Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Offaajien ammatit. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84793)

SauliS 30.05.2011 20:05

Muitakin epäonnisia insinöörejä liikenteessä :D
Rekan ajoon olen taas päätynyt, bulk-säiliöautoa lähinnä ulkomaanliikenteessä.. Toistaiseksi ainakin. Siis kunhan tämä saikku loppuisi!
Olen toiminut mm. liikenteenhoitajana/ajojärjestelijänä ja autokorjaamon työnjohtajana. Mutta siihen siistiin sisätyöhönkin kyllästyy.. ;)

Masai 30.05.2011 20:23

Työ, oli vähän outo sana, mutta kun oikein muistelee niin olen kuullut tuolla esson baarissa joidenkin moista sanaa käyttäneen. Sen tarkemmin ei oikeen ole vielä auvennut sen sanan merkitys.

hpotteri 30.05.2011 20:32

Pultsari!

Pauli 30.05.2011 20:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 771686)
Autoasentaja, moottoriasentaja, laitosmies, yleismies...

Autoasentaja, moottoriasentaja, rengasasentaja, talonmies, huoltomies, yleismies...

-Captain- 30.05.2011 20:46

koulutukselta: AsiakaspalveluMerkonomi -98..

mut 10 vuotta tullu täysperän rattia pyöriteltyy.
tällä hetkellä ketjupurkuhakeyhdistelmä,koukkulavayhdistelmä, sorakasettiyhdistelmä ja puutavarayhdistelmä on niitä mitä ajelen epäsäännöllisesti, myös huollot ja remontit kyseisiin mutta päätyönä saman firman hakkuria ajelen ja huollan.. välillä myös firman muiden autojen/perävaunujen hitsaukset ja remontit..

mparty 30.05.2011 20:53

Teku tuli käytyä, sähköinsinöörin paperit; sulautetut järjestelmät eli nörtti mikä nörtti :D

'Vanhalla väsyneellä gorillalla' näppiskää naputeltu ja monitoria tuijotettu jo kohta 15v...

kartsa69 30.05.2011 21:21

Levyseppä-hitsari lukee papereissa,mutta laitosmiehenä 21 vuotta

matti.v 30.05.2011 21:23

autonasentaja. tällä hetkellä vastaan kainuun alueen suzuki ja isuzu merkkihuollosta ja varaosakaupasta.:o yksin:p

Nerd-O 30.05.2011 22:05

Mulla lukeekin käyntikortissa hienosti ja ytimekkäästi Asiantuntija ;)

Voiko parempaa titteliä olla? Sitä en muista lukiko työsopparissa taas tekninen asiantuntija. Mut nörtin hommia tehty jo yli 15v.

Rytari 31.05.2011 01:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Masai (Viesti 771696)
Työ, oli vähän outo sana, mutta kun oikein muistelee niin olen kuullut tuolla esson baarissa joidenkin moista sanaa käyttäneen. Sen tarkemmin ei oikeen ole vielä auvennut sen sanan merkitys.

olikko vähä kaempana kotoa jos ne sanokin että "työ ette pääse sisään!"

temmi_hoo 31.05.2011 05:11

Kyllästyin sisänörtin hommiin ja valmistun tulevana lauantaina sähköasentajaksi. Hommissa oon jo ja on tää kivampaa, mitä nyt aamulla pitää herätä aiemmin.

Eetza 31.05.2011 07:32

Muovitekniikan ingenjööri koulutukselta ja rakenne asiantuntija lukee otteessa tällä hetkellä. Ennen tota tuli opiskeltua mallinrakentajaksi ja tehtyä rakennus hommia ja ajeltua hinuria ja kuokkia... Ne oli kivoja hommia... Tämä pääosin avokonttorissa istuminen ei oikee oo mun juttu. Tekis miel liikkua hiukan enempi työn ohessa....

