![]() |
Lainaus:
|
ite meinasin ainaki käyvä vähä kokeileen vielä vanhaa austaa :)
|
Lainaus:
|
jaaa ha!! nyt se sit alkas..vapaan vietto ja ........oliko niitä halukkaita ajelijoita täälläpäin???
|
tottakai on :D
|
Koskas meinasitte mennä.Tuun vkl käymään Nivalassa
|
Hiluxi alkaa olemaan kasassa, ei kun ajelemaan
|
olin ekana palstalla tälle aamua.....ei ollu muitten nimimerkkejä tai vieraita missään.... kerranki....
|
Kävittäkös jussin aikaa ajelee!??Vai menikö kaikilla aika kosteissa merkeissä?.. ;)
|
Jos kiinnostaa vähän myös kisata niin tonne ilmoa :)
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=60172 |
Lainaus:
tuo kyllä kiinnostais, mutta ku just sattui aikaan jolloin oon ulkomailla :) |
ja ite oon lapissa :/
|
vissiin tulisin jos olis apina ja auto vähän paremmassa kuosissa...mut huomenna la. teemmä ns. safarin makkaran paistonmerkeissä jonnekkinpäin nivalaa...joten kaikki lähellä oevat mukaan vaan...
|
häh, mitä, mihin aikaan? mää kans :D
|
joka kiinnostu niin kerkee vielä aamul soitella 045-6774085...katellaan lähtöaikaa ja paikkaa tarkemmin.....
|
hienoreissu taas..muutama kauneusruttutuli...en saa kuvia aitettua ku hykii nyt sitte kaikkia liitteitä..mut laitan kuhan saan koneen huoltoon...
|
5 Liiteet
Tässäpä muutama kuva
|
5 Liiteet
tässäpä näitä minun kuveja, kävin hakemassa omaisuuteni takas nii onnistu näin pian :D
|
5 Liiteet
ja lissää
|
No nii, kotonaki oltu jo hyvän aikaa ja saunottukin on. Kyllä se makkara vaan on mettässä hyvää:rolleyes:
|
Lainaus:
|
prkl!
Heti ku meika lahtee ulkomaille jatkat jarjestaa huipun safarin :) (sori ei oo suomalasia kirjaimia) Milloin ajellaan uudestaan? Parin viikon kuluttua tuun takas |
perkale..nyt alakaa olee kytkin lopussa tosta lahnasta.just tulin kalasta ja yritin nousta jokipenkkaa nii rupes haiseen vankka kamelinkarva ja ei millään ylös...noo,remppaa tiejossa..
|
Millos ajellaan?
|
jaaha..pitäsköhän sitä jotain sit suunnitella??mitäs mieltä muut??
|
| Sivu luotu: 19:46 (GMT +2). |