![]() |
eli siis http://www.youtube.com/watch?v=0NLDUnSrzqU :D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
Oonks mie ainuu sunnareitten vetäjä:confused:
|
...
Virun valgeaa ja mol.fi. Miksiköhän kaikki opiskelija jobit on aina vuokrafirman kautta? :mad:
|
Ei ne vuokrafirmat välttämättä mitään pahoja oo. yrittäjä kun vuokraa työntekijän niin joutuu maksamaan enemmän mutta pääsee epäpätevistä helposti eroon, toisaalta työntekijä jos on vuokrafirman välittämänä pätevä ja kätevä, tosin pienemmällä palkalla, yrittäjä joka on kyseisen työntekijän vuokrannut yleensä kaappaa tämän omalle palkkalistalleen ja sillä oikeella palkalla.
|
..
Periaatteesta en vain oikein perusta noista vuokrafirmoista. Soitellut pariin paikkaan ihan suoraan jotka hakenut vuokrafirman kautta työntekijää, että onko mahollista tulla ihan suoraan samalla palkalla kuin oisi maksanut vuokrafirman kautta ja samoilla ehdoilla eli pihalle kun ei tarvii enää. Ei onnistu jostain syystä tämmönen menettelytapa :(
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hitto.. Miähän olen jo taas heti maanantaina kapakassa..:D:D
|
Pikku lauantai..:p Onks tääl muita juoppoja ku miä?:D:D
|
juu on!minä just heräsin
|
Otitko välikuoleman vai heräsitkö muuten vaa?:D:D
|
kunhan ny vaan huilin välillä :)
kun aloittaa aikasin aamulla niin se vähän alkaa väsyttää alkuillasta |
Onse hyvä et joku muukin tykkää kaljasta keskellä viikkoa..:p::p
|
työttömänä on pakko joskus ottaa
rupee toi työnhaku niin pännimään' 20 paikkaa hakenu ja 1 tuli vastaus et ei tällä kertaa muut ei edes vaivautunu |
Onneks( tai no, tällä hetkellä tuntuu että harmiks:D) pitää taas aamulla raahautua töihin..
|
ei oo puoleen vuoteen ollut sitä "ongelmaa"
|
Toikii on kyl harvinaisen vittumainen tilanne..:/:/
|
ootkos sami89 "naamaraamattussa" elikäs fb:ssä mukana
|
Kyllähän miä aiellä olen..;) Kun on joka paikkaan pitäny ittesä tunke..:D
|
Eilinen "pari kaljaa töiden jälkeen" venähti täysimuotoiseksi kaljanjuonti/karaoke kekkereiksi. Nyt olo on sen mukainen. Vesi on hyvää.
|
Eilen oli harjakaiset. Syötiin piiiitkän kaavaan mukaan ym, sitte jatkoille baariin. Siinä tuli kovaan känniin. Elämäni kalleimman paukun join, pomo tarjos jonkun viskin, 4 senttiä makso 130€.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ensimmäinen maistuu aina parhaalta:p:p Vaik tää onkii jo kolmas;)
|
Sivu luotu: 04:34 (GMT +2). |