Angelo 31.05.2011 08:51

Yrittäjä, Kelloseppä. Kolmannessa polvessa mennään, pojan yritän kyllä ohjata jonnekkin muualle. NHL tähti, F1 kuski, jotain sillä linjalla.:)

opelman 31.05.2011 10:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nippan (Viesti 771449)
tällähetkellä hautuumaanvastaajana hommissa...
:D

Muista sitten kun menet töihin aamulla sanoa, Jaloitella saa, mutta alueelta poistuminen kiellety... sanoi kerran haudan kaivaja kun joku pymmi oli sammunu keskeneräiseen hautaan, ja lähti pakoon.. Mut joo takas asiaan.. :rolleyes:

Kankku 31.05.2011 10:39

koulusta saaduissa papereissa lukee VENEENRAKENTAJA.
nykyään koitan tehdä metallista mitä pyydetään, usein ne pukkaa mutkalle vääntymään eli ammattina vois olla vaikka TERÄSMIES.:p

tiipe 31.05.2011 11:02

levyseppä-hitsaaja lukee koulupapereissa vahon hommissa oltu muutama joskus sen jälkeen rekkakuskina eteen päin .

Mikki 31.05.2011 12:01

Rasvasormi

palattu takas alkulähteille, eli korjataan kaikkea perseestä perämoottoriin. Työnantajan laitteet kuljettaa kohdusta melkein hautaan, joten kaikki pitää tehdä mitä ovesta sisään ajavat.

Ja yks homma on johon en suostu: pienten ihmisten asentaminen miesten sisään... Siinä lähtee henki aikas monelta ja lopux varmaan itteltäki!!!
Muutoin joka päivä on hyvä päivä. Aina lähempänä eläkettä!!!!

Ja koulupapereissa lukee:
- automekaanikko
- dieselmekaanikko
- tietoliikennetekniikan insinööri (AMK)

ja sit kurssipapereita onkin kuin laskuja postilaatikossa....

OT: Fairy on silkkaa kusetusta, koska paketissa lukee "poistaa rasvan ja lian". Pessyt itseäni sillä jo useammankerran eikä keskivartalon lihakset tule millään näkyviin...:D ja kädet edelleen mustana...

AlluK 31.05.2011 14:01

Ei tainnu ketjun aloittaja viällä muistanu laittaa omia tiatojaan :rolleyes:
t: tyäläinen

Larsanjus 31.05.2011 15:40

Sähkömasentajan paperit on koulusta saatu, mutta tälläerää kyllä oma firmanpuolikas tekee kaikenlaista muutaki, märkätilaremontteja ja pienimuotosta metallirakennetta.
Jokatyömies vois olla osuva titteli.
Jotain kätevää sähkärin tms. jobia oon koittanu katella josko osuis kohalle, vois ruveta taas ihan palkolliseks..

Rompe1 31.05.2011 19:17

Kone- ja metalliteknikko vuodelta -98.
Sitten ollaan oltu yhdistelmäajoneuvonkuljettajana, huoltopäällikkönä, korjaamopäällikkönä, projektipäällikkönä, yksikönjohtajana, ja toimitusjohtajana.

Palokunnassa vuodesta -92, ja edelleen ollaan myös. Siellä on käyty melkein kaikki kurssit.

Lisäksi oon käyny kuljetusyrittäjän erikoisammattitutkinnon, tuotekehittäjän erikoisammattitutkinnon, yrityksenkehittäjän erikoisammattitutkinnon, peruskoulua, ja elämänkoulua.

Tällähetkellä ollaan väliaikaisella eläkkeellä.

ez-boy 31.05.2011 19:53

Autoja korjataan töissä.

Muita ammattinimikkeitä on kertynyt:
-rakennusmies
-neulosviimeistelijä
-nastoittaja
-flexopainaja (tarrapaino)
-järjestysmies

opelman 31.05.2011 21:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja AlluK (Viesti 771891)
Ei tainnu ketjun aloittaja viällä muistanu laittaa omia tiatojaan :rolleyes:
t: tyäläinen

Ainiin.:rolleyes: Nii. kyllä, olen koulussa. Ja lomilla/vp:llä olen töissä. Nyt kesä-aikaan raivaamassa (ja en ole raivaamassa/raivona ihmisille;)) ja turve tuotannossa ja polttoaina pisnestä hoitaa nurmikone.. :cool:
JA missäs picu yms. kutunjuuston yms. jätkät on? Niin! Ja näin offtopiciks, paljos on muuten foorumilla naisia?? :O

mikjus 31.05.2011 22:14

Järjestelmäasiantuntija.

bj45lava 31.05.2011 22:26

Korjaamopäällikkö

KoniJeep 01.06.2011 00:06

Developingchief / shareholder =joka paikan höylä...

Sivu luotu: 12:20 (GMT +2).