![]() |
|
Lainaus:
Mutta ei lannistuta, ilmoja kehiin rohkeasti. |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
toki itsekin olen joskus nuorena ja tyhmänä syyllistynyt tuohon madaltamiseen.. :eek: enää olen vaan se piste sieltä perästä.. ;) |
Lainaus:
Täytyy pitää mielessä moinen kommentti ;) |
Senssit
:D
Linkitetäänpäs tämä risteilyajatus tähän topicciin :D http://forums.offipalsta.com/showthr...22#post1080422 |
Lainaus:
|
Lainaus:
Et vissiin klikannut linkkiä ja nähnyt mikä ketjun kohta siinä oli.... :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mjaaha.. Tämä offari muuttaa jeepillä ajavan heppatytön kanssa saman katon alle.. Bonuksena saan tietysti toimia Jeepin mekaanikkona.. :o
|
Lainaus:
Niitäkin on vaan kiva näprätä!:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Bonarinahan tässä on se, että tytöllä on oma talli, jossa lämmin konehalli ja 7 hehtaaria metsikköä.. yksi mekaaninen nelikko on jo siirretty tutustumaan luomuversioihin ja maastoon.. :p
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Vaan panitteko merkille - tai lähinnä kertoivatko morsiamenne - että Maajussille morsian -sarjassa oli maajussi millä oli melko katu-uskottavaan setappiin rakennettu HJ (?) |
Kaikki xxxxxx:lle - morsian, viidakon ja maatilan prinsessat ym. vastaavat ohjelmat on kyllä ihan katsomatta, aikansa voi käyttää kyllä huomattavasti paremmin ja hyödyllisemmin :rolleyes:
POIKKEUS olisi jos töllöstä tulisi ohjelmat Offarille Morsian tai Offariprinsessat tai Offarin ja Heppatytön metsäseikkailut :p :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
No kuvaa en viitti tänne laittaa, mutta helposti naiseksi tunnistaa. :rolleyes: Liki parikymmentä vuotta treenannut/kilpaillut esteratsastusta. Ootko koskaan nähnyt lihavaa esteratsastajaa. :eek: Joo ja ammatiltaan ampulanssin ensihoitaja. Mun tapauksessa sekin katsotaan kai eduksi.. :D |
Lainaus:
Ja veit reffeille kulmakorpeen tuossa viimevuoden puolella.. ;) Vai oliko sama likka edes? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja sit katsojat sais äänestää seuraavan naisen joka sinne korpeen vietäs. Tai jotain tommosta :D |
:D
Hyvä idea.. Saattais vaan mennä ihan hirveäks kilpa-ajoksi..:D |
Sivu luotu: 03:43 (GMT +2). |
|