![]() |
Hyvä muistutus siitä, että tarkistaa tavaran heti kun saa sen käsiinsä...
|
Kauppoja From:min kanssa on tullut tehtyä ja todella HYVIN on menny VOIN SUOSITELLA!
|
ahistaahan se mutta..
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jes! Taas uusi sarvisvati vai tml-vanne -keskustelu! Edellisestä olikin aikaa. :D
|
Kyllä noita vahinkoja satuu autopurkaamoillekkin. Kas kummaa kun piti tilata tehostettuohjaussimpukka niin tulikin 406 pösön sähköpeili mun simpukka oli mennyt Saarijärvelle rapiat 100 km väärään paikkaan.
|
Lainaus:
En mä kyllä kehtais olla ottamatta takaisin (jos olisin vielä tietämättä myynyt mitäsattuu), vaikka kuinka joku itkis hätäsesti palstalla. Ainahan hätäset kommentit voipi muuttua kiitoksiksi asian ratkettua... |
Samaa mieltä!Kyllä ostajallakin oikeuksia on.Molemmat tarkkana kaupanteossa..
|
Jos ostaa mersun ja saakin saabin niin kyllä voi vituttaa. Koitahan FROM nyt vaan purkaa kauppa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No ostajahan siinä voittaa kun saa Saabin Mesen hinnalla!
|
Kylläpä tässä on topicin aloittajalla aikuismainen ja fiksu meininki asioiden hoitamiseen. Ittelläki tulee kaljapäissään joskus avauduttua mutta taidan olla vielä aloittelija :D :) ;)
Paskasättiin tällaset topicit... |
itse teen paketti kaupaa tosi paljon, jossa maltti on valtti. muutamia kertoja olen saanut väärää tavaraa.
olen ottanut yhteyttä myyjään, sähköpostin välityksellä JA odotanut vastausta, josku JOPA 2 viikkoa. TAI SOITTAMALLA, kun olen etsinyt numeron. viimeksi tänään palautin osapaketin ei käyviä osia myyjälle joka ei tienyt mitä myi. enkä huudellut siitä täälä vaikka olisin voinut tehdä ! rahat sain takaisin kun jaksoin odotta. aina tarkistan heti mitä sain. ja sit vasta suunittelen asenusta. AINA EI VOITA ETÄ KAUPASSA, PAREMPI ON TEHDÄ KAUPPA NAAMATUSTEN, |
Lainaus:
|
Tekisi mieli poistaa koko topic ja pyytää sopimaan asia keskenään. Asiasta on kuitenkin ollut jo niin paljon viestejä että en viitsi poistaa topicia vaan tyydyn siistimään ja lukitsemaan. Voin päivittää lopputuleman ketjuun jos tässä päästään yhteisymmärrykseen ja osapuolet privaavat siitä minulle. Jos asiasta ei päästä sopuun, asian voi ratkaista käräjäoikeudessa.
|
Sivu luotu: 08:27 (GMT +2). |