![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
Vaadin kaikille Suomessa asuville työikäisille keskipalkkaa..JA HETI! |
Lainaus:
Ei kannata ruikuttaa huonosta liksasta, senkun käy kouluja ja hommaa kunnon duunin. Tai tekee niinkuin minä, käy koulut just ja just, ja menee duuniin. ja herneistä saa soppaa :) |
Lainaus:
|
Asiasta seinään, omasta mielestä se on aika tyttömäistä saada alle tuon miesten keskipalkan kuukaudessa. Oonko nyt väärässä?
|
Lainaus:
ja tunnustan, tienaan alle tuon miesten keskiansion... |
|
on se kyllä.... että ihan 2000e mies tienaa? kyllähän tuolla kelpaa jo retostella! että kuitenkin jo´kaksituhatta euroa kaikkea sitä kuulee! julmettu määrä euroja!! kyllähän sen ymmärtää että vartiointi alalla raha liikkuu mutta ihan että 2000e?? en voi kyllä uskoa että joku niin paljon rahaa TÖISSÄ tienaa! käsittämätöntä! 2000E
voi voi voiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kyllä osaa joku olla ylpeä ja tulla palstalle tuolla pullistelemaan:D noh! mikäs siinä:) onhan se 2000 palkkaa niin noh joo..... |
ihan hyvä raha!!!varmasti olisi ollut parempi vaihtoehto pätkä narua valmiilla solmulla!
|
|
Tätä ketjua lukiessa herää kysymys että eikö tässä taloustilanteessa vartiointialalle joutais fiksumpiakin? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä mä ainakin olen onnellinen, jos joku muu saa palkankorotuksen.
Onnea Ex_Inkkari. Jos jollain lapset huutaa nälkää, niin on kaverit valittu liian tiukalla seulalla, kyllä mä voin ainakin rohkeesti soittaa kavereille ja huomauttaa, että nyt voisit vipata 20 eskudoa ja en tiä koska maksan, mutta kekara tarvii puuroo... |
Lainaus:
En tarkoita että minulla menisi paremmin kuin sinulla mutta ideana siis :) |
Tyhmyys ei ole katoava luonnonvara eikä taida olla edes unescon mailmanperintö listalla,mutta "mitäpä ihminen tyhmyydellän tekis jos ei käytäis sitä"
|
täällä tuntuu porukka todella arvostavan matalapalkka aloja :)
vittu, työtä se on huonoliksainenkin työ. Ja parempi vaihtoehto tehdä huonompi liksasta kun saa näin laman allakin olla töissä, eikä tarvi juosta työkkäris itkemäs. Huvittaa kuunnella kun juur amiksesta tai vastaavasta koulusta päässeet lapset kehuu ettei tee alle 15 euron tuntipalkalla vielä mitään, on siinä työmoraali kohdallaan :D |
Lainaus:
ELI ELÄ YLEISTÄ MORAALIA |
Nii-i... pitäiskö nyt itekin sitten spräädätä, kun sain maanataina palkankorotuksen.. 26 senttii tunnille pärähti!!! Ja ansaitusti, mutta empä nyt menis kehumaa,.. Kuinkahan moni täällä tekis mun duunia mun koiranpalkalla.. että kyllä siivousalalla kannattaa tehdä niskalimassa duunia.. Ja varsinkin konttori puolella sellaset kermaperseet, jotka ole paskaa nähnykkään jaksaa tulla vinkumaan jonnin joutavista tahroista, kun ei jumalauta kuudessa tunnissa kerkee muuta päivän aikana tekeen, kun se mitä on rutiinit..
Ja yksin kun viel joutuu siivoomaan kokonaiset tehtaan tuotannon, varastot ja näiden paplaripirkkojen pyhät toimistot huoneet.. Suomi hukkus viikossa paskaan, jos siivousala menis lakkoon, muttei jostain syystä sillä alalla paljoa ole lakkoiltu!! Mutta siittä olen onnellinen, että on työtä, joka on itsenäistä, jossa edes esimies arvostaa tekemisiäni, vaikka liksa on suoraan sanottuna perseestä, kortistoon en mene, jos ei pakoteta! Ja mitä nyky nuorisoon tulee, rahaa vaan revitään seinästä, sen jo kaksi vuotiaat tietää... hajuakaan siittä miten se raha sinne seinään menee.. Saunan takana tilaa.. ja suolla ;) -entinen yrittäjä- :D |
Lainaus:
Itte muutaman kerran ajatuksen aiheeseen uhrannut eli jos niitä ei olisikaan niin hukuttas me paskaan melko nopsaan. Todella näkyvää työtä tekevät... |
Kitoos!! ;)
Lainaus:
|
Siivousala on kyl niin pirun aliarvostettu ala ku olla ja voi. Ite oon ollu alalla kohta kakskytä vuotta, viimeset kolme yrittäjänä.
Tämä lama vaan iski niin kovvaa että nyt oon toista kertaa elläissään työttömänä. |
Lainaus:
Pakko jonkun on niitä paperihommiakin tehdä, vaikkei niitä arvostetakkaan. (tilipäivää ei lasketa) |
Onneksi tuli käytyä sen verran kouluja, ettei tarvitse aliarvostettua siivoustyötä tehdä muuta kuin kotona. Ennemmin täällä paskaan hukuttaisiin, jos jätehuoltoa ei olisi, kuin jos siivoojia ei olisi.
Kyllä saattaisi monen palkannauttijan leuka ruveta väpättämään, jos ”kermaperseet” jättäisivät työnsä tekemättä, eikä palkka olisi tilillä palkkapäivänä. Tosin minulla ei ole kenenkään töistä hyvää, eikä pahaa sanottavaa - pikemminkin päinvastoin. :D |
Onneks ei tullu käytyy senkäänvertaa kouluja et joutuis kotona siivoomaan.
Ja töissä saa istua toimistossa ja pääsee siivoomaankin kun siltä tuntuu. |
Sivu luotu: 20:51 (GMT +2). |