Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   VonLeka banniin (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=81032)

sjeeppi 13.02.2011 20:03

MOT

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 739859)
On se hienoo että Leka puolustautuu ja tituleeraa itsensä vielä koko ihmiskunnan sieluksi, eli kuten jo moni arvaakin, niin tämäkin postaus on Lekan tekemä.

Ja tämän vuoksi tämäkin äänestys on esimerkiksi täällä

Rekisteröimätön 13.02.2011 21:47

Nyybitestiä moderaattoreille, kukas fittu mää oon? Nimimerkin saa sanoa.

offroadjouni 13.02.2011 21:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 740003)
Nyybitestiä moderaattoreille, kukas fittu mää oon? Nimimerkin saa sanoa.

Sisua45 siellä huutelee... Mutta helppoa se IP on vaihtaa niin että sitä ei voi jäljittää.

Rekisteröimätön 13.02.2011 21:59

nyyppätesti kakkonen, kuka ***tu mä sitten oon?

Pumba 13.02.2011 22:04

Ajautuukohan tämänkin topickin tarkoitus kohta pois raiteiltaan :cool:

offroadjouni 13.02.2011 22:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 740006)
nyyppätesti kakkonen, kuka ***tu mä sitten oon?

Löytyy montakin nimeä teidän firmasta, mutta vaikea sanoa kuka tällä kertaa.

Rekisteröimätön 13.02.2011 22:09

Ip

Aihetta sivuten,käyneeköhän se vaikkapa näin?

sjeeppi 13.02.2011 22:21

IP

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 740012)
Aihetta sivuten,käyneeköhän se vaikkapa näin?

Tottahan tuo on että ip.n voit vaihtaa, joka kommenttin. Minä en ole kokenut sitä tarpeelliseksi, ainoastaan silloin kuin se on pakonomaista, johtuen palveluntarjoajasta ja niiden laitteista ja saahan tuon oman ip.n suojattuakin jos haluaa

sisua45 13.02.2011 22:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 740005)
Sisua45 siellä huutelee... Mutta helppoa se IP on vaihtaa niin että sitä ei voi jäljittää.

Juu, minä se olin. Ja se oli ainoa viesti minkä olen ilman nimimerkkiä kirjoittanut piiitkään aikaan.

Eikä ole tarkoitus sekoittaa topikkia, kunhan vaan testasin modejen taitoja.

HRD 13.02.2011 23:31

Hoh Ho hoo:

T€€MU 14.02.2011 00:00

Äänestyksen vaihtoehdot oli valittu iha vituix. nyt vastaan oli viisi vaihtoehtoa, ja puolesta vain yksi. Tämä saa aikaan vain sen että vastaan-äänien hajonta leviää viiteen eri vaihtoehtoon, kun taas puolesta olevat menee vain yhteen.
Helpommin tulkittavan siitä olisi saanut jos vaihtoehtoja olisi ollut vain tasan kaksi.

Sinänsä ihan ok polli jos ajattelee sen olevan neuvoa antava modeille.
Modejen ehkä tulisi kuunnella mitä käyttäjät täällä ajattelevat.

Tohon kummeli pätkään repesin, mä meen tuubista kattoon het muutanman illan ratox :D

VonLeka 14.02.2011 00:23

Kiitos ystäväiseni, jotka äänestitte vastaan.

Tämmöinen äänestys demokratia ei toimi, täyttä lobbausta.
Suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista kompetenssia vastata analyyttisesti, vastaatte tunnepohjalta ja sen mukaan mitä olette kuullu.
Optimaalista tilaa ei voida saavuttaa koskaan. Päätöksentekijät ovat aina lobbauksen ja manipulointihankkeiden kohteena, niin politiikassa kuin internetfoorumeillakin. Lobbauksessahan ei ole kyse lahjomisesta, vaan mielipidevaikuttamisesta.

Samsonite 14.02.2011 17:45

Leka rupes arrogantiksi. :D

Heguli 14.02.2011 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite (Viesti 740243)
Leka rupes arrogantiksi. :D

Mutta Lekalla onkin komtetenssia !!

sjeeppi 14.02.2011 19:56

Hmmm ?

kukahan lobbaa ja ketäkin, vaihtoehdot tuli valittua hyvin, ainakin niiden mielestä, joita VonLeka on otttanut päähän.
Jos kaikki olisi hyvin olisi 100% äänistä kohdalla; Annetaan olla entisillään.
(ellei leka itse olisi sittenkin äänestänyt itseään vastaan)

pt. 14.02.2011 20:10

Ei kyllä ole omaa palstan seuraamista harmittanut lainkaan kirjoittelut ja jos siltä tuntuu, niin katsoo Lekan aloittamia topicceja, kun niissä kuitenkin löytyy toinen katsanta asioihin.

