Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Lamaa pukkaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=59741)

FinnDRZ 30.05.2009 19:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari (Viesti 564782)

Nyt joku miettii että tienaako se 2000 vai 1100 kuussa, vittu :)

Niin, pitäisi kiinnostaa paljonko tienaa maassa... (voihittoettäolenhauska) :D

Skorpioni 30.05.2009 20:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 564768)
Dodii... Suomessa on tällä hetkellä keskipalkka miehillä 3200 eur/kk ja naisilla reilu 2500, elikkäs koko väestön keskipalkka menee sinne reiluun 2800 eur/kk. Itkettää puolestanne :)

"Mitenkähä ne tulloo toimmee, ku meilläi o näi tiukkoo.."

Vaadin kaikille Suomessa asuville työikäisille keskipalkkaa..JA HETI!

FinnDRZ 30.05.2009 20:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni (Viesti 564819)
"Mitenkähä ne tulloo toimmee, ku meilläi o näi tiukkoo.."

Vaadin kaikille Suomessa asuville työikäisille keskipalkkaa..JA HETI!

Vitun keskipalkat ja "kansalaispalkat"
Ei kannata ruikuttaa huonosta liksasta, senkun käy kouluja ja hommaa kunnon duunin. Tai tekee niinkuin minä, käy koulut just ja just, ja menee duuniin.

ja herneistä saa soppaa :)

Skorpioni 30.05.2009 20:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FinnDRZ (Viesti 564821)
Vitun keskipalkat ja "kansalaispalkat"
Ei kannata ruikuttaa huonosta liksasta, senkun käy kouluja ja hommaa kunnon duunin. Tai tekee niinkuin minä, käy koulut just ja just, ja menee duuniin.

ja herneistä saa soppaa :)

Ka Nii!

Rekisteröimätön 30.05.2009 22:24

Asiasta seinään, omasta mielestä se on aika tyttömäistä saada alle tuon miesten keskipalkan kuukaudessa. Oonko nyt väärässä?

FinnDRZ 30.05.2009 22:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 564855)
Asiasta seinään, omasta mielestä se on aika tyttömäistä saada alle tuon miesten keskipalkan kuukaudessa. Oonko nyt väärässä?

jos joku on tyttömäistä, niin anonyyminä kirjoitaminen. ime parsaa "tähän sellainen hymiö missä on keskisormi pystyssä"

ja tunnustan, tienaan alle tuon miesten keskiansion...

mie 30.05.2009 23:34

http://www.freesmileys.org/smileys/s...um/locked2.gif

Rekisteröimätön 31.05.2009 00:17

on se kyllä.... että ihan 2000e mies tienaa? kyllähän tuolla kelpaa jo retostella! että kuitenkin jo´kaksituhatta euroa kaikkea sitä kuulee! julmettu määrä euroja!! kyllähän sen ymmärtää että vartiointi alalla raha liikkuu mutta ihan että 2000e?? en voi kyllä uskoa että joku niin paljon rahaa TÖISSÄ tienaa! käsittämätöntä! 2000E
voi voi voiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kyllä osaa joku olla ylpeä ja tulla palstalle tuolla pullistelemaan:D
noh! mikäs siinä:)

onhan se 2000 palkkaa niin noh joo.....

Rekisteröimätön 31.05.2009 00:51

ihan hyvä raha!!!varmasti olisi ollut parempi vaihtoehto pätkä narua valmiilla solmulla!

Rekisteröimätön 31.05.2009 08:47

http://www.finlex.fi/data/tes/stes1022-TT125var0803.pdf

Kyllähän nuo kutsumushommilta tuntuu !

jnu 31.05.2009 09:10

Tätä ketjua lukiessa herää kysymys että eikö tässä taloustilanteessa vartiointialalle joutais fiksumpiakin? :D

Pörö 31.05.2009 12:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jnu (Viesti 564893)
Tätä ketjua lukiessa herää kysymys että eikö tässä taloustilanteessa vartiointialalle joutais fiksumpiakin? :D

Jopa poliisikoulusta valmistuneita..... :D :D

Ex_inkkari 31.05.2009 15:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jnu (Viesti 564893)

Ei taida löytyä kommenteista päätellen :)

kerio 31.05.2009 15:18

Kyllä mä ainakin olen onnellinen, jos joku muu saa palkankorotuksen.

Onnea Ex_Inkkari.

