Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   "Osat eivät olleetkaan mitä piti" (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63225)

Reetu 14.09.2009 22:39

Hyvä muistutus siitä, että tarkistaa tavaran heti kun saa sen käsiinsä...

MOS 14.09.2009 22:47

Kauppoja From:min kanssa on tullut tehtyä ja todella HYVIN on menny VOIN SUOSITELLA!

RIPAX 14.09.2009 22:54

ahistaahan se mutta..

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- (Viesti 592634)
ja siultako mie olisin saanu sen puhelin numeron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja kuvitteli saavansa???? jos myyjä sanoo et se on hdj:n osa niin eiks sen silloin pitäs olla, ei oo mitään kuvitelmaa!!!!
mee hoitoon PELLE!!!

Hoitoo täs kai tarttis ittekki mut eiks pointti ollu se et from ei tienny myyvänsä väärää tavaraa,jos se olis halunnu kusettaa ni eiks se ois laittanu pakettiin vaik lapamatoja?Jos sä pystyisit osottaa et se tiesi ni sithä se vast ois huijari.Ja voihan olla et ne ko. kepit on paremmat ja kalliimmat ku mitkää muut.Nyt ku sä potkit sitä munille ni sit se ei ainakaa suostu kaupan purkuun?Pitäshän se olla oikeeta tavaraa ku myy mut eihän se mitään hyötyny tähän mennes,jos se on ne jenkeist tilannu ni luultavasti on saanu takkinsa.Onks se ihan mahdotonta et ne ois hodarist?mitäs jos ne jenkki malleis onki erilaisii?Jenkeis ei kai oo lj/rj malleikaa et mistä ne sit on?

-Captain- 15.09.2009 08:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja burton (Viesti 592670)
mut onks FROM ostanu aikoinaan nämä hdj:n tankoina? ja mistä?
FROM:in on ollu varmaa pirun hankala verrata aikoinaa niitä hdj:n orkkis varsiin ku ollu jossain mesessä kiinni, joten paska sattumien summa.

tää kiinnostais kans et mist ostettu ja mihin pitäs olla sopivat? ja kai jollakin tällä palstalla on lj tms joku muu kulkine mis on vakiona kierteet alla :) kai se pituus pitäs olla lyhimmäs muodos sama suunnillee ku alkuperäisen mitta. mut kuitenki kapeemmast autost kysymys ku hdj........

pastirolli 15.09.2009 08:53

Jes! Taas uusi sarvisvati vai tml-vanne -keskustelu! Edellisestä olikin aikaa. :D

joker 15.09.2009 15:39

Kyllä noita vahinkoja satuu autopurkaamoillekkin. Kas kummaa kun piti tilata tehostettuohjaussimpukka niin tulikin 406 pösön sähköpeili mun simpukka oli mennyt Saarijärvelle rapiat 100 km väärään paikkaan.

Koikkalainen 15.09.2009 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 592664)
[

MUN MIELESTÄ IHME VIKINÄÄ... minusta jos haluaa selvittää vituiksi mennyttä kauppaa AINOA KEINO SIIHEN ON PUHELIMESSA PUHUMINEN

SE JUNA MENI JO[/QUOTE]

En mä kyllä kehtais olla ottamatta takaisin (jos olisin vielä tietämättä myynyt mitäsattuu), vaikka kuinka joku itkis hätäsesti palstalla. Ainahan hätäset kommentit voipi muuttua kiitoksiksi asian ratkettua...

Setä 15.09.2009 17:55

Samaa mieltä!Kyllä ostajallakin oikeuksia on.Molemmat tarkkana kaupanteossa..

Rekisteröimätön 15.09.2009 19:09

Jos ostaa mersun ja saakin saabin niin kyllä voi vituttaa. Koitahan FROM nyt vaan purkaa kauppa.

apiaani 15.09.2009 19:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 592863)
Jos ostaa mersun ja saakin saabin niin kyllä voi vituttaa. Koitahan FROM nyt vaan purkaa kauppa.

Jospa "mersun" myyjä ei tiennytkään myyvänsä saabia?

Pete 15.09.2009 19:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja apiaani (Viesti 592866)
Jospa "mersun" myyjä ei tiennytkään myyvänsä saabia?

On syyta lopettaa myyminen siina tapauksessa ja ruveta keraamaan vaikka postimerkkeja

Rekisteröimätön 15.09.2009 19:36

No ostajahan siinä voittaa kun saa Saabin Mesen hinnalla!

Eskimo 15.09.2009 19:41

Kylläpä tässä on topicin aloittajalla aikuismainen ja fiksu meininki asioiden hoitamiseen. Ittelläki tulee kaljapäissään joskus avauduttua mutta taidan olla vielä aloittelija :D :) ;)

Paskasättiin tällaset topicit...

v.kurahaara 15.09.2009 20:57

itse teen paketti kaupaa tosi paljon, jossa maltti on valtti. muutamia kertoja olen saanut väärää tavaraa.
olen ottanut yhteyttä myyjään, sähköpostin välityksellä JA odotanut vastausta, josku JOPA 2 viikkoa.
TAI SOITTAMALLA, kun olen etsinyt numeron.
viimeksi tänään palautin osapaketin ei käyviä osia myyjälle joka ei tienyt mitä myi. enkä huudellut siitä täälä vaikka olisin voinut tehdä ! rahat sain takaisin kun jaksoin odotta. aina tarkistan heti mitä sain. ja sit vasta suunittelen asenusta.
AINA EI VOITA ETÄ KAUPASSA, PAREMPI ON TEHDÄ KAUPPA NAAMATUSTEN,

Rotta-Racing 15.09.2009 21:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 592881)
No ostajahan siinä voittaa kun saa Saabin Mesen hinnalla!

Oisko kumminkin toisinpäin:):)

offroadjouni 16.09.2009 07:02

Tekisi mieli poistaa koko topic ja pyytää sopimaan asia keskenään. Asiasta on kuitenkin ollut jo niin paljon viestejä että en viitsi poistaa topicia vaan tyydyn siistimään ja lukitsemaan. Voin päivittää lopputuleman ketjuun jos tässä päästään yhteisymmärrykseen ja osapuolet privaavat siitä minulle. Jos asiasta ei päästä sopuun, asian voi ratkaista käräjäoikeudessa.

Sivu luotu: 08:27 (GMT +2).