![]() |
pitää sitä yrittää jatkaa, kokoa tuli reilu 70 neliötä lisää ;)
t:sami |
Hyvä ehdotus
Lainaus:
MP |
Yleensä ihmiset haluavat estellä kilpien näkymistä nettikuvissa ihan vaan sen takia, ettei joku pitkäkyntinen foorumeita kyttäillessään keksisi mistä saa mielenkiintoisen kulkuvälineen ja/tai erikoisia osia.
Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä että kannattaisi kilvet peittää jo kotona, ettei kuvaajaan tarvitsisi. Arvaa jaksanko itse tehdä sitä koskaan? :D |
Osoitteenluovutus ja markkinointikielto
Tehkää yhteistietojen luovutuskielto AKE:en jos haluatte pitää osoitteenne omana tietonanne.
AKE:n sivuilta: Henkilön täytyy tehdä itse kirjallisesti (mieluiten tarkoitukseen laaditulla lomakkeella) ilmoitus osoitteenluovutus- ja markkinointikiellosta AKEn tietopalveluun. Kiellot voi tehdä myös puhelimitse virka-aikana numeroon 020 696 311 (pvm/mpm). Kiellot liitetään henkilötietoihin. Kieltoja ei tarvitse uusia, vaikka henkilön ajoneuvotiedoissa tapahtuisikin muutoksia. Kiellot ovat voimassa jatkuvasti, ellei henkilö itse halua niitä poistaa. |
Lainaus:
|
Jos tää pitkäkyntinen jotain tahtoo pölliä ni kyllä se stalkkaa sen auton liikenteestä ja näkee jo sillon rekkarin. Foliohatun päähän laittaa hän.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:37 (GMT +2). |