Jos jollain lapset huutaa nälkää, niin on kaverit valittu liian tiukalla seulalla, kyllä mä voin ainakin rohkeesti soittaa kavereille ja huomauttaa, että nyt voisit vipata 20 eskudoa ja en tiä koska maksan, mutta kekara tarvii puuroo...

Ex_inkkari 31.05.2009 15:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kerio (Viesti 564955)
Kyllä mä ainakin olen onnellinen, jos joku muu saa palkankorotuksen.

Onnea Ex_Inkkari.

Jos jollain lapset huutaa nälkää, niin on kaverit valittu liian tiukalla seulalla, kyllä mä voin ainakin rohkeesti soittaa kavereille ja huomauttaa, että nyt voisit vipata 20 eskudoa ja en tiä koska maksan, mutta kekara tarvii puuroo...

Taidat kuulua siihen harvinaiseen ihmisryhmään joka ei kyrpiinny jos jollain menee paremmin kuin itsellä, kiitokset vain.
En tarkoita että minulla menisi paremmin kuin sinulla mutta ideana siis :)

Rekisteröimätön 31.05.2009 19:31

Tyhmyys ei ole katoava luonnonvara eikä taida olla edes unescon mailmanperintö listalla,mutta "mitäpä ihminen tyhmyydellän tekis jos ei käytäis sitä"

HV 03.06.2009 17:32

täällä tuntuu porukka todella arvostavan matalapalkka aloja :)

vittu, työtä se on huonoliksainenkin työ. Ja parempi vaihtoehto tehdä huonompi liksasta kun saa näin laman allakin olla töissä, eikä tarvi juosta työkkäris itkemäs.

Huvittaa kuunnella kun juur amiksesta tai vastaavasta koulusta päässeet lapset kehuu ettei tee alle 15 euron tuntipalkalla vielä mitään, on siinä työmoraali kohdallaan :D

Gravedigger 03.06.2009 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HV (Viesti 565675)
täällä tuntuu porukka todella arvostavan matalapalkka aloja :)

vittu, työtä se on huonoliksainenkin työ. Ja parempi vaihtoehto tehdä huonompi liksasta kun saa näin laman allakin olla töissä, eikä tarvi juosta työkkäris itkemäs.

Huvittaa kuunnella kun juur amiksesta tai vastaavasta koulusta päässeet lapset kehuu ettei tee alle 15 euron tuntipalkalla vielä mitään, on siinä työmoraali kohdallaan :D

Ite valmistuin amiksesta kaks vuotta hyville työmarkkinoille saamari vaan ni jos työnantajat valmiita maksaa 7 euroo tunti ni ei kannata edes lähtee himasta. Ainut kerta ku olen ollut yli 10€ tunti liksalla tässä välillä ni nyt siihen hommaan sit löyty sellanen jäätyny pulkan naru joka on komeempi edustamaan suomalaista meijeri firman jäätelötuotetta. Eli minulle kelpais ihan helposti 8€ tunti, mutta ei vaan ole edes sillä palkalla hommia. Pohja noteeraus on ollu 5€ tunti (ammattini oli kaivinkone kuski) Eli tällä hetkellä jos on valmis tekemään töitä pienellä palkalla on kaunis komee ja muutenkin hyvä ni varmasti on töitä.

ELI ELÄ YLEISTÄ MORAALIA

nana 04.06.2009 13:17

Nii-i... pitäiskö nyt itekin sitten spräädätä, kun sain maanataina palkankorotuksen.. 26 senttii tunnille pärähti!!! Ja ansaitusti, mutta empä nyt menis kehumaa,.. Kuinkahan moni täällä tekis mun duunia mun koiranpalkalla.. että kyllä siivousalalla kannattaa tehdä niskalimassa duunia.. Ja varsinkin konttori puolella sellaset kermaperseet, jotka ole paskaa nähnykkään jaksaa tulla vinkumaan jonnin joutavista tahroista, kun ei jumalauta kuudessa tunnissa kerkee muuta päivän aikana tekeen, kun se mitä on rutiinit..
Ja yksin kun viel joutuu siivoomaan kokonaiset tehtaan tuotannon, varastot ja näiden paplaripirkkojen pyhät toimistot huoneet.. Suomi hukkus viikossa paskaan, jos siivousala menis lakkoon, muttei jostain syystä sillä alalla paljoa ole lakkoiltu!!
Mutta siittä olen onnellinen, että on työtä, joka on itsenäistä, jossa edes esimies arvostaa tekemisiäni, vaikka liksa on suoraan sanottuna perseestä, kortistoon en mene, jos ei pakoteta!
Ja mitä nyky nuorisoon tulee, rahaa vaan revitään seinästä, sen jo kaksi vuotiaat tietää... hajuakaan siittä miten se raha sinne seinään menee.. Saunan takana tilaa.. ja suolla ;)

