Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsienmies
(Viesti 712188)
En tiedä onko muille tullut yhtäkaukaa tarjousta autonostosta kun mulle. Eilen illalla puhelimeen tuli englannin kielinen viesti jossa oltiin halukkaita ostaa mun hyvä auto pois minulta... kattelin kummissani mistä tää oikein on tullu kun suunta oli+61*** ja jotain... en kuitenkaan reagoinut tähän mitenkään ja poistin viestin... uteliasuus kuitenkin sai yliotteen ja tarkistin maan mistä viesti ainakin luulen niin lähti... ja suuta oli Australia... saattaa paljon olla mahdollista että tää on just tyyliin shekki sulle, auto mulle huijaus... onko muut saanu olikosenyt roberton@gmail.comilta tiedusteluja... tai vastaava... en ihan varma nimestä... :D
|
Onhan nuita tullut ulkomaisista numeroista, sähköpostien lisäksi.
Periaatteessa siellä tietysti joku oikeasti kiinnostunut voisi ollakki, on meiltäki joskus ladoja myyty venäjälle, jne. mutta eiköhän nuo suurimmaksi osaksi ole vedätyksiä. Paras oli, että mulle tuli sähköpostiin sekä auton että kelkan myynti-ilmotuksiin sama "nyyhky" tarina, mutta eri nimellä ja eri osoitteista. Lontooseen olisi ne pitäny muka lähettää...
|