![]() |
Lainaus:
|
Sain pesää viiimeviikolla :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mäpä näin työtä tekevän mustalaisen ...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
oli varmaan tuo sama, oli vasta vuoro alussa kun mä sen näin :D |
Sain kerran niin paljon naista että pyörähdin kaks kertaa ja olin vieläkin päällä
|
Mutta minäpäs onnistuin lukemaan topikin läpi nauramatta siihen asti kunnes tuli Pee:n kommentti...
Sit tää muuttui jo hankalaksi olla nauramatta.... Oisha noita suorituksia, mutta vaatimattomana ei viitti kehua turhia ettei teille tuu paha mieli. |
olin ennen kovassa kunnossa, menin satasenkin alta yhteentoista - kun lähdin vaan kymmentä vaille. Sitten ostin mannelta mersun, vähän ajettu - kuulema ajettu vaan työajoa...oli tuon edellisen ylityömannen mese.
TT |
Laittelin nuhviin riimut tos illal, ja isol ykkösellä ku ruopasin kunnolla ni kuu vaihto paikkaa taivaalla...
Pakko oli het perään tempasta pakilla sama homma, et sai takas kohallee, ku tiiä mitä ois mänt sekasin. |
Eiku mie varmaan aivastin just sillon. Toisen kerran toiseen suuntaan.
|
Juttelin kerran yhen Toyotalla ajavan offiharrastajan kanssa ja se sano toyotaa huonoks offiautoks!
|
Kerran vedin 1,6km tietä lumikolalla ku urakoitsija oli viettämässä pyhäpäivää. Oli tullu luntaki 70cm yössä.
|
Olen viisain offari ikina ja paras ja taitavin ja pienin ja isoin ja vaikka mita!
Ja Thaimaassa ja hutikassa ja hyvalla tuulella |
Yks talvi olin laskettelemassa Levillä ja multa pääs pahanlaatunen pieru niin Ylläksellä koettiin tosi vaarallinen lumivyöry ja Pallastunturista lumi suli kokonaan :D
|
Epäuskottavin.
Lainaus:
|
Minä saan pillua melekeen joka päivä...
Melkein sunnuntaina, melkein maanantaina, melkein tänään... |
Pojat, nyt kun te kaikki alatte olemaan sopivassa iässä isä poika keskustelulle niin minulla on kerrottavaa. Minä olen teidät kaikki siittänyt. Olen pahoillani, totuus voi sattua.
|
Muija sano että haluaa tänä vuonna ihan pienen joulukuusen, semmosen minkä voi laittaa vaikka pöydälle...
http://www.youtube.com/watch?v=fTI377uuT0U |
Parina syksynä meillon ollu niin kova tuuli että porakaivoki on kaatunu.
|
Lainaus:
Mehän se Saharakin Antsan kanssa aikanaan parturoitiin, mut elkekää kertoko, ne ei sielläpäin tykkää meist ennää... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 07:24 (GMT +2). |