-entinen yrittäjä- :D

Eskimo 04.06.2009 20:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 565895)
Nii-i... pitäiskö nyt itekin sitten spräädätä, kun sain maanataina palkankorotuksen.. 26 senttii tunnille pärähti!!! Ja ansaitusti, mutta empä nyt menis kehumaa,.. Kuinkahan moni täällä tekis mun duunia mun koiranpalkalla.. että kyllä siivousalalla kannattaa tehdä niskalimassa duunia.. Ja varsinkin konttori puolella sellaset kermaperseet, jotka ole paskaa nähnykkään jaksaa tulla vinkumaan jonnin joutavista tahroista, kun ei jumalauta kuudessa tunnissa kerkee muuta päivän aikana tekeen, kun se mitä on rutiinit..
Ja yksin kun viel joutuu siivoomaan kokonaiset tehtaan tuotannon, varastot ja näiden paplaripirkkojen pyhät toimistot huoneet.. Suomi hukkus viikossa paskaan, jos siivousala menis lakkoon, muttei jostain syystä sillä alalla paljoa ole lakkoiltu!!
Mutta siittä olen onnellinen, että on työtä, joka on itsenäistä, jossa edes esimies arvostaa tekemisiäni, vaikka liksa on suoraan sanottuna perseestä, kortistoon en mene, jos ei pakoteta!
Ja mitä nyky nuorisoon tulee, rahaa vaan revitään seinästä, sen jo kaksi vuotiaat tietää... hajuakaan siittä miten se raha sinne seinään menee.. Saunan takana tilaa.. ja suolla ;)

Jos joku työ on aliarvostettua niin siivoojan duuni on sitä.

Itte muutaman kerran ajatuksen aiheeseen uhrannut eli jos niitä ei olisikaan niin hukuttas me paskaan melko nopsaan. Todella näkyvää työtä tekevät...

nana 04.06.2009 20:13

Kitoos!! ;)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja komk (Viesti 566010)
Jos joku työ on aliarvostettua niin siivoojan duuni on sitä.

Itte muutaman kerran ajatuksen aiheeseen uhrannut eli jos niitä ei olisikaan niin hukuttas me paskaan melko nopsaan. Todella näkyvää työtä tekevät...

jjv 04.06.2009 20:37

Siivousala on kyl niin pirun aliarvostettu ala ku olla ja voi. Ite oon ollu alalla kohta kakskytä vuotta, viimeset kolme yrittäjänä.
Tämä lama vaan iski niin kovvaa että nyt oon toista kertaa elläissään työttömänä.

RA1D 05.06.2009 08:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 565895)
Nii-i... hajuakaan siittä miten se raha sinne seinään menee..

Entisenä yrittäjänä varmaan tiedät, että joku kermaperse istuu toimistossa ja tökkii niitä rahoja sinne seinään. http://www.freesmileys.org/smileys/s...stirthepot.gif
Pakko jonkun on niitä paperihommiakin tehdä, vaikkei niitä arvostetakkaan. (tilipäivää ei lasketa)

Skorpioni 05.06.2009 08:31

Onneksi tuli käytyä sen verran kouluja, ettei tarvitse aliarvostettua siivoustyötä tehdä muuta kuin kotona. Ennemmin täällä paskaan hukuttaisiin, jos jätehuoltoa ei olisi, kuin jos siivoojia ei olisi.

Kyllä saattaisi monen palkannauttijan leuka ruveta väpättämään, jos ”kermaperseet” jättäisivät työnsä tekemättä, eikä palkka olisi tilillä palkkapäivänä.

Tosin minulla ei ole kenenkään töistä hyvää, eikä pahaa sanottavaa - pikemminkin päinvastoin. :D

bluevan 05.06.2009 08:39

Onneks ei tullu käytyy senkäänvertaa kouluja et joutuis kotona siivoomaan.
Ja töissä saa istua toimistossa ja pääsee siivoomaankin kun siltä tuntuu.

Sivu luotu: 20:51 (GMT +2).