Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Venäjän syyssafari 25 - 28.9.2008 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=50173)

LaaLaa 21.09.2008 21:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mikjus (Viesti 490141)
Nii oliks se viides Toyota sit Kake setä?

Mites Laalaa? Ootko töissä torstaina? Tuunko teille sit het kun pääsen vai miten hoidetaan homma?

Nii ja jos joku leiripaikka saatas päätettyy ni voitas sit valuu omii aikoja sinne tai parempi varmaan jos otetaan letka jossain kasaan.

Jaa sika-kake on kans rivissä, hyvä hyvä.
Oon to töissä mutta voin lähtee aikasemmin eli iltapäivällä koska vaan sopii lähtö.

Tuu vaan hakemaan. Voin tulla pakkaamaan majoituskamat jo viikolla niin ei tarvi kuin vaatekassi heittää kyytiin enää lähdössä. Sovitaan safkoista viikolla tarkemmin.

Mä voin soittaa ja kysyä sen ison teltan jos joku hakee sen vaik. keskiviikokkona päivällä? Ja eiköhän se yritetä taas ujuttaa mäyriäisten kyytiin ;)

LaaLaa 21.09.2008 21:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 490151)

Mä voin soittaa ja kysyä sen ison teltan jos joku hakee sen vaik. keskiviikokkona päivällä? Ja eiköhän se yritetä taas ujuttaa mäyriäisten kyytiin ;)

Jaa mutta varmistetaas ketkä nyt on 100% varmuudella lähdössä matkaan ja ketkä yöpyy missäkin?

Se on nimittäin fakta että vain max. 10 retkisänkyä mahtuu telttaan eikä yhtään enempää.

Laskin että nyt olisi telttaan tulossa 14-15 yöpyjää joka tarkoittaa oikeastaan miten päin vain laskettuna kahden teltan tarvetta vaikka muutamalla olisikin vain makuualusta.

pulu 22.09.2008 03:41

juu se viides toitsi on kake setä,ainaski eilen se oli lähdös!täytyy varmaan soitella siit lähtö ajast tuonnempana ja vähän riippuu saaks torstait vapaakaaks sit ei ole niin väliä lähtö ajal ja kylhän siel teltas ois kiva nukkuu!

Tuomo 22.09.2008 10:44

Kyllä ne kaks telttaa taidetaan tarvita, Väihkösen mäyriksessä on jo 5 pulia. Tai sit riittää yks teltta jos homosängyt kielletään. Etelän hetekan kans lähetään varmaan ehkä 2 maissa? Mennään kuulemma räppäilemään:)

Tuomo 22.09.2008 10:45

kuka ne teltat nyt sit hakee? Oon kyl ite lomalla...:)

LaaLaa 22.09.2008 11:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo_ (Viesti 490211)
kuka ne teltat nyt sit hakee? Oon kyl ite lomalla...:)

Sinä haet, varasin just 2 telttaa+romut. Nouto keskiviikkona päivällä. Palautus ens viikolla kuivana.

Tuomo 22.09.2008 13:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 490218)
Sinä haet, varasin just 2 telttaa+romut. Nouto keskiviikkona päivällä. Palautus ens viikolla kuivana.

Jaa, kait mä sit haen... Mistä? Ja kukas ne ottaa kyytiin? Tohon Hihluksin mahtuu ehkä telttakepit, jos nekään..

mikjus 22.09.2008 13:02

Jätätte jopan hetekan ja prinsessapatjan pois niin mahtuu:D Ei vaan kyl mäkin nukun sängys mut se vie vaan puolet hetekan tilasta.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo_ (Viesti 490228)
Jaa, kait mä sit haen... Mistä? Ja kukas ne ottaa kyytiin? Tohon Hihluksin mahtuu ehkä telttakepit, jos nekään..

LaaLaa 22.09.2008 15:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mikjus (Viesti 490229)
Jätätte jopan hetekan ja prinsessapatjan pois niin mahtuu:D Ei vaan kyl mäkin nukun sängys mut se vie vaan puolet hetekan tilasta.

