Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Todella pahaa ruokaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=82324)

sjeeppi 21.03.2013 17:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hompppa_ (Viesti 751684)
Voisilmäpullaa jossa voin sijasta kylmää pottumuussia :eek:

Sulla unohtu se voinokare siitä päältä, on hyvvää

Teme74 21.03.2013 18:11

Mä olen syönyt aika paljon kaikkea mikä ei aina niin hyvältä ole maistunut. Tarpeeksi nälkä kun on, niin silloin syö mitä vaan:D
Kaikken pahimpana mitä olen syönyt kun olin kiertelemässä aasiaa, oli sellainen joku kissantapainen eläin. Se kyllä laitettiin viidakossa nuotiolla ja oli ihan syötävää. Sain(jouduin) kuitenkin anglosaksina syödä sen kielen. Se piti syödä raakana:eek: Se ei kyllä maistunut hyvältä:D Jälkeenpäin kuulin, että ko. kissalajike on uhanalainen:D:D

ssuvik 21.03.2013 18:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 (Viesti 985914)
Mä olen syönyt aika paljon kaikkea mikä ei aina niin hyvältä ole maistunut. Tarpeeksi nälkä kun on, niin silloin syö mitä vaan:D
Kaikken pahimpana mitä olen syönyt kun olin kiertelemässä aasiaa, oli sellainen joku kissantapainen eläin. Se kyllä laitettiin viidakossa nuotiolla ja oli ihan syötävää. Sain(jouduin) kuitenkin anglosaksina syödä sen kielen. Se piti syödä raakana:eek: Se ei kyllä maistunut hyvältä:D Jälkeenpäin kuulin, että ko. kissalajike on uhanalainen:D:D

Et sattumoisin tee Madventures-nimistä ohjelmaa televisioon?
:D

Teme74 21.03.2013 18:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 985915)
Et sattumoisin tee Madventures-nimistä ohjelmaa televisioon?
:D

En tee:D

helmapelti 21.03.2013 21:30

Saarioisten broilerpyörykät, oli varmaan pelkistä nahoista tehty. Koirakin katteli niitä kauan lattialla ja oli sen näköinen että onko noi pakko syödä.
Juniorina ruusukaaleja ei meinannu saada kurkusta alas, nykyään menee kaikki ja sen huomaa.

tiipe 21.03.2013 21:34

Venäläinen rustomakkara suojalasit päähän ja paistamaan .

Jari 21.03.2013 22:03

japanilaisen pikaruokalan mustekalapullat... ne oli aika jyrkkää evästä mitä viimeaikoina on maistanut

mikkoimp 22.03.2013 22:15

omituiseksi makuyhdistelmäksi voisin myös kuvailla silli-lauantaimakkara-kurkku leipää ja keitettyä vettä jota yhdessä paikassa töissä ollessa tarjottiin.

kaverin äiteen tekemät sushit tulivat ylös, oli kyllä niin karmea keväisen juuri sulaneen meren maku.

Jappi 23.03.2013 01:49

Hapankaali.

young n dum 23.03.2013 01:53

viipurin torilta joskus aikanaa tarttu Calmarin kanssa ilmeisesti liha myllyn läpi jauhettu kulku koira:) ei se pahaa ollu mut luita tuli pikku kupposesta yks täys kourallinen:D

ja maksa hommeleita ei pysty syömään.. mielummi vaik mikro lämmintä koffia.

Ambula 23.03.2013 04:42

Oon vissiin sattunut alottajan kanssa samaan ravinteliin, aprikoosilihapullat oli aika eksoottinen kokemus...

Mieleen on myös jäänyt ala-asteen traumat.. Keittäjät lappas ruuat lautaselle, ja kaikki piti syödä. Usein just tiistaipäivänä oli seuraava gastronominen herkku: Pinaattilättyjä (pelkältään ihan ok), perunaa, kaalisalaatti ja valkokastike. Mitä vittua??? Oliko se lätty niinku pihvin korvike? Ja tätä oli usein. Perunoissa oli vielä semmonen paksu kuori / kelmu, mikä syntyy kun perunat tulee valmiiksi kuorittuina tms.

ssuvik 23.03.2013 10:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ambula (Viesti 986579)
Mieleen on myös jäänyt ala-asteen traumat.. Keittäjät lappas ruuat lautaselle, ja kaikki piti syödä.

Mun ala-asteen traumat ruoan suhteen liittyy siihen, ettei ruokaa saanut koskaan tarpeeksi. Ekalla santsikierroksella kyllä sai safkaa, muttei enää toisella :eek::D

farmari 23.03.2013 11:51

Ilmeisesti lehmän mahalaukku ja keitetty käärme. Yökötystä.

Pörö 23.03.2013 14:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ambula (Viesti 986579)
Oon vissiin sattunut alottajan kanssa samaan ravinteliin, aprikoosilihapullat oli aika eksoottinen kokemus...

Mieleen on myös jäänyt ala-asteen traumat.. Keittäjät lappas ruuat lautaselle, ja kaikki piti syödä. Usein just tiistaipäivänä oli seuraava gastronominen herkku: Pinaattilättyjä (pelkältään ihan ok), perunaa, kaalisalaatti ja valkokastike. Mitä vittua??? Oliko se lätty niinku pihvin korvike? Ja tätä oli usein. Perunoissa oli vielä semmonen paksu kuori / kelmu, mikä syntyy kun perunat tulee valmiiksi kuorittuina tms.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 986624)
Mun ala-asteen traumat ruoan suhteen liittyy siihen, ettei ruokaa saanut koskaan tarpeeksi. Ekalla santsikierroksella kyllä sai safkaa, muttei enää toisella :eek::D

Ala-asteen kellarikeittiössä valmistettu kielikeitto...... Njammmmm....Not!

wikke 23.03.2013 16:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 986572)
Hapankaali.

On sitten hapankaaleja ja hapankaaleja, aika isolla erolla.

Kuuluu maksaruokien ohella niihin jotka helppo sössiä vituiksi.

pesix 23.03.2013 20:59

Lihaperunalaatikko, ei ollu maitoa eikä munia niin piti soveltaa, laitettiin kaljaa :(
Yks haarukallinen ja lenti laatta :)

A-P 24.03.2013 10:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 985584)
Tallink-Starin hampurilainen. Jauheliha pilaantuneen makuista, ei pystynyt syömään.:(

Niin samaa kokemusta! Ei ole tullut sittemmin tallinkeillä syötyä.

Ennakkoasenteista vapaana itseäni pitävänä olen syönyt kaikkea mitä on tarjolla ollut, ja yleensäkkin hakenut uusia kokemuksia tällä(kin) saralla. Tästä johtuen en pidä ruokaa, joka on laittetu kelvollisista aineksista ja tarjotaan kelvollisissa olosuhteissa koskaan pahana.

Eksotiikan hakeminen väkisin, kuten näissä valtakunnallisissa ruokalaketjuissa, saa tylyn tuomion. Saa hävetä, kun ulkomaiset vieraat ihmettelevät esimerkiksi pitkällä otannalla suomalaisen ruoan olevan kovin makeata. Selittele siinä sitten Amican edustavan aivan jotain muuta kuin suomalaista kulttuuria.

Sivu luotu: 14:51 (GMT +2).