Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Kulman ajelut la 19.9. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63139)

sam71 22.09.2009 18:54

pitää sitä yrittää jatkaa, kokoa tuli reilu 70 neliötä lisää ;)

t:sami

Byrocrat 22.09.2009 19:07

Hyvä ehdotus

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja h-a-r-z-a (Viesti 594338)
Ehdotus niille,jotka eivät tahdo kilpien näkyvän kuvissa.
Kilvet irti tai teippiä päälle kun ajelee metässä.

Kannatettava ehdotus :cool: Olen kyllä sitä mkieltä että kun laillisella ajoalueella ollaan ajelemassa ja ihan luvan kanssa niin mikä niissä kilvissä on niin tulenarkaa ettei ne saa näkyä. Kulma on virallinen offin harjoitusalue ja jokaisella on tiedossa että siellä myös kuvataan. Jos ei halua rekkarin näkyvän niin jokainen huolehtii sen peittämisestä itse. Kuvaajien ei sitä tarvitse tehdä kun julkisella paikalla kuvataan. :)
MP

qaw 23.09.2009 07:16

Yleensä ihmiset haluavat estellä kilpien näkymistä nettikuvissa ihan vaan sen takia, ettei joku pitkäkyntinen foorumeita kyttäillessään keksisi mistä saa mielenkiintoisen kulkuvälineen ja/tai erikoisia osia.

Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä että kannattaisi kilvet peittää jo kotona, ettei kuvaajaan tarvitsisi. Arvaa jaksanko itse tehdä sitä koskaan? :D

JES 23.09.2009 09:08

Osoitteenluovutus ja markkinointikielto

Tehkää yhteistietojen luovutuskielto AKE:en jos haluatte pitää osoitteenne omana tietonanne.

AKE:n sivuilta:

Henkilön täytyy tehdä itse kirjallisesti (mieluiten tarkoitukseen laaditulla lomakkeella) ilmoitus osoitteenluovutus- ja markkinointikiellosta AKEn tietopalveluun. Kiellot voi tehdä myös puhelimitse virka-aikana numeroon 020 696 311 (pvm/mpm). Kiellot liitetään henkilötietoihin. Kieltoja ei tarvitse uusia, vaikka henkilön ajoneuvotiedoissa tapahtuisikin muutoksia. Kiellot ovat voimassa jatkuvasti, ellei henkilö itse halua niitä poistaa.

qaw 23.09.2009 14:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JES (Viesti 595642)
Tehkää yhteistietojen luovutuskielto AKE:en jos haluatte pitää osoitteenne omana tietonanne.

Tuon eston jälkeen saa AKE:sta edelleen nimen ja paikkakunnan, eli hyöty aika pieni.

Mika.U 23.09.2009 14:10

Jos tää pitkäkyntinen jotain tahtoo pölliä ni kyllä se stalkkaa sen auton liikenteestä ja näkee jo sillon rekkarin. Foliohatun päähän laittaa hän.

Rohmo 26.09.2009 13:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja qaw (Viesti 595713)
Tuon eston jälkeen saa AKE:sta edelleen nimen ja paikkakunnan, eli hyöty aika pieni.

Meillä oli yhdessä autosssa henkilötietojen esto rek.numeron perusteella niin ainut joka sai tietoja oli poliisi.Muut ei saanut nimeä eikä asuinpaikkakuntaa selville(ite kerran kokeilin kysyä ja ilmoitettiin että rek.numero on suojattu eikä tullut mitään tietoja) Hakemus suojaukseen tehtiin kirjallisena.On meinaan semmoisia ammatteja joissa joutuu tekemisiin arvaamattomien ihmisten kanssa ja rek.numeron suojaus on silloin hyvä juttu.

Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).