Eikös se jo joskus päätetty että hetekan veljekset ei enää lähde reissuun mukaan eli joppa sänky kauppaan;)

ugly_hj 22.09.2008 15:36

Minä ajattelin lähteä torstaina joskus yhentoista maissa aamupäivällä.

Tuomo 22.09.2008 18:31

..ttu kävin sit mäkin ostamassa tollasen stanan köykämiinisängyn. Joppa sano ostavansa "uuden" hetekan, eli se on varmaan huomenna penkomassa kusarin romukasoja. Ostais sekin sängyn, sai kuitenkin tänään myytyä corollan nekruille..:)

mikjus 22.09.2008 18:35

Nonii patista Joppa nyt kaupoille jos gorollakin on menny kaupaks. Perskele kun runnerin möi nii juhlisti sitä kuitenkin ostamalla miniläppärin ja navigaattorin ni kai nyt corollalla yhden retkisängyn hommaa:p

Hitto nyt on jotain vikaa kun oon jo pakkaushommissa. Perskele pelottaa että jotain on unohtunu kun yleensä pajotetaan viel viime iltanakin.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo_ (Viesti 490315)
..ttu kävin sit mäkin ostamassa tollasen stanan köykämiinisängyn. Joppa sano ostavansa "uuden" hetekan, eli se on varmaan huomenna penkomassa kusarin romukasoja. Ostais sekin sängyn, sai kuitenkin tänään myytyä corollan nekruille..:)

toyota4x4 22.09.2008 20:55

itse asiassa mulla oli samanlainen retki sänky ku tuomolla , se on nyt jo kusarilla alumiini keräyksessä ..,olisko se kestäny edes 10 yötä nukkuu.., eli olisko ollu 3e per yö. aika paskoja. pitä olla vahvistettu lentokone alumiinista tehty malli.

joo kameronin neekerit kävi hakee korollan. yritti vielä pummii bensa rahaa hesaa.. näin! sillä oli ainakin 5000e rahaa lompakossa 500e seteleinä. vittun pummit.

täytyy munkin ostaa sit retkisänky.. mut sehän tarkottaa ettei tuomon sänky mahu hiluksii kun se kuulemma nii saaketin ahas..

hiluksi tehostimen pumppuu vaille valmis.

Rekisteröimätön 22.09.2008 21:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mikjus (Viesti 490319)
Nonii patista Joppa nyt kaupoille jos gorollakin on menny kaupaks. Perskele kun runnerin möi nii juhlisti sitä kuitenkin ostamalla miniläppärin ja navigaattorin ni kai nyt corollalla yhden retkisängyn hommaa:p

Hitto nyt on jotain vikaa kun oon jo pakkaushommissa. Perskele pelottaa että jotain on unohtunu kun yleensä pajotetaan viel viime iltanakin.

Mun mielestä jokainen myyty Toijota on kyllä kännit paikka, varsinkin jos menee nekruille

Rekisteröimätön 22.09.2008 21:39

ja jokainen paalattu datsuni parantaa mailman.

ugly_hj 24.09.2008 08:24

Oliko muuten tossa mosassa virran ulosottoa kun näyttäis pahasti siltä ettei tuo mun akrikaatti lähe enää käyntiin.Vuosi sitten pelasi aivan moitteettomasti,mutta nyt kun sitä ei ole käytetty niin kipinät on haihtuneet eikä niiitä löydy millään.

LaaLaa 24.09.2008 09:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj (Viesti 490733)
Oliko muuten tossa mosassa virran ulosottoa kun näyttäis pahasti siltä ettei tuo mun akrikaatti lähe enää käyntiin.Vuosi sitten pelasi aivan moitteettomasti,mutta nyt kun sitä ei ole käytetty niin kipinät on haihtuneet eikä niiitä löydy millään.

Ei saa mosasta virtaa ulos.

ugly_hj 24.09.2008 11:33

No joopista,purin koko laitoksen,mutta ei löytynyt vikaa,sitten irroitin käynnistyslaitteen ja laitoin akkukoneeseen sopivan hylsyn ja aloin pyörittää sillä kampiakselin päästä sitä moottoria,pyöritin yhteensä varmaan 20 minuuttia sitä ja yhtäkkiä alkoi lyödä kipinää.
Nyt se näyttäis toimivan ihan hyvin taas.

