![]() |
Vai kalkkiksen rajapyykki pitäs saada selville! En tarkoittanut sitä tiettynä ikänä vaan lähinnä positiivisessa mielessä kuvaamaan kuinka mukavasti tää vetteharrastus on mahdollista monen ikäisille! Mut ihan tottapuhuen niin kai se kalkkis ikä alkaa siittä kun ei enää ymmärrä nuorempia ihmisiä kunnolla, siis paljon nuorempia!
|
Ikää 31 vuotta, C4:n omistaja reilu yhdeksän vuotta.....Mieli tekisi C5:sta mutta pitäis maksaa tää talo ekaksi pois.
Note! This message was posted anonymously! |
No niin, ikää 46 vuotta ja tallissa ollut n. 1,5 vuotta ZR-1. Edellinen C-3 oli käytössä 6 vuotta
|
Ikää 47 v ostin ekan vetteni viime syksynä,vähän ajettu -90 lumen sulamista odotellaan,,,ehkä voisi vaihdella uudempaan zr-i:een joskus mutta merkistä en luovu.
Ikä 29 ja kuus kesää on tullut corvetella ajeltua. Kesää innolla odotellen...
Ikää on pitkälle päälle 30 ja aion vaihtaa 2v. vanhan C5 erikoisemmaksi C4:ks.
Koska vaihdat? Mitkä varusteet, väri ym. ja missä päin? Oon meinaan vaihtamassa C4:sta C5:en.
Minulla on kiikarissa jo C4, jossa on aika paljon ylimääräistä ja muutettua. Homma on jo sovittu. Minun C5 on aika dull verrattuna tuohon Vetteen. C5 ei oikeastaan eroa mitenkään erikoisesti mersuista tai bemareista. Kaikki viritarpeet maksavat paljon, ja sisustassa ei ole samaa hehkua kuin 80-90-luvun Vetteissä. BMW M3 on monelta osin ylivoimainen verratuna C5:een, mutta tuo C4 on aivan eri sarjassa, madallettu, viritetty ja koriakin on muutettu.
En kysynyt mikälainen C5 on sinun mielestä vaan mikä se sinun C5 on noista harvoista joita Suomessa on! Mut jos väkisin tahdot provoilla niin...
Samaa hehkua voit hakea vaikka Ladasta joka on noissa 80-90 luvun (ei 90->) Vetteissä. Eli helvetin rumia!!! Note! This message was posted anonymously! |
No comments. Kyllä on kummallisia tallaajia. Olin vain innostunut vaihdosta...
Auto on 71 ja ite 72. Ostettu velaksi mutta maksettu jo omaksi. Kummaa haukkumista, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä mutta mulle kelpaa kumpikin.
Ikää on elokuussa 29 ja auto on -69 C3 Coupe. Auto on ollut minulla heinäkussa 2 vuotta, ostin käteisellä Amerikasta. Asuntolainasta huolimatta on tämän vuoden saldo jo 2 k€ osiin...
Tulaevaisuuden suunnitelmissa on LT-5:n pudottaminen keulille. Note! This message was posted anonymously! |
Minähän pääsen kerrankin kärkeen...
84 on mulla ollut neljä vuotta ja itse oon vasta 53 v. MrJ Note! This message was posted anonymously! |
Ikä trettitree eli 33v. ja Vette -77 vuodesta -99.
Moro,
Itse 29v ja ja Vette ollut alla jo yli kymmenen vuotta. (Kolmas menossa.) Käytiin tuossa Ruotsin Vettemeetissä ja todettiin harrastajien korkea keski-ikä. Jäsenten keskiarvo lähellä viitäkymmentä, mutta ei kellään tuntunut ikä menoa haittaavan. |
Ja samaisessa Ruotsin miitissä huomattiin myös, että autotkin olivat kaikkea C1-C5 välillä (siis vanhemmilla harrastajilla) eli EI pelkästään uutta / kallista tai nuoruudessa hommattua autoa. Suomessa keski-ikä näyttää siis selvästi matalammalta kuin Ruotsissa!
|
Meikäläisellä ikää 39 v, Corvette alla vuodesta -92, nyt toinen menossa (C4).
26v ja vielä hetken joudun odottamaan omissa nimissä olevaa rek.otetta... Vette -87
KIITOS KYSYMÄSTÄ HYVIN SUTII!! |
27 vuotias tyttönen. 85 corvette ollut muutaman vuoden ja velkaa maksellaan vielä hetkinen..
Helou! Ikää tulee huomenna mittariin 36v ja omistanu C4:sen peräti jo toista viikkoo! Veropäätöstä odotellessa...
Sivu luotu: 21:40 (GMT +2). |