Toisaalta, persoonia mahtuu porukkaan ja en oikein osaa nähdä missä olisi kirjoittelullaan kiusaa tehnyt. Ja hyvähän se on puheenaiheita saada pinnalle, vaikkei ne nyt ihan kaikkein tieteellisimpiä tai elämään vaikuttavimpia olekkaan..

sjeeppi 16.02.2011 20:53

Äänestämisen ilosta tätä tehdään

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pt. (Viesti 740296)
Ei kyllä ole omaa palstan seuraamista harmittanut lainkaan kirjoittelut ja jos siltä tuntuu, niin katsoo Lekan aloittamia topicceja, kun niissä kuitenkin löytyy toinen katsanta asioihin.

Toisaalta, persoonia mahtuu porukkaan ja en oikein osaa nähdä missä olisi kirjoittelullaan kiusaa tehnyt. Ja hyvähän se on puheenaiheita saada pinnalle, vaikkei ne nyt ihan kaikkein tieteellisimpiä tai elämään vaikuttavimpia olekkaan..

Ei minullakaan henkilökohtaisesti ole mitään VonLekaa vastaan, mutta muutama kirjoittelu Nyybinä ja omiin aloittamiin kommentteihin vastaaminen ja itsensä kanssa provoileminen pisti minut laittamaan tämänkin äänestyksen.

Uskoisin jo VonLekankin ymmärtävän että ei se niin kivaa olekkaan.

Kyllähän Lekalta tulee ihan asiallisiakin viestejä ja sen varmaan kaikki tiedämme, mutta kyllä tuo paltstalaisten mielipide jotain kertoo. Nyt sitten on turha enään kommentoida sitä että Lekan puolesta ei ollut kuin yksi vaihtoehto, siihenhän on voinut jokainen laittaa rastin tai niinkuin mielipiteensä, mitä mieltä on kyseisestä Herrasmiehestä.

Positiivisessa mielessä tämäkin äänestys on tehty, palstalaiset itse äänestää miten haluaa.

Lopputulos ratkaiskoon ja modet tekee sen minkä toteavat meidän kaikkkien puolesta oikeudenmukaisemmaksi.

Kiitos kumminkin kaikille kiinnostuneille ja aiheen ulkopuolisillekkin kommenteille, tämä on kumminkin meidän Offareiden ja sitä aloittelevien ihan oma henkireikä, kun ei vielä pääse jängälle hiipimään.

Jari 16.02.2011 21:02

Muistakaa lapset, inter naaZ foorumilla ei ole sananvapaudenkanssa juurikaan mitään tekemistä...

eikä myöskään demokratiaa..

Joten tälläiset äänestykset ovat vähintään arveluttavia.

Käyttäkää sitä ignorelistaa jos puristaa, ja kaikkia "uusia" topikkeja ei tarvitse lukea, jos tuntuu että aloittaja ei ole teidän suosikkikirjoittaja.

Jari

sjeeppi 18.02.2011 23:54

VonLeka

45,13% on tällä hetkellä lekan hyväksi ja se kertoo oikestaan siitä että pieni häiriköinti olisi sallittavaa joka osastolla.

Omasta mielestä tämä, ei ole hyvä suunta.

VonLeka 19.02.2011 00:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi (Viesti 741792)

Omasta mielestä tämä, ei ole hyvä suunta.

No ehkäpä jos on kukkahattu päässä, sen poisottamista kannattaa välillä harkita.
Myöskin kannattaa harkita sitä onko itse oikealla foorumilla/osastolla.

Rytö 19.02.2011 00:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 741813)
No ehkäpä jos on kukkahattu päässä, sen poisottamista kannattaa välillä harkita.
Myöskin kannattaa harkita sitä onko itse oikealla foorumilla/osastolla.

Mutta tällä hetkellä 54,87% on sitä mieltä että asialle pitäis jotain tehdä... se on valtaosa.

ite en kukkahattuja käytä,enkä bannia kannata :D

VonLeka 19.02.2011 01:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytö (Viesti 741820)
Mutta tällä hetkellä 54,87% on sitä mieltä että asialle pitäis jotain tehdä... se on valtaosa.

ite en kukkahattuja käytä,enkä bannia kannata :D

Kunnioitan valtaosan päästöstä, tuhotkaa tunnukseni. Mutta tehtää se jo tänään ja heti!

haluaisin että täällä ois nappi jolla voisin hävittää kaikki palstalaiset kivuttomasti. ns. total suicide.

tämä on viimeinen kirjotukseni tänne palstalle. kiitos ja näkemiin

Rytö 19.02.2011 01:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 741821)

Onko noin?

sisua45 19.02.2011 01:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytö (Viesti 741823)
Onko noin?

Ei tule olemaan, kohta leka taas palaa...

Harzaa 19.02.2011 01:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 741821)
Kunnioitan valtaosan päästöstä, tuhotkaa tunnukseni. Mutta tehtää se jo tänään ja heti!

haluaisin että täällä ois nappi jolla voisin hävittää kaikki palstalaiset kivuttomasti. ns. total suicide.

täää on varmaan lekan toinen persoona joka kirjottelee...

Sivu luotu: 06:57 (GMT +2).