Tuomo 24.09.2008 11:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj (Viesti 490773)
No joopista,purin koko laitoksen,mutta ei löytynyt vikaa,sitten irroitin käynnistyslaitteen ja laitoin akkukoneeseen sopivan hylsyn ja aloin pyörittää sillä kampiakselin päästä sitä moottoria,pyöritin yhteensä varmaan 20 minuuttia sitä ja yhtäkkiä alkoi lyödä kipinää.
Nyt se näyttäis toimivan ihan hyvin taas.

No hjyvä. Saattaa vaikka tarvita, olihan se viimeks tarpeen Patrollin syyläriremontissa:)

Mä lähen hakemaan ne teltat, ja sit kattomaan mitä se yks päivänsäde on saanu aikaseks...
Eilen ilmattiin jo jarrutkin, ohjaustehostinpumpputuraus kans näyttäs toimivan. Ilmaa on vielä jonkun verran, ilosesti kavitoi:) Syyläriasennukset loppusuoralla. Teoriassa Hihluksi olis ajokuntonen, heti kun koneessa on vaan vedet...

jnu 24.09.2008 17:20

Me lähdetään kolmelta rauhallista vauhtia kohti rajaa, ehkä puoli viideltä lähtevä jussilainen lienee suht samaan aikaan rajalla. Väihkönen lähtee kuulema viiden maissa lahdesta ja viipo päivystää viidestä eteenpäin imatralla.

Uglyhj, joppa, pulu ja ehkä kakekin olis menossa jo päivällä yli..?

Väihkönen lienee siis viimeinen joten pitäiskö meidän ja jussilaisen odotella viipurinportilla ryhmä kasaan jos muut on jo menny...

Ja jos koko letkaa ei saada kasaan viimeistään svetossa niin pitäis sitte sopia leiripaikka etukäteen...

mikjus 24.09.2008 17:49

Joo täytyy huomen soitella sit missä ollaan. Ainskii svetos voi viimeistään kaikkii venailla mut jos jo viipurinportis sais jengin kasaan niin hyvä. Meitin pitää käydä matkal kaupaskin (Kouvolas ehkä tai Imatralla) kun ei oo yhtään mitään eväitä vielä.

Onkos kukaan sitä ekaa leirii nyt miettiny?

Eetza 24.09.2008 19:15

Laittakaahan tekstiviestejä Suomeen päin reissusta ni päivittelen palstaa että rannalle jääneetkin saavat fiilistellä 8)...

jnu 24.09.2008 20:11

Joo ja yöllä soitellaan :D

Pulu tossa soitteli että ne menee jo päivällä tekemään leiriä, mukana ainakin ugli, varmaan kake ja joppakin.

Väihkönen lähtis tuoreen tiedon mukaan neljältä joten eiköhän bertta ja mäyrikset oo suht samoihin aikoihin idässä. Treffit viipurinportissa ja 3 auton porukalla rajan yli?

Eturyhmältä saadaan sitten puhelimella koordinaatteja leiripaikasta. Paikka on varmaan jossain mertjärven lähellä mutta ei mielellään ihan rannalla.

LaaLaa 24.09.2008 20:57

Kaken kanssa soiteltiin että mertjärven pohjoispuolelle menevät ensimmäiset katsomaan leiriä. Eiköhän ne sieltä sitten löydy.
Siitä ei olisi pitkä matka yhdelle ajamattomalle katkoviivalle ja sen lopusta ei ole pitkä matka sille syys-05 pätkälle jossa kaadoin. se voitais ajaa nyt toiseen suuntaan.

sako 24.09.2008 21:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jnu (Viesti 490887)
Väihkönen lähtis tuoreen tiedon mukaan neljältä joten eiköhän bertta ja mäyrikset oo suht samoihin aikoihin idässä. Treffit viipurinportissa ja 3 auton porukalla rajan yli?

Mihis aikaan olette viipurinportilla ?

Sivu luotu: 02:29 (GMT +2).