![]() |
Pitääpä mitata Evon desipelit ja laittaa lisää äänenvaimentajia.
|
kertokaas ny tyhmälle. mitä pitää olla jos haluaa ajaan harrastestandardiin.
varmaan auto ja oikeanlainen kypärä. mutta mitä muuta ? pitääkö jotain hankkia etukäteen vai riittääkö kun tulee paikalle ja siellä ilmoittautuu ? |
Lainaus:
Kyparasaanto loytyy www.autourheilu.fi sivuilta, kertalisenssin ja katsastuskortin saa paikan paalta jos ei loydy etukateen. Ilmoittautua kannattaa heti kun kutsu julkaistaan, koska 50 autoa rajana. Voi ajaa yksin tai apparin kanssa, molemmilla kuitenkin oltava kyparat ja lisenssit. |
mitenköhä tuo mittaus tapahtuu ku mittari laitetaan ensi 50cm maasta ja sit 50cm putken päästä,mut putken pää on noin 150-170cm maasta eli siis pysty putki
|
Kyllä ne volumet sieltäkin saa mitattua! Eipäs nyt saivarrella siellä!;)
Ja jos ei voi mitata niin kyseisellä autolla ei Ahvenistolla kisata. Piste. |
..
..
|
Kertokaas lisää mistä tässä on kyse niin teen pientä juttua sivuilleni? Terveisin ahvenistoFani:
http://ahvenistonfanisivut.com/ |
some info in english please?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Maastoautoilla trial - tyyliin tapahtuvaa "taitoajoa". Kaikki radat on rakennettu ja materiaalina on mm. autoja, betonipylväitä, junapölkkyjä jne. Eli normaalia trialiin kuuluvaa maastoajoa ei nähdä. Virhepisteitä jaetaan mm. peruutuksista. Tässä kisassa tulee olemaan muutama sääntöpoikkeus, ne tulee lukemaan kilpailukutsussa. Kisassa on viisi eri luokkaa. Melko vakiosta aina enemmän rakennettuihin kikottimiin. Ainoa yhdistävä tekijä on autoissa (jos ehjänä) oleva neliveto-ominaisuus. Kisa on lauantaina 17.10.2009. Aloitusaika 11.00. Liput 10 euroa, alle 12-vuotiaat ilmaisiksi. |
Kahtoon!
Lainaus:
t.Ismo Ämmä |
töihin eikä katsomoon
Lainaus:
Inhorealisti |
Kahtoo vai töihin?
Lainaus:
Nytkin kotona ihmetellään kun pitää niin usein olla maastossa. Olis kuitenkin tarkoitus mennä katsomaan poikain kanssa kunnolla koko kisa ja antaa paremalle puoliskolle omaa aikaa. Minkäs teet? Kaikeen ei pysty. t.Ismo Ämmä |
koskaas kutsut tulee niin jotta pääsee ilmoon ?
|
Lainaus:
Ja laitan linkin kutsuihin sitten tänne... |
Ja sit kiinnostais,missä siell ois edullista majotustilaa jos sattuis tuleen kisaamaaan.
2-6 henk ois mahdollinen määrä |
Lainaus:
|
Tuolta www.booking.com löytynee ainakin hotellit
|
Lainaus:
http://www.aulangonlomakyla.fi/suomeksi/ Siellä järjestetään myös epäviralliset kaudenlopetusbileet! (bändiä ja kaikkee muuta mukavaa) Kisatiimeille myös maksuton sauna. |
Vihdoin ja viimein kilpailukutsu on saatu edes johonkin muotoon...
Jos kysyttävää, laittakaa tähän topiciin, meilatkaa tai soittakaa mulle... http://www.ruijanpallas.com/stadiont...u_suomi_09.pdf |
Olinx mä eka? Valvoja voitko vilkuttaa mun kaverille? Team Rolling Jeep mukana!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
*vilkuttaa niin maan penteleesti* |
Lainaus:
mikä saatana saa ihmisen muuttamaan radan viereen ja sit alkaa vinkumaan??? jänkhällä tilaa ja hiljasta PERK....... parempi lopettaa (otsasuoni katkee) sorry vähän OT. |
Lainaus:
Ja tonne affenistolle mun ei tarvi kuskata omaa lelua, kun taitaa mennä just pari-kolme desipellee yli sallitun. :) |
| Sivu luotu: 06:00 (GMT +2). |