![]() |
Tähtää heinäkuuhun, sillon ei pitäs olla muita häppeninkejä?
Kunhan ensvuoden kisakalenteri ilmestyy, niin on helpompaa ajankohtaa alkaa pähkäilemään. Kunhan porukat toipuu tän kesän kisoista niin eiköhän sitä porukkaa löydy. Onha tässäkin topikissa moni huudellu jeesivänsä. Ite voin jeesiä: -Jv kortillisia 2 kpl -Kaivinkone pysyy lapasessa (omaa konetta ei ole) -jakaa mainoslappusia täälläpäin Tsemppiä. |
Sen verran 2009 heinäkuusta, että Pirate4x4 Jamboree on ekana viikonloppuna...
Luulisin, että sinne on menossa muitakin kuin minä. |
Kuun alussa on palaveri joten sen jälkeen varmaan taas tietää jotain :)
|
mitäs tälle kuuluu ?
|
Kuollut..:(
|
eiks kylpylä lämmenny ?
|
Lainaus:
Mikä tuli et ei onnistunu? |
totuuttahan en tiedä, osku kait sen kertoo, mutta tota meitin hallitusta tenttasin kun se siellä jokapäivä käy ja se meinas että voipi olla kauheen vähäs siinä kylpylän ympärillä autolle sopivat maastot enää nykyään, kai kuulemma siinä niin paljo sitä vihreetä nurmialuetta yms kenttää(golf vai mikäseoli)nykyään ympärillä, ja toki on siellä reittejäkin, mut vain mönkijöille...
tosin oskun ajoalueellehan tosta pesulan pihasta kävelee vartissa, matkaa tuskin tulee puolta kilsaa enempää? vai mitenseoli... |
No kylpylä olis halunnut jonkun kerhon mukaan touhuun ja MMC:lle yritin sit priva viestii ja sähköpostii aluks tuli vastausta sit ei mitään kuulunut. Eli siihen se lähinnä tyssäsi.
Kyllähän kylpylän puolesta oli kovasti kiinnostusta. Sit kun ei saanut tuota kerhoo mukaan ja ite toisel paikkakunnalla oli vallan niin se sit jäi siihen.. Joo varmaan joku puolisen kilometrii on matkaa sinne ajopaikoille. Ja kylpylän puolesta puhu että saadaan tiet suljettua tonne ajoalueelle että olis päässyt kilvettömilläkin. Kylpylän pururatojen ympäristössä olis hienoo maastoa siihen, mutta ei vielä päässyt asioissa niin pitkälle että olisi selvinnyt mitkä alueet saa käyttöön. Mutta täytyy katsoa jos joskus uudestaan koittais. Ja kylpylän puolelta ainakin alkuun lupailivat mainonnan hoitaa ym. ym. |
eiköhän tähän vielä joku tapahtuma keksitä, ei siihen mitään kerhoja tarvita. Täks kesäks ei taida enään keretä...
|
Joo eiköhän se ilman kerhojakin kun saa riittävän porukan muuten osallistuun.
|
Mua on ihan turha tavoitella näillä Offipalstan privaatti viesteillä. En yleensä kerkeä lukemaan edes palstaa, puhumattakaan että huomaisin mitään viestejä.
MMC ei ole kerho joka toimii "kerhona" tälläisissä jutuissa. Nämä on kiinni jäsenten aktiivisuudesta ja innosta osallistua. MMC:llä ei ole yhtään autoa eikä yhtään työntekijää jotka voidaan osoittaa johonkin tehtävään. Kaikki aktiviisuus on hyväksi ja mahdollisia tapahtumatuloja pyritään käyttämään maa-alueiden hankintaan tulevaisuudessa. Eli jäsenten aktiivisuus ei mene hukkaan. Jokainen jäsen voi postailla MMC:n sivuille juttuja ja minä kyllä autan spämmäämään jäseniä jos niin pyydetään. Itse en valitettavasti ehdi yleensä näihin järjestelytoimikuntiin. -Tomi MMC Pj |
Joo sen vuoksi yritin sähköpostillakin.
Sitä vähän epäilinkin että on muuta hommaa sen verran. Mutta ei se niin vakavaa olishan se varmaan porukkaa riittävästi löytynyt kun olisi itellä ollut enemmän intoa keräillä porukkaa mukaan. Täytyy katsoa jos joku muu vuosi tai tiedä vaikka viel syksylle voiskin jotain järjestää. Jonkun verran vain tarvitsisi olla porukkaa jotka varmasti lähtis touhuun mukaan ettei sit käy sillain et olis aluksi paljon väkee tulossa mut sit ei oikeesti tulekkaan ketään. Itellä mielessä pyörinyt jos kokeilis vaikka nyt viel tänä tulevana syksynä jos kylpylälle vielä kävisi jotain pienempi muotoista tapahtumaa siittä olisi sitten helpompi lähteä kehittelemään isommaksi jos tarvetta. Olisko jotain hommaan kiinnostunutta jolla olis jonkinlaista kokemusta tommosen järkkäilystä? itse voin kyllä yrittää kylpylän päähän taas ottaa yhteyttä jos löytyy innokkaita pitämään jonkinlaista tapahtumaa. |
oisko tänne mitään uutta ?
|
Eip, muuta että rinteessä ajattelin jos pitäis yhet ihan vaan ajelut täs talven aikaan viel jos saa suikan nippuun..
|
Järjestäkää paikalliset jotain ajoja ikaalisiin 26.3. tai 27.3.
Silloin siellä nimittäin! |
Onnistuu kyllä, ainakin tuonne normi ajopaikalle. :) Jos itse maisemissa olen
|
Kerrotko Osku tarkemmin "normipaikan" sijainnista? Olemme vaimon kanssa aikeissa kylpylään viikonlopuksi, joten jos joku kevyt/helppo ajopaikka olis lähistöllä niin voisin lauantaina käydäkkin ihmettelemässä.
|
oskun normipaikka on vajaan kilometrin vt-3:sta kylpylän risteyksestä pohjoiseen, harvistettua metsää, kalliokumpuja, reitit ajokoneen uria, kannattaa katsoa ikaalisiin ajelemaan topic, siellä oli kartta muistaakseni.
|
Jep juurikin tuolla missä rytari sanoi.. Eli ei ole matka eikä mikään :)
|
Sivu luotu: 14:02 (GMT +2). |