![]() |
MOT
Lainaus:
|
Nyybitestiä moderaattoreille, kukas fittu mää oon? Nimimerkin saa sanoa.
|
Lainaus:
|
nyyppätesti kakkonen, kuka ***tu mä sitten oon?
|
Ajautuukohan tämänkin topickin tarkoitus kohta pois raiteiltaan :cool:
|
Lainaus:
|
Ip
Aihetta sivuten,käyneeköhän se vaikkapa näin?
|
IP
Lainaus:
|
Lainaus:
Eikä ole tarkoitus sekoittaa topikkia, kunhan vaan testasin modejen taitoja. |
Hoh Ho hoo:
|
Äänestyksen vaihtoehdot oli valittu iha vituix. nyt vastaan oli viisi vaihtoehtoa, ja puolesta vain yksi. Tämä saa aikaan vain sen että vastaan-äänien hajonta leviää viiteen eri vaihtoehtoon, kun taas puolesta olevat menee vain yhteen.
Helpommin tulkittavan siitä olisi saanut jos vaihtoehtoja olisi ollut vain tasan kaksi. Sinänsä ihan ok polli jos ajattelee sen olevan neuvoa antava modeille. Modejen ehkä tulisi kuunnella mitä käyttäjät täällä ajattelevat. Tohon kummeli pätkään repesin, mä meen tuubista kattoon het muutanman illan ratox :D |
Kiitos ystäväiseni, jotka äänestitte vastaan.
Tämmöinen äänestys demokratia ei toimi, täyttä lobbausta. Suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista kompetenssia vastata analyyttisesti, vastaatte tunnepohjalta ja sen mukaan mitä olette kuullu. Optimaalista tilaa ei voida saavuttaa koskaan. Päätöksentekijät ovat aina lobbauksen ja manipulointihankkeiden kohteena, niin politiikassa kuin internetfoorumeillakin. Lobbauksessahan ei ole kyse lahjomisesta, vaan mielipidevaikuttamisesta. |
Leka rupes arrogantiksi. :D
|
Lainaus:
|
Hmmm ?
kukahan lobbaa ja ketäkin, vaihtoehdot tuli valittua hyvin, ainakin niiden mielestä, joita VonLeka on otttanut päähän.
Jos kaikki olisi hyvin olisi 100% äänistä kohdalla; Annetaan olla entisillään. (ellei leka itse olisi sittenkin äänestänyt itseään vastaan) |
Ei kyllä ole omaa palstan seuraamista harmittanut lainkaan kirjoittelut ja jos siltä tuntuu, niin katsoo Lekan aloittamia topicceja, kun niissä kuitenkin löytyy toinen katsanta asioihin.
Toisaalta, persoonia mahtuu porukkaan ja en oikein osaa nähdä missä olisi kirjoittelullaan kiusaa tehnyt. Ja hyvähän se on puheenaiheita saada pinnalle, vaikkei ne nyt ihan kaikkein tieteellisimpiä tai elämään vaikuttavimpia olekkaan.. |
Äänestämisen ilosta tätä tehdään
Lainaus:
Uskoisin jo VonLekankin ymmärtävän että ei se niin kivaa olekkaan. Kyllähän Lekalta tulee ihan asiallisiakin viestejä ja sen varmaan kaikki tiedämme, mutta kyllä tuo paltstalaisten mielipide jotain kertoo. Nyt sitten on turha enään kommentoida sitä että Lekan puolesta ei ollut kuin yksi vaihtoehto, siihenhän on voinut jokainen laittaa rastin tai niinkuin mielipiteensä, mitä mieltä on kyseisestä Herrasmiehestä. Positiivisessa mielessä tämäkin äänestys on tehty, palstalaiset itse äänestää miten haluaa. Lopputulos ratkaiskoon ja modet tekee sen minkä toteavat meidän kaikkkien puolesta oikeudenmukaisemmaksi. Kiitos kumminkin kaikille kiinnostuneille ja aiheen ulkopuolisillekkin kommenteille, tämä on kumminkin meidän Offareiden ja sitä aloittelevien ihan oma henkireikä, kun ei vielä pääse jängälle hiipimään. |
Muistakaa lapset, inter naaZ foorumilla ei ole sananvapaudenkanssa juurikaan mitään tekemistä...
eikä myöskään demokratiaa.. Joten tälläiset äänestykset ovat vähintään arveluttavia. Käyttäkää sitä ignorelistaa jos puristaa, ja kaikkia "uusia" topikkeja ei tarvitse lukea, jos tuntuu että aloittaja ei ole teidän suosikkikirjoittaja. Jari |
VonLeka
45,13% on tällä hetkellä lekan hyväksi ja se kertoo oikestaan siitä että pieni häiriköinti olisi sallittavaa joka osastolla.
Omasta mielestä tämä, ei ole hyvä suunta. |
Lainaus:
Myöskin kannattaa harkita sitä onko itse oikealla foorumilla/osastolla. |
Lainaus:
ite en kukkahattuja käytä,enkä bannia kannata :D |
Lainaus:
haluaisin että täällä ois nappi jolla voisin hävittää kaikki palstalaiset kivuttomasti. ns. total suicide. tämä on viimeinen kirjotukseni tänne palstalle. kiitos ja näkemiin |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 06:57 (GMT +2). |