eek: jessus...Maasturia ei enää oo..toistaseks. Romujen rassaaminen on mukavaa siks niitä tääläkin on..Perkele tää o vaikeeta.. Mettässä majaillaa Tampereen seudulla.

Kaitsu67 03.02.2014 14:20

No niin T:reen poijjaat, näppikset kuumaksi... :D

Nisseriina 03.02.2014 20:23

Ei o pelkoo mutta pitää sitä koittaa kaikkee paitti omaa siskoo ja kansantanhuja :D

bluevan 03.02.2014 21:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1099758)
No niin T:reen poijjaat, näppikset kuumaksi... :D

Veikkaan et esim talvisotaan saa treffit Nissen kans herkästi sovittua ;)

Nisseriina 04.02.2014 11:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bluevan (Viesti 1099913)
Veikkaan et esim talvisotaan saa treffit Nissen kans herkästi sovittua ;)

Onnistuuhan se.Tarkotus ois lähtee sinne katteleen taas. :)

Nisseriina 07.03.2014 17:49

Kyllä on ollu laiha saalis..vähä niinku lähtis ongelle..ei sintin sinttiä. Luvan kera kerrottakoon että saanen lisätä oikeen oikean heppatytön myös tähän samaan ilmoon kanssani jos hällä kävis parempi tuuri mutta väitti kiven kovaan ettei osaa tänne tulla ilmottelemaa itestää joten mun kautta joutunee sen verra asioimaa että saa kyseisen neidon yhteystiedot. Onko tosiaan niin että jos akka osannee ite korjata rakkineensa se o kauhistus?? Uteliaisuudesta pakko kysyä, mutta Evelle saalista oisko?? Jaa nii ja Eve on 38v.

Racingrabbit 07.03.2014 18:15

Minä olen kyllä tullut yleensä hyvin toimeen heppatyttöjen kanssa... ;)

SD 4.4 TD 07.03.2014 19:01

Jos muija osaa korjata omat kulkineensa niin se on ISO peukku, mulle kelpais kyllä kiitos nam!! ;)

karisa 07.03.2014 19:15

Kesäkissaksi juu, mökki on Pälkäneellä ;)

Hippanoppa 07.03.2014 19:59

Nisseriina kuule, ku mä luulen et ei nää offarit oikeesti mitään naista taho. Ne on niin rakastuneita niihi peltihärveleihinsä, et ei ehi naisia katella :D ;)

pee 07.03.2014 21:20

kyllä mä vanhana ja varattuna en voi kuin sanoa, että oon kovasti hämmästynyt !!! http://www.freesmileys.org/smileys/s...shocked032.gif

neitoset suorastaan kerjää treffeille, eikäkö muka mitään tapahdu http://www.freesmileys.org/smileys/s...onfused005.gif

... mihin tää maa on menossa

karisa 07.03.2014 21:36

Edellisestä kun pääsin eroon, päätin et seuraavan pitää ymmärtää kalastuksesta, metsästyksestä ja maastoautoista ;) harrastuksina. Aikas vähissä ovat olleet ;)

454SS 07.03.2014 21:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja karisa (Viesti 1111314)
Edellisestä kun pääsin eroon, päätin et seuraavan pitää ymmärtää kalastuksesta, metsästyksestä ja maastoautoista ;) harrastuksina. Aikas vähissä ovat olleet ;)

Ymmärtäminen hyvästä itse harrastaminen (jokapaikkaanmukaantunkeminen) pahasta ;)

Heikki L 08.03.2014 00:27

Älä Ny, kyllä mä oleen tykänny ku tuo on lähteny mukaan välillä�� Joo ei siis joka paikkaan....

Nisseriina 08.03.2014 00:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 1111178)
Minä olen kyllä tullut yleensä hyvin toimeen heppatyttöjen kanssa... ;)

No sellane tuossa olis tarjolla...tuleeko kaupat? :D :D

Nisseriina 08.03.2014 00:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1111228)
Nisseriina kuule, ku mä luulen et ei nää offarit oikeesti mitään naista taho. Ne on niin rakastuneita niihi peltihärveleihinsä, et ei ehi naisia katella :D ;)

Ei sille si mitää voi..ei noi romut mullekka yhentekeviä ole että tasois ollaa :D

Nisseriina 08.03.2014 00:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja karisa (Viesti 1111314)

Ja on todella harvoja ukkoja jokka sulattaa sen että akkaki voi tykätä pelata autoje ja koneiden kanssa.Aletaa epäilee kaikkee iha pimeetä ja kehdataa se sanookki viä.

TsKo 08.03.2014 01:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina (Viesti 1111433)
Ja on todella harvoja ukkoja jokka sulattaa sen että akkaki voi tykätä pelata autoje ja koneiden kanssa.Aletaa epäilee kaikkee iha pimeetä ja kehdataa se sanookki viä.

No voi helvetti, tota ei tajuu.

Edelleen komppaan tota muutaman viestin takaista kommenttia et iso peukku siitä jos osaa (tai yleensä kiinnostaa) omien romujen korjaaminen:)

Mä oon kans päättäny et sit ku mä oon eronnu ni en ees yritä mitään kenenkään muun ku just jonkun hevosnaisen tai autoja ropailevan tai vanhasta musiikista pitävän kanssa yhtään mitään niin ei tuu sitä mielipahaa sitte:D

Nisseriina 08.03.2014 01:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja TsKo (Viesti 1111445)
No voi helvetti, tota ei tajuu.

Edelleen komppaan tota muutaman viestin takaista kommenttia et iso peukku siitä jos osaa (tai yleensä kiinnostaa) omien romujen korjaaminen:)

Mä oon kans päättäny et sit ku mä oon eronnu ni en ees yritä mitään kenenkään muun ku just jonkun hevosnaisen tai autoja ropailevan tai vanhasta musiikista pitävän kanssa yhtään mitään niin ei tuu sitä mielipahaa sitte:D

Siis minä oon niin saamarin tarkka siitä että en halua viiä autooka esim minkä korjaamolle jollei ole iha välttämätön pakko koska en luota siihe mitä ne sorkkii siihe..täytys olla kyttäämäs vieres ettei tyritä..joten o paras tehä ite ni tietää mitä o tehty ja miten..tietää sitte ketä syyttää jos menee joku pieleen :D :rolleyes: Apukin toki kelpaa ku sitä tarvitaa että en ny hampaat tanassa kimppuu käy että kukaa ei saa koskee :D :p

Sivu luotu: 10:04 (GMT +2).