![]() |
Lainaus:
Sun ja sun serkun kesäkisat. Eli jos teillä on pallot hukassa, niin ratkastaanko voittaja juomalla. Ensin sammunut häviää... Vai miten te ratkotte voittajan? Joko on tarpeeksi tarkasti? Otetaan kuitenkin kaapista uus kalja ja juodaan se |
Nämä kyläpubit on kyllä perseestä. Meininki täällä ainakin on ihan ok, mutta menee niin hemmetin aikaisi kiinni :mad:
|
Lainaus:
Ja sen karaoken jättää pois. |
Lainaus:
no me ei saatu serkun kanssa ratkastua kesäkisojen voittajaa.. :eek::eek: ;) ;) :eek: kuitenki äsken hommasin serkun kotio... :eek: ja eikä meist kumpikaan sammunut missään kohtaa mejn juopottelua.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! :eek: :confused::confused: !!!!!!!! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tosin vaatii kyllä uusinnan teiltä |
Son sit sormet paskana ko oon repiny koko illan tota olutta ja sen jälkeen mä muistin ton teräskielisen akustisen kepin eikä oo muuten kiva repiä sitä pari kolme tuntia tosissaan vaikka sormet on ku nippu ky####
|
muutaman koffin nautein vituix mennyttä päivää nollaamaan.. :eek:
|
Pian alkaa kotimatka täältä hevonvitusta (älkää Lapinlahtilaiset ottako vittuiluna :D). Ostin 18 pikkuista matkaseuraksi.
|
täs saa kohta korkata koffia :D
parin tunnin päästä rupeaa vieraat valumaan nokialta tännepäin.. :cool: |
Kotimatka etenee ja matkaseura vähenee..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Suurimpaa stressihätäännyskaaoksee pitää hetkeks istuu alas ja ottaa yks karhu..:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
nyt menee pirkkaa ja pajotetaa veljen xj:tä. pakko juuva tänää tumut et pystyy olee apparoimas huomen:p |
Siis suojakänni vai?
|
Lainaus:
|
|
Koti saavutettu tovi sitten. Ilta jatkuu natsin-raiskauksen ja Karhun merkeissä.
|
Hoi miullaki Pirkkaa pitkästä aikaa!
Oon kyl Pirkkani ansainnu tän päivän jälkee....:confused: |
Pari olutta ja huomenna töihin tokertamaan maata :D
|
tollasia helkkarin hulttioita löysin tontiltani.. :eek::eek: :cool:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=129580 |
Toisella on laatu Pirkkaa :D
|
| Sivu luotu: 10:36 (GMT +2). |